als je niet selectief leest had je ook gelezen dat het GOED is dat er meerdere meningen hier zijn?IK wil gerust een inhoudelijk gesprek voeren. Maar dan moet je ook verstaan dat niet iedereen jou mening deelt.
Ik heb nooit gezegd dat IK liefst 4x15min doe. Ik snap alleen de mannen die dat doen WEL want per saldo DVP betaal je voor sex. En dan is 4x15m meer efficient dan 1x1u of langer en bij allemaal nieuwe dames is de schade bij een kutdate kleiner...Ik begrijp ook je logica van in paats 200€ aan 1 dame te spenderen voor een uur. Het te verdelen over meningsloze sex met 4 dames elk 15 min. Het is even duur en de zelfde tijd. Maar je hebt 4 verschillend dames geneukt in plaats van 1.
Maar niet iedereen wil dat waar onder ik. Ik heb geen zin om om de 15 min naar een andere dame te gaan. Ik spendeer graag een uur en langer bij die dame.
Ook DAT heb ik nooit gezegd. De koreanen in Thailand nam ik als voorbeeld omdat die tig x de marktwaarde betalen en niet eens neuken. Logisch dat de DVPs daar minder geneigd zijn om met een wandelaar te gaan. Die wachten wel op een Korean... easy money. DIE verpesten de markt (daar!). Voor NL is dat beetje met gasten die multiple hours doen omdat ze vooral gezelschap nodig hebben en feitelijk gewoon eenzaam zijn (let wel ik maakte de vergelijking met de loodgieter bellen om te "praten").Weetje ik heb bij mijn laatste date geen vaginale sex gehad omdat ik "maar" 45 min had. Ik heb gewoon te veel mijn tijd genomen. En ook gepraat met haar. Maak ik dan de markt kapot? Nee toch.