@Bernardus snap je theorie maar zit wel een risico aan. Namelijk hoe voorkom je dat je "emtional involved" raakt? Alles leuk en aardig maar blijven wel DVPs en als je er (te)vaak komt kunnen gevoelens van jou uit toch een risico zijn. Haar emoties blijven beperkt tot "geld". Je zal niet de eerste zijn die teveel geld richting een DVP brengt omdat ze "zo aardig is"
Tja persoonlijk ben ik een heel rationeel mens en zal ik me niet snel emotioneel laten meeslepen of zal ik niet verliefd worden zonder dat ik me er zelf voor openstel.
Enkele van mijn beste vrienden zijn vrouwen en dit zonder dat er enige seksuele/relationele gevoelens is van beide kanten uit.
Dit werkt voor ons prima en het zijn heel verrijkende en diepe vriendschappen .
Er is natuurlijk wel een emotionele band van mijn kant naar dvps toe want ik ga immers maar dames terug bezoeken die ik als mens ook interessant vind en die ik oprecht leuk vind als persoon.
Ik vind het veel leuker om seks te hebben met een vrouw die me boeit, interesseert en niet enkel op seksueel vlak.
Het is dan een dunne lijn misschien voor veel mensen en een gevaar om meer te beginnen voelen maar ik kan dat blijkbaar goed rationeel bekijken.
Ik balanceer wel graag op die lijn maar heb geen moeite om het overzicht te bewaren en zal me zeker niet laten meeslepen.
Ik heb ook geen enkele intentie of behoefte om verliefd te worden op de dvps die ik bezoek. Dat is NIET de bedoeling.
Ik heb mijn budget waar ik me strikt aan houd en houd het zo voor me plezant.
Ik houd genoeg budget over voor mijn andere hobby's en sociaal leven en zorg ervoor dat dvp bezoek geen financieel impact heeft op dat aspect van mijn leven.
er is ook nog geen enkele van de dames die ik bezoek die financieel probeert om meer munt uit me te slaan.
Integendeel, de ervaring die ik heb is eerder omgekeerd .
Om te besluiten: seks met iemand die me geestelijk en als persoon niet boeit interesseert me niet echt, dus zoek ik bewust dvps op waarmee ik op de een of andere manier een goede connectie mee heb. Net zoals ik in het dagelijks leven ook enkel mensen in mijn leven toelaat die me boeien en die me gelukkig maken.
Dit wil niet zeggen dat ik de klant/dvp relatie als meer zie dan ze is en ik ga de grenzen altijd respecteren (zowel mijn eigen als die van de dvp)
Voor mij werkt dit prima en ik hoop voor de dames die ik bezoek ook