2024 uitgaven aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hangt er ook vanaf in welke fase van je leven je zit natuurlijk
Net getrouwd... familie stichten... druk met werk en carrière... Tsja... dan blijft er weinig tijd of zin over.

Maar... als je dan een sabatjaar neemt... of je hebt (eindelijk) gewoon meer tijd om van de mooie dingen van het leven te genieten. Waarom niet?

En... als je dan ook nog een leuk spaarcentje opzij hebt staan...
In dat laatste hemd staan geen zakken hoor!
 
Goede vraag 😊.
Ik heb wel een wandelbudget, want anders loopt het uit de klauwen. Het streven is €. 400,- per maand, maar meestal eindig ik rond de €. 500,- ivm extra's (pzc😁, of een keertje extra). Gewoon, omdat het kan. Dus €. 6.000,- over 12 maanden bekeken zal het wel zijn… 😯.
Maar ik rook niet, drink niet veel, ga zelden uiteten en heb verder ook geen dure hobby's meer 😇.
En ik geniet ervan! 😃
 
Ik gaf sowieso nooit veel uit. Niet zozeer omdat de drang er niet was maar omdat omstandigheden het niet toe lieten. Tegenwoordig is de drang wat minder en het aanbod niet zo prikkelend.

Ik ga binnenkort ook hiermee stoppen dus als dingen gaan zoals verwacht, ga ik maar 800 deze jaar uitgeven.


Bij mij is het met 1 hand te tellen.
Ik doe dat simpel ik reken als vaste kost 150€ per maand. Dat is 1.800€ per jaar.

Dat wil niet zeggen dat ik ook elke maand ga. Soms heb ik de tijd niet.
 
Met 2 à 3 bezoekjes per maand zal ik rond de €2.800 zitten. Nog 3 maanden te gaan, zal ergens in de 3K uitkomen. Nergens spijt van, is ergens doel meer op pad te gaan, maar financiële plaatje en ook tijd remmen dit wat af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan