200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is on topic.

Ik geef aan dat ik mijn standaard van dames hoog houd en toch geen 250 per uur wens te betalen en bespreek hoe ik dat doe.

Fully on topic en ook nog eens in mijn eigen topic.

Vind ik geen slecht idee.

Hoewel ik over de helft natuurlijk al een recensie heb geschreven.

Maar van 98 naar 1 aftellen zou zeker een grappig topic opleveren.

Ik zit ook bijna op 100, dus voor de liefhebbers is dat een geschikt moment.
Hoeveel betaal je maximaal voor een uurtje seks? want als ik zo lees betaal je 250 per uur je betaald het niet van harte maar doet het eindelijk toch. Op die manier stimuleer je de hoge prijzen alleen maar.

Hoeveel betaal je maximaal voor een uurtje seks? want als ik zo lees betaal je 250 per uur je betaald het niet van harte maar doet het eindelijk toch. Op die manier stimuleer je de hoge prijzen alleen maar.
Nee, hij betaald een prijs voor een dame waar hij zich prettig bij voelt ;)
Dat is ook veel waard. En die dame vind zichzelf dat waard.
Helemaal prima toch??

Als ik het zo lees moet je voor goedkoop naar Azië. :)

Ik betaal €1.50,- voor n liter euro95.

Maar als ik mocht kiezen was €0.75,- ook mooi .

Alleen die pomp is net te ver rijden 😎

Nee, hij betaald een prijs voor een dame waar hij zich prettig bij voelt ;)
Dat is ook veel waard. En die dame vind zichzelf dat waard.
Helemaal prima toch??

Als ik het zo lees moet je voor goedkoop naar Azië. :)
Haha dat zou je denken maar ik heb genoeg dames die het met mij goedkoop willen doen. Maar misschien ga ik wel een keer naar Thailand niet omdat het moet maar omdat het kan.😉

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook in Thailand loop je tegen prijs verschillen aan . Zelfde problematiek.
Mensen houden ook van afdingen.Men onderhandelt toch nog over een taxirit van 2 €

Daar zie je de gekheid qua prijzen nog veel erger. En als je met die "bril" kijk snap je maybe een beetje waarom wij 200+ onzin vinden

Dame, laten we haar Aon noemen.
Werkt overdag in een GentlemensClub en vraagt 1500 THB voor een uurtje (40e)
Na het werk loopt ze beachroad en gaat ze me voor 800 THB... later op de avond gaat ze naar een club en vraagt ze ineens 2.000.
Volgende dag werkt ze in een gogobar/stripclub en boem... 5.000

Zelfde dame... Kortom betalen omdat iemand "high class" in de advertentie heeft staan is pure flauwekul.. net als "new lady" of "best blowjob" of whatever. Pussy=pussy
Laatst nog €200 stukgeslagen op dat laatstgenoemde. Nog meer dan een herinnering kan ik daar over een aantal jaren nog naar kijken (en het vastpakken)

200e heb je dan beter geïnvesteerd dan in een uurtje (wat vaak toch korter is) een DVP! Als je douche tijd etc er vanaf haalt zit je al snel op effectief 200/45min of minder

Daar zie je de gekheid qua prijzen nog veel erger. En als je met die "bril" kijk snap je maybe een beetje waarom wij 200+ onzin vinden

Dame, laten we haar Aon noemen.
Werkt overdag in een GentlemensClub en vraagt 1500 THB voor een uurtje (40e)
Na het werk loopt ze beachroad en gaat ze me voor 800 THB... later op de avond gaat ze naar een club en vraagt ze ineens 2.000.
Volgende dag werkt ze in een gogobar/stripclub en boem... 5.000

Zelfde dame... Kortom betalen omdat iemand "high class" in de advertentie heeft staan is pure flauwekul.. net als "new lady" of "best blowjob" of whatever. Pussy=pussy

200e heb je dan beter geïnvesteerd dan in een uurtje (wat vaak toch korter is) een DVP! Als je douche tijd etc er vanaf haalt zit je al snel op effectief 200/45min of minder
De lokatie bepaalt de prijs. Maar dat hadden we ondertussen al geleerd ( heeft even geduurd, maar is gelukt)

Die treintjes waren op zichzelf al aardig geld waard.
Dat stukgooien gaat je dan wel aan het hart.
Voor de prijs daarvan zou je aardig wat dames kunnen bezoeken, helemaal als je per bezoek niet teveel betaalt.

Treintjes hebben een langere plezier waarde enzo.
Ken ook gasten met een playseat van 2.000 euro. Maar goed als je 100u speelt per jaar... tel uit je winst.

Uiteindelijk is een DVP categorie "entertainment" en dat kan je echt wel vinden voor minder dan 200/u. Bioscoop, etentje met vrienden, sauna.. etc etc

Treintjes hebben een langere plezier waarde enzo.
Ken ook gasten met een playseat van 2.000 euro. Maar goed als je 100u speelt per jaar... tel uit je winst.

Uiteindelijk is een DVP categorie "entertainment" en dat kan je echt wel vinden voor minder dan 200/u. Bioscoop, etentje met vrienden, sauna.. etc etc
Ga je nu serieus dvpbezoek en bioscoop qua prijs vergelijken omdat het beiden entertainment is 🤣🤣🤣🤣

jups dat ga ik zeker doen. Nogmaals niet iedereen bezoekt DVP's omdat het de enige manier is om te sexen en/of intimiteit te hebben he?

Persoonlijk sex ik vanaf mijn 18de. Ben nu 50. Dat is 32 jaar. Nou ja dus heb een paar duizend keer geneukt. Het nieuwtje is er wel vanaf zeg maar :ROFLMAO:

jups dat ga ik zeker doen. Nogmaals niet iedereen bezoekt DVP's omdat het de enige manier is om te sexen en/of intimiteit te hebben he?

Persoonlijk sex ik vanaf mijn 18de. Ben nu 50. Dat is 32 jaar. Nou ja dus heb een paar duizend keer geneukt. Het nieuwtje is er wel vanaf zeg maar :ROFLMAO:
Waarom bezoek je dan dvps? Ga dan naar de bioscoop en ga wat ouwehoeren op een filmforum.

Dit is de meest van de pot gerukte vergelijking die ik hier al mocht lezen en dit wil heel wat zeggen.🤣

What Are You Saying Jersey Shore GIF by Jersey Shore Family Vacation

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan