200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Rimon je vergeet WEER dat een groep wandelaars afhankelijk is van DVP's en die dus makkelijk de prijs opdrijven!
Afhankelijk zijn van een dvp is één ding maar daarvoor hoef je nog niet de hoofdprijs te betalen. Ik had een discussie met een maat van mij en hij vertelde mij dat 2024 een financieel moeilijk zal worden, en dat hij niet verwacht dat wandelaars in 2024 hun geld makkelijk zullen gaan uitgeven aan dvp's. Ze zullen waarschijnlijk nog minder gaan wandelen, we zullen het in 2024 wel gaan zien of er iets gaat veranderen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is niet iedereen even enthousiast over haar gedrag. Maar dat is een andere discussie. De ja knikkers moeten dat vooral in dat slijm topic doen. En dat niet hier promoten anders voelt die snotneus zich steeds geroepen om hier de wijze dame van lichte zeden te spelen. En iemand die elke dag wat anders roept hebben we niks.

De admin had er ook nog wat over gezegd van de week

slowchat.png

dat hij niet verwacht dat wandelaars in 2024 hun geld makkelijk zullen gaan uitgeven aan dvp's
En dat verwacht hij op basis van wat? Zijn eigen situatie of die van een paar van zijn vrienden? Wat dat is nou niet echt een graadmeter. Ik heb geen idee wat het gaat doen. Persoonlijk kan ik iets meer gaan wandelen. Of dat nou het slimste is, of dat ik beter dat extra geld weg kan gaan zetten weet ik nog niet.

Zou het echt minder worden, dan blijven er wat minder buitenlandse dames over en een aantal die de prijs wat zal verlagen, maar ik voorzie nou niet dat de uitgaven zoveel minder gaan zijn dat het meteen de hele markt op zijn kop gaat zetten. Ook weer koffiedik gekeken natuurlijk.

De admin had er ook nog wat over gezegd van de week

Bekijk bijlage 153606
Kijk dat is niet de bedoeling en dat snap ik ook. Zelf hou ik mij ook een stuk afzijdiger alleen sommige mannen hier lopen mij echt voor alles uit te maken en dat is ook niet oke. Gebeurd ook op meerdere topics trouwens.

Ik reageer hier ook anders, omdat ik geen klanten zoek en daar vallen sommige dan over denk ik. Je hoeft mij niet leuk te vinden, maar blijf wel gewoon netjes. Ik laat die mannen gewoon met rust, maar toch zoeken ze elke keer ruzie met mij.

Ik wil de mannen van dit forum vaak niet eens als klant dus eigenlijk hebben jullie niks met mij te maken😊👍🏻

Accepteer mijn aanwezigheid of zet mij simpelweg op negeer. Dat doe ik zelf ook🤷‍♀️

Alleen ga niet vies over mij praten als je mij niet kent. Is nergens voor nodig.

Afhankelijk zijn van een dvp is één ding maar daarvoor hoef je nog niet de hoofdprijs te betalen. Ik had een discussie met een maat van mij en hij vertelde mij dat 2024 een financieel moeilijk zal worden, en dat hij niet verwacht dat wandelaars in 2024 hun geld makkelijk zullen gaan uitgeven aan dvp's. Ze zullen waarschijnlijk nog minder gaan wandelen je zou zeggen dat de dvp's het een keer gaan voelen. we zullen het in 2024 wel gaan zien of er iets gaat veranderen.
Klinkt als een zeer betrouwbare graadmeter 🙄😉

Zou het echt minder worden, dan blijven er wat minder buitenlandse dames over en een aantal die de prijs wat zal verlagen, maar ik voorzie nou niet dat de uitgaven zoveel minder gaan zijn dat het meteen de hele markt op zijn kop gaat zetten. Ook weer koffiedik gekeken natuurlijk.
In moeilijke tijden zullen dvp's niet gelijk Nederland verlaten er zijn maar weinig plekken waar dvp's goed geld kunnen verdienen en waar ze volgelvrij zijn als hier in Nederland. Ze zullen eerder de prijzen verlagen dan dat ze Nederland de rug toekeren.

Zal het hele topic eens kort samenvatten.
Er zijn mannen , jong en knap , die makkelijk vrouwen verleiden maar even goed toch nog DVP wensen te bezoeken die beetje lachen om mannen die dat niet zo goed kunnen en die in hun hang naar affectie wat (te) ver gaan met de hoogte van hun prijs voor een date , wat dan zogenaamd voor de players ( die er niet van afhankelijk zijn , zeggen ze) de prijs opjaagt naar 250 € .
Zie hier het totale probleem in 1 keer getackeld. Een oplossing ga je niet krijgen.

Er zijn mannen , jong en knap , die makkelijk vrouwen verleiden maar even goed toch nog DVP wensen te bezoeken die beetje lachen om mannen die dat niet zo goed kunnen en die in hun hang naar affectie wat (te) ver gaan met de hoogte van hun prijs voor een date , wat dan zogenaamd voor de players ( die er niet van afhankelijk zijn , zeggen ze) de prijs opjaagt naar 250 € .
Zie hier het totale probleem in 1 keer getackeld. Een oplossing ga je niet krijgen.
Prima gezegd. En inderdaad, ze zeggen er niet afhankelijk van te zijn maar gaan toch één of meerdere keren per week naar een dvp. Nou, over die onafhankelijkheid heb ik dan mijn gedachten. O ja, wie zegt trouwens dat deze mannenjong en knap zijn?
En het zijn geregeld de zogenaamde "ervaren mannen van de wereld" die zo reageren. Wat mij betreft mogen ze heel blij zijn met zichzelf, en ik zal hun reacties met het nodige medelijden lezen (en er soms op reageren. Gewoon, omdat ik daar dan zin in heb)

Deze topic gaat over dames die hun prijzen verhoogd hadden van 200 naar 250 en daar had knightrider toen die tijd last van. Alleen doet hij alsof hij voor de meerderheid spreekt en dat wandelaars die 250 per uur betalen extra kritisch zijn in hun recensies. Maar eigenlijk is hij diegene die er moeite mee heeft om die 250 euro te betalen maar anderen erbij wil betrekken.😉

Deze topic gaat over dames die hun prijzen verhoogd hadden van 200 naar 250 en daar had knightrider toen die tijd last van. Alleen doet hij alsof hij voor de meerderheid spreekt en dat wandelaars die 250 per uur betalen extra kritisch zijn in hun recensies. Maar eigenlijk is hij diegene die er moeite mee heeft om die 250 euro te betalen maar anderen erbij wil betrekken.😉
Hier is inderdaad de uitdrukking "een roepende in de woestijn" wel van toepassing.

Daar is zijn naam ook op gebaseerd, hij houdt van bier
Dat is een feit. Was ook het biertje waar ik oudejaar mee afsloot😋
Is een Zwitser. Die zijn ook hoge prijzen gewend..
Gewoon Belg hoor🙂
En aan hoge prijzen doe ik niet mee.
Mijn limiet is 200/u en dit betaal ik enkel voor één welbepaalde dame.

Laatst bewerkt:

Uiterlijk, geld, leeftijd heeft echt niets te maken met het wel/niet kunnen hebben van een relatie. Denk dat de blokkade (vooral) tussen de oren zit. En of dit nu iets is met jeugdtrauma, slechte ervaringen of te hoge verwachtingen laat ik even in het midden. En nee dit is niet te kort door de bocht. Te kort door de bocht is "ik kan geen partner vinden en ik geef het op en ga wel naar de DVPs".
Op dat moment is het geen hobby meer maar gaat het neigen naar een verslaving. En tja dan wordt (logisch) prijs ook minder relevant..

Er werken in Nederland ook dames die OOK in Spanje werken. Daar vragen ze de helft. Zijn die dames dan in NL 2x zoveel waard? hell no. Er zijn alleen gasten die het dat bedrag waard VINDEN

Thaise dames vragen in Thailand 1.000 THB en in Nederland 6.000 THB. Zijn ze hier 6x "beter" ? Nope...

Op een internationaal wandelaars forum wordt er daarom ook altijd uitgegaan van een "bro-code" wat in de basis is "don't inflate prices" (aka dont overpay!)

Uiterlijk, geld, leeftijd heeft echt niets te maken met het wel/niet kunnen hebben van een relatie. Denk dat de blokkade (vooral) tussen de oren zit. En of dit nu iets is met jeugdtrauma, slechte ervaringen of te hoge verwachtingen laat ik even in het midden. En nee dit is niet te kort door de bocht. Te kort door de bocht is "ik kan geen partner vinden en ik geef het op en ga wel naar de DVPs".
Op dat moment is het geen hobby meer maar gaat het neigen naar een verslaving. En tja dan wordt (logisch) prijs ook minder relevant..

Er werken in Nederland ook dames die OOK in Spanje werken. Daar vragen ze de helft. Zijn die dames dan in NL 2x zoveel waard? hell no. Er zijn alleen gasten die het dat bedrag waard VINDEN

Thaise dames vragen in Thailand 1.000 THB en in Nederland 6.000 THB. Zijn ze hier 6x "beter" ? Nope...

Op een internationaal wandelaars forum wordt er daarom ook altijd uitgegaan van een "bro-code" wat in de basis is "don't inflate prices" (aka dont overpay!)
Dat roep ik zelf al jaren al kun je de dure prijzen makkelijk betalen je hoeft het niet te betalen. Het probleem is niet dat alleen rijke wandelaars de dure prijzen betalen maar ook wandelaars met een gewone salaris. Inplaats dat de laatste groep de dure dvp's juist vermijden doen zij er ook aan mee en maken zo hun hobby extra duur. De dvp's worden hierdoor alleen maar aangemoedigd om meer te vragen. Zelfs dvp's die er niet eens bijzonder uitzien vragen tegenwoordig 200 euro, prijs kwaliteit verhouding klopt gewoon niet meer in Nederland.

Sorry dat ik het zeg maar er lopen tegenwoordig veel losers rond tussen de hoerenlopers die met makkelijk geld strooien indruk proberen te maken bij de dvp's. maar wat ze eigenlijk aan het doen zijn is zichzelf te kijk zetten want door veel geld uit te geven laat je alleen maar zien hoe wanhopig je wel niet bent voor een dame. De dames lachen zich van binnen kapot om zulke mannen en hebben geen respect voor ze.

Dat roep ik zelf al jaren al kun je de dure prijzen makkelijk betalen je hoeft het niet te betalen. Het probleem is niet dat alleen rijke wandelaars de dure prijzen betalen maar ook wandelaars met een gewone salaris. Inplaats dat de laatste groep de dure dvp's juist vermijden doen zij er ook aan mee en maken zo hun hobby extra duur. De dvp's worden hierdoor alleen maar aangemoedigd om meer te vragen. Zelfs dvp's die er niet eens bijzonder uitzien vragen tegenwoordig 200 euro, prijs kwaliteit verhouding klopt gewoon niet meer in Nederland.
Hoera! Een nieuw jaar... zelfde oude gejammer!

Beste wensen jongens!

Niemand hier weet precies hoe "de markt" op dit moment er voor staat. Als het gaat over vraag en aanbod dan heeft Lilyxx in haar topic wel eens iets gezegd over de aanloop in "haar" privehuis. Die aanloop was ik 2023 flink minder geworden, dus het is volgens mij echt niet zo dat alle wandelaars de prijsverhoging makkelijk betalen en het is echt niet zo dat alle dvp's binnenlopen. We zullen zien wat de prijzen in 2024 gaan doen. Hoe klinkt het spreekwoord ook al weer? Als er 1 schaap over de dam is, ….

Niemand hier weet precies hoe "de markt" op dit moment er voor staat. Als het gaat over vraag en aanbod dan heeft Lilyxx in haar topic wel eens iets gezegd over de aanloop in "haar" privehuis. Die aanloop was ik 2023 flink minder geworden, dus het is volgens mij echt niet zo dat alle wandelaars de prijsverhoging makkelijk betalen en het is echt niet zo dat alle dvp's binnenlopen. We zullen zien wat de prijzen in 2024 gaan doen. Hoe klinkt het spreekwoord ook al weer? Als er 1 schaap over de dam is, ….
Ja wat ik zelf erg merk is dat het tegenover de vorige zomer wel aangetrokken is. Ik heb op dit moment niks te klagen hoor, maar niet alle dames lopen meer zo goed.

Twee jaar geleden in de zomer hadden we vaak dat we mannen een nee bij de deur moesten verkopen, omdat de kamers vol waren. Nu komt dat zelden voor en zijn er ook populaire dames die zich af en toe voorstellen.

Kwa extra's ben ik zelf ook omlaag gegaan bij normale klanten die zich gedragen, want ik snap ook wel dat het anders snel te duur wordt.

Veel dames die 80 of meer vragen krijgen ook minder extra's van wat ik van hun hoor. Terwijl bijna alle mannen de extra's wel afnemen bij mij. Sommige oude klanten geven mij dan wel weer uit hunzelf het oude hogere bedrag.

Persoonlijk denk ik dat mannen nog wel komen, maar minder vaak en op extra service gaan besparen.

Dit zou voor ons dames betekenen dat we meer vaste klanten nodig hebben en extra dingen eventueel voor wat minder kunnen aanbieden

Ik persoonlijk heb liever 6x50,- dan 3x80,-

Precies Lilyxx, je bevestigt de eerder door je geschetste situatie.
Over je eigen tarief: ik heb het al eerder gezegd, je bent te goedkoop en kan makkelijk meer vragen, maar jij hebt het laatste woord hier in. Aan de andere kant, wellicht ben jij dus een van die eerste schapen….. :)

Precies Lilyxx, je bevestigt de eerder door je geschetste situatie.
Over je eigen tarief: ik heb het al eerder gezegd, je bent te goedkoop en kan makkelijk meer vragen, maar jij hebt het laatste woord hier in. :)
Ga nog even lekker die prijsverhogingen aanmoedigen. Volgens mij snap je het dan nog niet helemaal

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan