2e keer klaarkomen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Stijfheid is geen geilheid, die middeltjes helpen enkel if the body is willing. Met een dvp heb je dan ook nog eens de druk om te presteren (misschien ook het besef van "ah kak, ben ik hiervoor naar een DVP gegaan??") en dan verlies je snel je goesting (mede ook omdat je initiële geilheid al uit je systeem is).

Dus denk dat als je een 2de keer wil komen je toch zeker een heel goeie, knappe en geile dvp moet hebben die je terug in de mood zal brengen, of een extra middeltje voor de geilheid (een pint of 2 van te voren doet voor mezelf wonderen, andere mannen hebben misschien andere tips?)
 
Stijfheid is geen geilheid, die middeltjes helpen enkel if the body is willing. Met een dvp heb je dan ook nog eens de druk om te presteren (misschien ook het besef van "ah kak, ben ik hiervoor naar een DVP gegaan??") en dan verlies je snel je goesting (mede ook omdat je initiële geilheid al uit je systeem is).

Dus denk dat als je een 2de keer wil komen je toch zeker een heel goeie, knappe en geile dvp moet hebben die je terug in de mood zal brengen, of een extra middeltje voor de geilheid (een pint of 2 van te voren doet voor mezelf wonderen, andere mannen hebben misschien andere tips?)
2 flesjes bier bedoel je
 
Probeer in de ochtend in te schatten hoe erg je in 'the mood' bent, niet iedere dag is hetzelfde, een kleine pauze inlassen na het komen en er vol voor gaan een 2de keer, de 2de keer lijkt intenser te zijn omdat de penis nog wat gevoelig is van de eerste keer maar uiteraard is het volume veel minder.
Vermoeidheid kan een boosdoener zijn, vermoeid zijn is nergens goed voor.
Een dame die er niks van bakt zal het een 2de keer zeker niet meer lukken, voor een 2de moet je meer moeite doen, lijkt mij ook logisch.
 
Ben er bewust nog nooit voor gegaan 'de 2e ronde'. Heb gedachte in mijn hoofd dat het altijd minder zal zijn dan de 1e ronde, plus dat het hard werken zal zijn om het te doen lukken. Werk al 40 uur p/week hard genoeg 🤪 Mentaal heb ik ook altijd dat het wel goed is na 1 finish.
 
Het ligt ook aan de DVP en hoe ze je weet te triggeren. en geil te maken. Ik had recent moeite met een tweede keer klaarkomen. Ook wat meer moe en ben ook iets ouder. Je gaat ook naar redenen zoeken. Ze ging me eerst pijpen en dar lukte niet. Toen keerde ze zich om, liet me haar kutje zien en speelde met zichzelf. Dat was voor mij voldoende om een tweede keer (ook wel heftig) klaar te komen. Ik stond er zelf ook verbaasd over. Dus een groot deel zit (naast tussen je benen) ook tussen je oren.
 
Ik ben allang blij als het 1 keer lukt. Door spanning of afleiding wil kleine HC weleens weigeren om hard te worden of zelfs slap worden tijdens het neuken. Een goede dvp zorgt ervoor dat het toch fijn was, ook al lukt het maar 1 keer of helemaal niet.
 
Op vrijdagavond ben ik altijd op mijn slechtst, qua sex. Dan ben ik helemaal kapot van weer een stressvolle werkweek, dus geen tweede rondes. Zaterdag gaat het al beter, en zondag nog beter. Als ik voor twee rondjes ga kies ik voor de eerste ronde meestal een "belofte", een nieuwe dame die ik nog niet ken. Voor de tweede ronde dan altijd een vaste dame die ik wel ken, en waarvan ik weet dat ze (heel) effectief is 😁.
 
Terug
Bovenaan Onderaan