Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat is bij DVP vaak niet het geval die hebben hun geld binnen en doen dan vaak geen moeite voor 2e rondeMet de juiste vrouw... die jou sexueel blijft opwinden natuurlijk!
2 flesjes bier bedoel jeStijfheid is geen geilheid, die middeltjes helpen enkel if the body is willing. Met een dvp heb je dan ook nog eens de druk om te presteren (misschien ook het besef van "ah kak, ben ik hiervoor naar een DVP gegaan??") en dan verlies je snel je goesting (mede ook omdat je initiële geilheid al uit je systeem is).
Dus denk dat als je een 2de keer wil komen je toch zeker een heel goeie, knappe en geile dvp moet hebben die je terug in de mood zal brengen, of een extra middeltje voor de geilheid (een pint of 2 van te voren doet voor mezelf wonderen, andere mannen hebben misschien andere tips?)
Dan moet jij dringend een ander soort DVP's gaan bezoeken!Ja dat is bij DVP vaak niet het geval die hebben hun geld binnen en doen dan vaak geen moeite voor 2e ronde
Zo denk ik er nu ook over.Ik ben allang blij als het 1 keer lukt. Door spanning of afleiding wil kleine HC weleens weigeren om hard te worden of zelfs slap worden tijdens het neuken. Een goede dvp zorgt ervoor dat het toch fijn was, ook al lukt het maar 1 keer of helemaal niet.