2024 uitgaven aan hobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij gaat ervan uit dat jij alles voor je vrouw gaat betalen maar hier in nederland werken vrouwen gewoon hoor dus jij als man hoeft niet alles te betalen. Alleen als je een golddigger als vrouw treft dan ben waarschijnlijk meer geld kwijt dan dat je alleen dvp's bezoekt. Verder spelen het aantal bezoekjes die je aan dvp's brengt ook een grote rol of je duurder uitkomt of niet. Een wandelaar die bijv voor 2 vluggertje per week kiest wat 400 per maand kost zal hoogstwaarschijnlijk bij een dvp goedkoper uitkomen dan bij een relatie met een vrouw. Maar andersom kan het natuurlijk ook als jij 2 keer per week 500 uitgeeft aan dure dvp's dan ben je bij met een vrouw in een relatie goedkoper uit dan een dvp.
En al helemaal... als je dan thuis ook nog lekkere geile sex kan beleven natuurlijk!
 
En... als 'twee-verdiener' sta je financieel al meteen een (heel) stuk sterker!
nou van die 20 uur in de week die mijn ex werkte in de thuiszorg ,hoefden we echt niet de loper uit te gooien
maar we betaalden wel 2x zorg..meer boodschappen,kleding,zij had een eigen auto..
ga zo maar door..
als je een vrouw hebt die fulltime een goede kantoorbaan heeft ,dan word het anders ja..
maar die had in mijn tijd geen trek in een metselaar die 60 uur per week maakte..
 
denk je.
als mevrouw ook ineens kinderen wil ?
of elk jaar nieuwe meubels?
een Mini cabrio of Fiat 500?
vakanties 3x per jaar?
ik weet het niet hoor..sta je nog van te kijken denk ik ...
"Denk je"? Nee, ik weet het.

Kinderen hebben er niks mee te maken en als je die louter als een kost ziet of iets wat je vrouw 'ineens' wil kan je er maar best niet aan beginnen.

Wonen, elektriciteit, water, internet, zelfs eten, ... komt allemaal goedkoper uit als je die kosten met twee kan delen. Zelf op vakantie gaan is goedkoper met twee of meer dan alleen.

Wat ze voor de rest misschien allemaal wel wil (voor zichzelf), dat moet dan toch niet per definitie door haar man bekostigd worden. Als dat een voorwaarde is om er seks mee te hebben, ja dan heb je gelijk maar dan is het eigenlijk ook eerder een soort van dvp dan een partner.
 
"Denk je"? Nee, ik weet het.

Kinderen hebben er niks mee te maken en als je die louter als een kost ziet of iets wat je vrouw 'ineens' wil kan je er maar best niet aan beginnen.

Wonen, elektriciteit, water, internet, zelfs eten, ... komt allemaal goedkoper uit als je die kosten met twee kan delen. Zelf op vakantie gaan is goedkoper met twee of meer dan alleen.

Wat ze voor de rest misschien allemaal wel wil (voor zichzelf), dat moet dan toch niet per definitie door haar man bekostigd worden. Als dat een voorwaarde is om er seks mee te hebben, ja dan heb je gelijk maar dan is het eigenlijk ook eerder een soort van dvp dan een partner.
dit werkt alleen maar als je partner (hoeft niet eens een vrouw te zijn)..
lees mijn post hierboven nog maar eens door..
alleen als zijzelf een leuk salaris meebrengt kun je enigszins spreken van lastenverlichting..
ik hield na mijn scheiding ineens geld over ...
al duurde dat niet lang..want ging er toch naar leven..
en ik moest haar uitkopen..dat ook nog
 
dit werkt alleen maar als je partner (hoeft niet eens een vrouw te zijn)..
lees mijn post hierboven nog maar eens door..
alleen als zijzelf een leuk salaris meebrengt kun je enigszins spreken van lastenverlichting..
ik hield na mijn scheiding ineens geld over ...
al duurde dat niet lang..want ging er toch naar leven..
en ik moest haar uitkopen..dat ook nog
Weet natuurlijk niet hoe dat dan juist bij jullie zat maar ook met lager loon (of laag loon) van je partner werkt dat zo hoor als je van de gewone levenskosten ieder de helft betaald tenminste.
Kan zijn dat het bij jou anders verdeeld was maar als het bij een gelijke vaste kosten verdeling bij jou anders uitdraaide wanneer je die alleen moest gaan dragen dan kan je u misschien afvragen wat je ex met dat geld dan deed. Want dan klopt de rekensom gewoon niet.
 
Er bestaat zwangerschapsverlof, maar ik heb geen idee welke vergoeding daarvoor staat. Maar het zou me niets verbazen als de vrouw er wat betreft inkomen op achteruit gaat.
Kan voor een korte periode voor een (kleine) inkomensdaling zorgen, dat klopt. Maar nu wordt het wel erg ver gezocht om proberen aan te tonen dat het leven met partner duurder zou moeten zijn dan zonder.
Dit is gewoon niet het geval wat betreft basis levensonderhoud als die partner een inkomen heeft.

Het wordt op dit forum om de haverklap aangehaald.
"Een vrouw of vriendin kost ook geld of is nog duurder dan dvp's bezoeken"

Vermoedelijk om hun uitgaven 'goed te praten' en het financiële leed mentaal te verzachten of om hun geweten te sussen op de één of andere manier.

Maar het klopt gewoon niet.
 
Hier wil ik toch wel een kritische noot plaatsen. Het is echt een misvatting dat dames het liefst met een afgetrainde jonge god het bed delen. En zeker dat dit de prijs beïnvloed. Ik durf het haast wel een overschatting te noemen.

Veel mannen denken echt dat een dame op ze zit te wachten, nou ze zitten op het geld te wachten, niet op jou. Ongeacht hoe knap je ook bent.

Ik voeg daar zelfs nog een laag aan toe. Ook dit vak blijft mensen werk en daarbij komen gevoelens kijken. Voor een dame is het veel makkelijker afstand te houden van een "lelijke, dikke of oude man".

Het gaat vooral om hoe je met de dame omgaat, respect tonen en goede persoonlijke hygiëne.

On topic, ze hebben liever een man die goed geld meebrengt en niet op een paar euro kijkt.

Als je als dame amper klanten binnenkrijgt en ook nauwelijks geld verdiend, zul je toch met klanten het bed moeten delen waar je normaal gesproken afstand van wilt nemen die wel bereid zijn om flink voor je te betalen.
 
nou van die 20 uur in de week die mijn ex werkte in de thuiszorg ,hoefden we echt niet de loper uit te gooien
maar we betaalden wel 2x zorg..meer boodschappen,kleding,zij had een eigen auto..
ga zo maar door..
als je een vrouw hebt die fulltime een goede kantoorbaan heeft ,dan word het anders ja..
maar die had in mijn tijd geen trek in een metselaar die 60 uur per week maakte..
Tijden zijn veranderd. Vrouwen hebben graag een klusser.
Beetje stukadoor, keukenplaatser, elektricien verdient 80 € per uur en kan thuis de boel bijhouden.
Ze willen geen kantoorklerken meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan