Toffeetoday
Meubelstuk
Popcorn etc ook niet meer, :/De prijzen voor de bioscoop zijn overigens ook niet meer wat ze geweest zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPopcorn etc ook niet meer, :/De prijzen voor de bioscoop zijn overigens ook niet meer wat ze geweest zijn.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat sekswerk een dure vorm van entertainment is is al heel lang bekend, ook toen 100 Euro per uur de norm was gold dat.Uiteindelijk is een DVP categorie "entertainment" en dat kan je echt wel vinden voor minder dan 200/u. Bioscoop, etentje met vrienden, sauna.. etc etc
Als ik puur alleen naar een kaartje kijk schat ik dat de prijzen in 5 jaar met 50% zijn gestegen. Ik denk dat de meeste dvp hier met prijsverhoging nog op achter lopen.Popcorn etc ook niet meer, :/
Ik ga regelmatig naar de bioscoop en het is schandalig wat ze voor m&m's en chips vragenPopcorn etc ook niet meer, :/
Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat sekswerk een dure vorm van entertainment is is al heel lang bekend, ook toen 100 Euro per uur de norm was gold dat.
Wat ik zeg is dat voor een groep wandelaars een DVP bezoek geen "moeten" is en uitgave die je elke maand overhoudt KAN besteden aan DVPs maar zij OOK de keuze hebben om het te besteden aan een modeltreintje of iets anders. En gezien de stijging van de kinky dames (again vooral in Nederland) zijn er dus ook mannen die het geld anders uitgeven.
Iemand die in 2019 500e overhield houdt nu (door inflatie) immers MINDER over per maand en de prijzen voor DVPs zijn van 150>200/250 gegaan.
Ik heb ook duizenden films gezien? En kijk nog steeds films..? Ik heb ook duizenden broodjes kaas gegeten en die eet ik ook nog steeds?Waarom bezoek je dan dvps? Ga dan naar de bioscoop en ga wat ouwehoeren op een filmforum.
Dit is de meest van de pot gerukte vergelijking die ik hier al mocht lezen en dit wil heel wat zeggen.
De totale omzet uit kaartverkoop bedroeg ruim 258 miljoen euro in 2022. Ook dat is natuurlijk veel meer dan in 2021 (een stijging van bijna 81%), maar opnieuw veel minder dan in de jaren voor de pandemie. Tussen 2017 en 2019 bedroeg de gemiddelde jaarrecette 323 miljoen euro.Ik ga regelmatig naar de bioscoop en het is schandalig wat ze voor m&m's en chips vragen
In Thailand betaal je maar een fractie daarvoor.
Moesten alle bioscoopbezoekers niet meer gaan dan moeten ze hun prijzen wel verlagen.
Beter thuis 4x15 minuten netflixen dan 1 lang bioscoopbezoek.
Ik kan thuis gratis films bekijken zoveel ik wil maar je hebt mensen zonder tv die aangewezen zijn op bioscopen om films te bekijken.
Weet je... er zijn zelfs 'etablisementen'... waar ze beide 'entertainment' weten te combineren!Ga je nu serieus dvpbezoek en bioscoop qua prijs vergelijken omdat het beiden entertainment is
Mmmmm... Verklaart wellicht (gedeeltelijk) je afgestompte visie op DVP's en betaalsex.Persoonlijk sex ik vanaf mijn 18de. Ben nu 50. Dat is 32 jaar. Nou ja dus heb een paar duizend keer geneukt. Het nieuwtje is er wel vanaf zeg maar
Lukt dat ook met gamen?Ik ga regelmatig naar de bioscoop en het is schandalig wat ze voor m&m's en chips vragen
In Thailand betaal je maar een fractie daarvoor.
Moesten alle bioscoopbezoekers niet meer gaan dan moeten ze hun prijzen wel verlagen.
Beter thuis 4x15 minuten netflixen dan 1 lang bioscoopbezoek.
Ik kan thuis gratis films bekijken zoveel ik wil maar je hebt mensen zonder tv die aangewezen zijn op bioscopen om films te bekijken.
Idd, als je er geen plezier meer uit haalt dan ga je maar beter gaan benji jumpen ofzoMmmmm... Verklaart wellicht (gedeeltelijk) je afgestompte visie op DVP's en betaalsex.
Haha! Je brengt me op ideeën!Aangezien alles wat 'entertainment' is toch zomaar gelijk kan worden gesteld met elkaar qua prijs heb ik nog iets leuks gevonden dat ik kan doen ipv seks te hebben met een dvp.
Voor 27,50 kan ik bij de plaatselijke bowling 2 spelletjes spelen + consumptie + spaghetti.
Als dat geen deal is.
Vanaf nu verlang ik 2 hoogtepunten + consumptie + spaghetti bij mijn volgend dvp bezoek voor 27,50 , want als de bowling het kan dan een dvp ook.
Het is immers 'entertainment'
Pure geilheid maakt wel wat plaats voor nieuwsgierigheid. Hoe zou die dame er uitzien , en hoe zou het doen.Is ze geil of acteert ze. is er iets speciaals aan haar?Mmmmm... Verklaart wellicht (gedeeltelijk) je afgestompte visie op DVP's en betaalsex.
Alle hobbies kosten geld. Ook de treintjes. Vroeger koste een AAA game 40-50€ en nu 70-80€Wat ik zeg is dat voor een groep wandelaars een DVP bezoek geen "moeten" is en uitgave die je elke maand overhoudt KAN besteden aan DVPs maar zij OOK de keuze hebben om het te besteden aan een modeltreintje of iets anders. En gezien de stijging van de kinky dames (again vooral in Nederland) zijn er dus ook mannen die het geld anders uitgeven.
Iemand die in 2019 500e overhield houdt nu (door inflatie) immers MINDER over per maand en de prijzen voor DVPs zijn van 150>200/250 gegaan.
Zoals vaker gezegd. En misschien moet je dat eens proberen te snappen... niet ELKE wandelaar is afhankelijk van DVP'sIdd, als je er geen plezier meer uit haalt dan ga je maar beter gaan benji jumpen ofzo
Een wandelaar is per definitie afhankelijk van dvp's, anders is het geen wandelaar. Om überhaupt te kunnen wandelen ben je nu eenmaal afhankelijk van dvp's.
Niemand is afhankelijk van dvps. We gaan allemaal met 1 doel: sex hebben.@Nachtjager kijk jij snapt het.
Zoals vaker gezegd. En misschien moet je dat eens proberen te snappen... niet ELKE wandelaar is afhankelijk van DVP's
Simpel te verklaren de prijzen van dvp's zijn altijd al duur geweest. Wat wil je dat raamdames hun prijzen ook gaan verhogen van 50 naar 60 0f 70? dan krijg je een uurprijs van 240 of 280. In tijden dat je met de euro veel kon kopen vroegen de dames al 150 euro en dus veel geld. Nu alles duurder is geworden willen ze alles compenseren en hun prijzen verder verhogen niet rekening houdend met de klant want de klant is financieel ook hard achteruit gegaan, daar wordt niet aan gedacht door de dvp's.Dat geldt bijna voor alle prijzen van voedsel, bouwmaterialen, auto's, gas, elektriciteit, benzine en ga zo maar door, restaurants etc etc. Prostitutie is 1 van de sectoren die de laagste of geen inflatie hebben gehad de afgelopen 5 a 10 jaar, kijk maar eens naar de raamdame prijs met name en andere prostitutievormen hebben lagere inflatieprijzen dan de de rest van zaken in de wereld terwijl bij de meeste mensen het inkomen deels of grotendeels is gestegen.
Het is nu nét die 'spanning'... die anticipatie... dat uitkijken naar... die het zo leuk maken! En... die geilheid volgt wel vanzelf als zo'n mooie, sexy vrouw voor je ligt... en je mag haar (langzaam) uitkleden!Pure geilheid maakt wel wat plaats voor nieuwsgierigheid. Hoe zou die dame er uitzien , en hoe zou het doen.Is ze geil of acteert ze. is er iets speciaals aan haar?
Zo kun je na een bevredigend sexleven van 40 jaar nog steeds nieuwsgierig zijn , en dus willen afspreken.
Net als met voetbal kijken dat blijf je ook doen als je van het spelletje houdt. Al zou je gauwer verveeld kunnen raken.
Je bedoelt te zeggen: 'Ik vind de prijzen van dvd's altijd al duur geweest.' Je vermijdt daarmee dat je het veralgemeniseert. Het is een persoonlijke mening.Simpel te verklaren de prijzen van dvp's zijn altijd al duur geweest.
Was dat maar zo. dan zou een grote groep mannen niet met hun pik denken en belachelijke prijzen accepteren maar de DVP's gewoon links laten liggenNiemand is afhankelijk van dvps. We gaan allemaal met 1 doel: sex hebben.
Kijk dat jij hoge prijzen verdedigt dat snap ik nog met die 700/2u tarieven van je partner.Je bedoelt te zeggen: 'Ik vind de prijzen van dvd's altijd al duur geweest.' Je vermijdt daarmee dat je het veralgemeniseert. Het is een persoonlijke mening.
Verdien je dus in 3 dagen het minimumloon. Lijkt me ook niet dat je "mag" klagen. Maar zoals tientallen keren gezegd. Dit topic gaat NIET over jou (privehuizen met normale prijzen) maar over de vaak NIET NL dames die op kinky 200+ vragen. Wat toch de grootste groep DVPs is?Ik heb gister gewerkt en 8 klanten ontvangen en daaraan €437,50 overgehouden. Voor mij is dat prima,
Ik verdien in 2 dagen wat ik zou verdienen in een normale werkweek. Niet iedereen is laag opgeleid en zal max het minimumloon verdienen bij een andere baan. Ga het dan ook niet met dat vergelijken.Verdien je dus in 3 dagen het minimumloon. Lijkt me ook niet dat je "mag" klagen. Maar zoals tientallen keren gezegd. Dit topic gaat NIET over jou (privehuizen met normale prijzen) maar over de vaak NIET NL dames die op kinky 200+ vragen. Wat toch de grootste groep DVPs is?