2024 uitgaven aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet op mij van toepassing maar een manier zou kunnen zijn: telkens je naar de supermarkt gaat bijvoorbeeld €20 cash bij te vragen aan de kassa en met de kaart of payconiq betalen. Rekening dan wel niet tussen de boodschappen laten steken 😅
Met 20€ per week extra vragen bij de supermarkt zullen we de sex-broeksriem moeten aanhalen want dat brengt 4 x 20€ per maand op…. Goed idee, maar ik vrees onvoldoende.
Digitaal betalen bij de dames is geen optie
Dus ik blijf dit een serieuze bedreiging vinden voor onze hobby….😂😂😂🫣
 
Met 20€ per week extra vragen bij de supermarkt zullen we de sex-broeksriem moeten aanhalen want dat brengt 4 x 20€ per maand op…. Goed idee, maar ik vrees onvoldoende.
Digitaal betalen bij de dames is geen optie
Dus ik blijf dit een serieuze bedreiging vinden voor onze hobby….😂😂😂🫣
Ja, wat meer vragen of vaker naar de winkel gaan dan hé. En nog wat andere wegen vinden om cash te verduisteren...

Het beste zou natuurlijk zijn om thuis te vinden wat je zoekt (en bedoel hier niet de cash) of er open kaart over te (kunnen) spelen maar dat is een andere discussie.
 
HET GROTE PROBLEEM IS CASH GELD. Nu tegenwoordig alles digitaal betaald wordt , wordt het steeds moeilijker om uit te leggen waar de cash naar toe gaat…. Snappen jullie… Hoe gaan wij wandelaars dit oplossen binnen een paar jaar?
Van tijd tot tijd hoor je op de radio dan berichten over de Duitsers die nog wel heel veel met contant geld doen en daar wordt nogal eens lacherig over gedaan (althans, door de Nederlanders, misschien dat men er in België anders naar kijkt)
Ik vind de Duitsers juist slimmer/ verstandiger.
Het woord privacy wordt nog wel eens genoemd, maar los daarvan is het altijd handig om contant geld mee te nemen, dan heb je tenminste nog een keuze als er een storing in het elektronisch betaalverkeer is.
 
J
Cash is nog lang niet 'verdwenen' hoor!
Digitaal betalen is makkelijk en practisch... maar cash is zeker nog niet 'out'! Integendeel!
Een hoop cash ziet nooit een bank of winkel. Dat circuleert, en witwassen is zo eenvoudig niet En we hebben ook nog US dollars , die verdwijnen helemaal nooit.
Veel DVP komen niet uit € landen betalen we ze met dollar s
Kortom . Ik zie geen enkel probleem.
 
Hoeveelheid hebben jullie aan de hobby uitgegeven?
Veel te veel 😅maar dat stemmetje in je hoofd ga nou ze zijn zo lekker en mooi . Ik denk door de jaren heen en dat is een jaar of 10 achter af denk je want een zonden van al dat geld 💰 maar dan had ik al de mooie dames niet bloot gezien en er ook nog aan mogen komen ,en a die leuke sex momenten ik had ze toch niet willen missen ,want op dat moment is het echt genieten ,en er zijn zat mannen die er ook naar toe willen maar niet kunnen betalen of geen uitweg hebben om te gaan .dus buiten al dat geld GENIET !
 
Laatst bewerkt:
J

Een hoop cash ziet nooit een bank of winkel. En we hebben ook nog US dollars , die verdwijnen helemaal nooit.
Veel DVP komen niet uit € landen.
Kortom . Ik zie geen enkel probleem.
Je kan trouwens nog altijd makkelijk cash krijgen bij de kassa van je locale supermarkt... zij zijn er graag vanaf... en jij hoeft niet lopen zoeken naar een machine.
 
Veel te veel 😅maar dat stemmetje in je hoofd ga nou ze zijn zo lekker en mooi . Ik denk door de jaren heen en dat is een jaar of 10 - zeker 10000€ en het kan best al meer zijn achter af denk je want een zonden van al dat geld 💰 maar dan had ik al de mooie dames niet bloot gezien en er ook nog aan mogen komen ,en a die leuke sex momenten ik had ze toch niet willen missen ,want op dat moment is het echt genieten ,en er zijn zat mannen die er ook naar toe willen maar niet kunnen betalen of geen uitweg hebben om te gaan .dus buiten al dat geld GENIET !
Wat bedoel je nu? Op 10 jaar... zeker wel 10.000 EUR?!
Zelfs als je enkel 'snelle wipjes' doet... kom je nog niet eens aan twee keer per maand!
 
Iedereen doet wat hij wil hoor! Niks fout mee...

Maar... als je dan ziet hoeveel hier 'het hoge woord' gevoerd wordt... door kerels die dus -als het puntje bij paaltje komt- zelf zelden of nooit DVP's bezoeken! Tsja...
Het doet me denken aan een tante van me die kon alles vertellen over de diverse vakantiebestemmingen , maar zelf ging ze nooit ergens heen.
Allemaal op TV gezien.
 
Ik kan enkel een schatting maken als ik de reiskosten van vakanties buiten beschouwing laat schat ik gemiddeld op 150 tot 200 euro per maand te zitten met uitschieters tot ruim 250 euro maar zeg voor het gemak 175 euro per maand dus.
Dan zit je aan ruim 2000 euro per jaar exclusief brandstofkosten, parkeren etc. zat geld voor mij en dan tel ik de overige kosten van een sexvakantie bijvoorbeeld nog niet mee want dan komen er nog een paar duizend bij het blijft een schatting.
 
Er was een periode toen ik graag eens per week naar de rode buurt van Antwerpen ging.

Zo, 50€/week maal 50 weken per jaar kostte me 2.500 €/jaar.

Maal 10 jaar, dat was dan 25.000 €... Al een mooie auto...

Sinds begin jaren 2000, is de kost voor een "Suck & Fuck" in de rode buurt 50€...

DVP-Meisjes beneficieren niet van de aanpassing van wedde aan de inflatie, inderdaad...

Ze zijn slachtoffers van de prostitutie ondergrondse economie.

👿
 
Als of het iets is om trots op te zijn, om vaak een dvp te bezoeken?
Tsja wat is trots hè. Het topic gaat over hoeveel deze hobby je kost. Het forum gaat over prostitutie bezoek. Dan zou het toch vreemd zijn als ik me ervoor zou schamen. Dus jazeker ben ik er trots op. Of misschien is dankbaar een beter woord. Dankbaar dat er vrouwen zijn die dit beroep uitoefenen ❤️
 
HET GROTE PROBLEEM IS CASH GELD. Nu tegenwoordig alles digitaal betaald wordt , wordt het steeds moeilijker om uit te leggen waar de cash naar toe gaat…. Snappen jullie… Hoe gaan wij wandelaars dit oplossen binnen een paar jaar?
En ik maar denken, dat ik de enige ben, die zich hier zorgen over maakt.....
Gelukkig niet dus.
Kom gelukkig veel in het buitenland en daar struikel je nog over geldautomaten , dus ik pin wekelijks wat.
Het komende jaar is, qua cashflow al afgedekt, voor mij, wat deze hobby betreft.🤭
 
Terug
Bovenaan Onderaan