Roxas
Meubelstuk
Vind ik ook te overhaast.Een goeie date van 15min??
Dat is een contradictio in terminis!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVind ik ook te overhaast.Een goeie date van 15min??
Dat is een contradictio in terminis!
Als ik in NL al een knappe dame spot in het straatbeeld, hoor ik haar kort erop in een Oost-Europese taal pratenWat moet ik daar van zeggen, volgens mij is dat niet veel anders dan pak hem beet 10 of 20 jaar geleden, voor mijn gevoel lijkt mij dat de autochtone vrouw steeds dikker wordt.
Net als dat ik Amsterdam loopt. En voel alsof ik niet meer in Nederland zitAls ik in NL al een knappe dame spot in het straatbeeld, hoor ik haar kort erop in een Oost-Europese taal praten
Daarom ging je naar AmersfoortNet als dat ik Amsterdam loopt. En voel alsof ik niet meer in Nederland zit
Blijf lekker onder de rivieren. Te duur daar bovenDaarom ging je naar Amersfoort
Je bent wel een gierige beerBlijf lekker onder de rivieren. Te duur daar boven
Voor €250 kan ik hier 4x half uur neuken. En hou nog geld overJe bent wel een gierige beer
Nee jullie krijgen allemaal een gebiedsverbod voor AmersfoortDaarom ging je naar Amersfoort
Ik heb het zelf niet zo, op die Oost Europese dames, maar ja, ieder zijn dingAls ik in NL al een knappe dame spot in het straatbeeld, hoor ik haar kort erop in een Oost-Europese taal praten
Wel, als je in een dergelijk conservatief land seks zou weten te vinden is het verschrikkelijk duur (dan is dit onderwerp pindanootjes) en als je al met een dame aan de haal gaat en je wordt betrapt, krijg je vast iets meer om je oren dan alleen een bekeuring.Zoals iemand op dit forum ooit zei: Overal is seks, je moet het alleen weten te vinden. en juist als het Haram is kan t nog wat extra spice geven.
Of... meer waarschijnlijk... omkopen!Wel, als je in een dergelijk conservatief land seks zou weten te vinden is het verschrikkelijk duur (dan is dit onderwerp pindanootjes) en als je al met een dame aan de haal gaat en je wordt betrapt, krijg je vast iets meer om je oren dan alleen een bekeuring.
Ze zijn erg beschaafd, dus dat zal wel steniging of ophanging worden.
Soms zien ze er best leuk uit, totdat je ziet dat ze geen ongeschonden velletje meer hebben.Ik heb het zelf niet zo, op die Oost Europese dames, maar ja, ieder zijn ding
Breng GR niet op iedeeënAls we -net als de dames die we bezoeken- zouden moeten betalen om hier te zijn, dan is het snel afgelopen.
Er zijn mannen met een vlotte babbel die zeer bedreven zijn in het verleiden van vrouwen en misschien nooit hoeven te betalen voor een intiem onderonsje.Moest ik half zo goed kunnen neuken dan dat ik kan praten. Dan was mss sex gratis.
Dat is toch... wat Berlusconi altijd beweerde... (van zichzelf uiteraard!)Er zijn mannen met een vlotte babbel die zeer bedreven zijn in het verleiden van vrouwen en misschien nooit hoeven te betalen voor een intiem onderonsje.
In die categorie zijn echt wel parels te vinden. Recent nog met een dame van eind 50 afgesproken. Die had een passie, enthousiasme en energie waar sommige jongere dames nog een puntje aan kunnen zuigen (om maar even in de juiste context te blijven )bij mij zit er wel een houdbaarheidsdatum aan, sex met een vijftiger, moet ik echt niet aan denken.
Het is niet echt dat ik persé de bedoeling heb om iemand te verlijden.Er zijn mannen met een vlotte babbel die zeer bedreven zijn in het verleiden van vrouwen en misschien nooit hoeven te betalen voor een intiem onderonsje.
Doe je dat dan op zo'n pijnlijke wijze??Het is niet echt dat ik persé de bedoeling heb om iemand te verlijden.
Maar ze kan niet zeggen dat mijn tong niet getraind is.
En... Hoe vind je haar prijzen dan wel?Dit topic gaat over de prijzen en niet over Lily niet afdwalen.
Ik heb niets met haar prijzen te maken ik ken haar prijzen niet geen interesse. Ik bedoelde alleen dat dit topic over de prijzen gaat en niet over Lily.En... Hoe vind je haar prijzen dan wel?
Tuurlijk hoe doe je het andersDoe je dat dan op zo'n pijnlijke wijze??
Ik heb het je eerder gezegd de prijzen gaan zakken mannen zullen verstandiger omgaan met hun geld in 2024. Ik merk dat er de laatste dagen weinig vuurwerk wordt afgestoken in vergelijking met vorig jaar dat zal met wandelen net zo zijn in 2024. Sorry dames jullie zullen moeten gaan zakken met de prijzen het is niet anders.Discussie loopt al vanaf April.
Er is niks veranderd in 2023.
En dat gaat ook niet gebeuren in 2024.
Wandelaars blijven deze dames gewoon bezoeken.
Wilt niet zeggen dat het waar isIk heb het je eerder gezegd de prijzen gaan zakken mannen zullen verstandiger omgaan met hun geld in 2024. Ik merk dat er de laatste dagen weinig vuurwerk wordt afgestoken in vergelijking met vorig jaar dat zal met wandelen net zo zijn in 2024. Sorry dames jullie zullen moeten gaan zakken met de prijzen het is niet anders.
Dat denk ik ook.@Rimon je vergeet WEER dat een groep wandelaars afhankelijk is van DVP's en die dus makkelijk de prijs opdrijven!
Maar dat is toch een gegeven. Die groep is er nu eenmaalDat denk ik ook.