200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
IK wil gerust een inhoudelijk gesprek voeren. Maar dan moet je ook verstaan dat niet iedereen jou mening deelt.
als je niet selectief leest had je ook gelezen dat het GOED is dat er meerdere meningen hier zijn?
Ik begrijp ook je logica van in paats 200€ aan 1 dame te spenderen voor een uur. Het te verdelen over meningsloze sex met 4 dames elk 15 min. Het is even duur en de zelfde tijd. Maar je hebt 4 verschillend dames geneukt in plaats van 1.

Maar niet iedereen wil dat waar onder ik. Ik heb geen zin om om de 15 min naar een andere dame te gaan. Ik spendeer graag een uur en langer bij die dame.
Ik heb nooit gezegd dat IK liefst 4x15min doe. Ik snap alleen de mannen die dat doen WEL want per saldo DVP betaal je voor sex. En dan is 4x15m meer efficient dan 1x1u of langer en bij allemaal nieuwe dames is de schade bij een kutdate kleiner...
Weetje ik heb bij mijn laatste date geen vaginale sex gehad omdat ik "maar" 45 min had. Ik heb gewoon te veel mijn tijd genomen. En ook gepraat met haar. Maak ik dan de markt kapot? Nee toch.
Ook DAT heb ik nooit gezegd. De koreanen in Thailand nam ik als voorbeeld omdat die tig x de marktwaarde betalen en niet eens neuken. Logisch dat de DVPs daar minder geneigd zijn om met een wandelaar te gaan. Die wachten wel op een Korean... easy money. DIE verpesten de markt (daar!). Voor NL is dat beetje met gasten die multiple hours doen omdat ze vooral gezelschap nodig hebben en feitelijk gewoon eenzaam zijn (let wel ik maakte de vergelijking met de loodgieter bellen om te "praten").

als je niet selectief leest had je ook gelezen dat het GOED is dat er meerdere meningen hier zijn?

Ik heb nooit gezegd dat IK liefst 4x15min doe. Ik snap alleen de mannen die dat doen WEL want per saldo DVP betaal je voor sex. En dan is 4x15m meer efficient dan 1x1u of langer en bij allemaal nieuwe dames is de schade bij een kutdate kleiner...

Ook DAT heb ik nooit gezegd. De koreanen in Thailand nam ik als voorbeeld omdat die tig x de marktwaarde betalen en niet eens neuken. Logisch dat de DVPs daar minder geneigd zijn om met een wandelaar te gaan. Die wachten wel op een Korean... easy money. DIE verpesten de markt (daar!). Voor NL is dat beetje met gasten die multiple hours doen omdat ze vooral gezelschap nodig hebben en feitelijk gewoon eenzaam zijn (let wel ik maakte de vergelijking met de loodgieter bellen om te "praten").
Accountants maken ook graag een praatje over het weer , Ajax enz . Maar ze schrijven die tijd ook gewoon.
Beetje zelfde als lange praatdates met DVP

Daarom ook de "maar" om het contrast te duiden.
De volgende keer zal het er weer eentje van in de 20 of 30 worden.
Tenminste, dat is het voornemen. Wanneer het gaat gebeuren een tweede...

Dit is ontaard in een toch wel interessante discussie. Wat ik mis in de gehele discussie, dat niet iedereen altijd maar in max 15 minuten op oorlogssterkte is, laat staan zo snel kan klaarkomen.

Ik zal mezelf als voorbeeld nemen, ik ben 49 en het gereedschap werkt helaas niet meer zoals toen ik 18 was 😂

Het is voor mij dan ook echt geen optie om voor 15 minuten bij een dame naar binnen te gaan. Ik heb die tijd alleen al nodig om goed hard te worden (als dat al lukt).

Daarnaast vind ik dat gehaast ook helemaal niets. Vroeger bezocht ik soms twee dames op een avond. Nu vind ik het fijn om er de tijd voor te nemen.

Gelukkig is met mijn leeftijd ook mijn inkomen gestegen, dus lig ik ook niet wakker van 150 of 200 euro voor een uur.

Het dvp beroep is met niets anders te vergelijken. Ik ben blij dat er dames zijn en daar mag gewoon goed voor betaald worden vind ik.

Voor Jan met de kleine beurs is dat niet fijn, dat begrijp ik. Helaas is dat de maatschappij waarin we leven. Het is niet eerlijk verdeeld.

De leeftijd is bij mij niet de allerbelangrijkste factor.
Zoals reeds eerder geschreven; de prijs; de locatie van de dame; of ze thuisontvangst doet; geen lichaamsversieringen (de moeilijkste, want niet altijd zichtbaar op foto's) en dan het liefst een wat grotere cupmaat. En ergens tussen die schifting zit dan de afweging over haar leeftijd.

Waarom wil je zoveel praten ? Dat begrijp ik niet.
Met de dvps? Ik zou het raar vinden moest ik niet eens 5 min de tijd pakken om eens met haar te leren kennen, te weten wat zij graag doet tussen de lakens. Of als ik haar al bezocht heb vraag ik ook graag hoe het met haar is etc & ook waar zij zin in heeft.

Dat stelt mij op mijn gemak en dan kan ik rustig aan de date beginnen. Ik steek ook graag tijd in voorspel. haar lichaam verkennen, Vingeren, beffen voetfetish, gepijpt worden en andere dingen.

Daar na volgt de sex. Af hankelijk van hoe veel tijd er nog en waar ik zin in heb bef ik haar terug en starten we opnieuw. Als er nog 5min zijn knuffel ik met haar laat. Of laat ik mij masseren. En als je dan geen woord tegen elkaar zegt heb je die awkward stilte.

Dit is ontaard in een toch wel interessante discussie. Wat ik mis in de gehele discussie, dat niet iedereen altijd maar in max 15 minuten op oorlogssterkte is, laat staan zo snel kan klaarkomen.

Ik zal mezelf als voorbeeld nemen, ik ben 49 en het gereedschap werkt helaas niet meer zoals toen ik 18 was 😂

Het is voor mij dan ook echt geen optie om voor 15 minuten bij een dame naar binnen te gaan. Ik heb die tijd alleen al nodig om goed hard te worden (als dat al lukt).

Daarnaast vind ik dat gehaast ook helemaal niets. Vroeger bezocht ik soms twee dames op een avond. Nu vind ik het fijn om er de tijd voor te nemen.
Juist dat speelt bij mij ook, dat haasten hoort niet bij een afspraak.

Gelukkig is met mijn leeftijd ook mijn inkomen gestegen, dus lig ik ook niet wakker van 150 of 200 euro voor een uur.

Het dvp beroep is met niets anders te vergelijken. Ik ben blij dat er dames zijn en daar mag gewoon goed voor betaald worden vind ik.

Voor Jan met de kleine beurs is dat niet fijn, dat begrijp ik. Helaas is dat de maatschappij waarin we leven. Het is niet eerlijk verdeeld.
Toch is een kleine parallel te trekken met juristen. Die heb je ook met uiteenlopende honoraria en sommigen zijn ook onbereikbaar voor de man met de kleine beurs.
Nog erger binnen dat kader is trouwens dat het Juridisch Loket ook voor minder mensen toegankelijk is gemaakt: er geldt nu een
inkomensgrens van € 28.600 (alleenstaand) of € 40.400 (gehuwd of samenwonend).

Waarom niet? Elkaar wat leren kennen. Hobby's, interesses. Soms komt dit wel overeen met de dame en heb je een leuk gesprek voor na de daad. En als je elkaar al een tijd niet gezien hebt: wat bijpraten over wat er de laatste tijd allemaal is gebeurd in het leven.
Oke , ik vind het niet direct lust verhogend. Maar bedankt voor je antwoord.
50ers...Nu... ook niet direct mijn doelpubliek natuurlijk...
Maar... dat is tot je met Sharon tussen de lakens gaat! OMG!
Best heel wat mannen die haar niet aankunnen! Zo zie je maar...
Wat gebeurt er met die mannen die haar niet aankunnen? Hebben die een slechte date ?

50ers...Nu... ook niet direct mijn doelpubliek natuurlijk...
Maar... dat is tot je met Sharon tussen de lakens gaat! OMG!
Best heel wat mannen die haar niet aankunnen! Zo zie je maar...
Het heeft niet zo zeer te maken met niet aankunnen, het heeft meer te maken, dat 50 gewoon te oud is. Eigenlijk veertig al, maar soms wil ik daar nog wel eens een uitzondering voor maken. Maar vijftig is echt een brug te ver.
Eigenlijk zou sex, boven de vijftig verboden moeten worden ;)

Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er met die mannen die haar niet aankunnen? Hebben die een slechte date ?
Geen idee!
Maar... als je na 15 min al komt... maak je je daar natuurlijk wel een beetje belachelijk... Tenzij je dus super viriel bent... en zo drie, vier kan in die twee uur met haar!

Kijk, ik kan heel wat aan... maar heb die 2,5 uur met haar echt wel alles moeten geven hoor! En... de dame was zeer tevreden! Haha!

En... als je er weinig van terecht brengt... zal ze je ook wel tactvol behandelen hoor... Je bent tenslotte de klant... Maar...

Het heeft niet zo zeer te maken met niet aankunnen, het heeft meer te maken, dat 50 gewoon te oud is. Eigenlijk veertig al, maar soms wil daar nog wel eens een uitzondering voor maken. Maar vijftig is een brug te ver.
Eigenlijk zou sex, boven de vijftig verboden moeten worden ;)
In EC Hilversum komt of kwam soms een koppel die niet bepaald piep meer waren, maar ze hadden nog steeds de energie om eropuit te gaan.

Juist dat speelt bij mij ook, dat haasten hoort niet bij een afspraak.

Toch is een kleine parallel te trekken met juristen. Die heb je ook met uiteenlopende honoraria en sommigen zijn ook onbereikbaar voor de man met de kleine beurs.
Nog erger binnen dat kader is trouwens dat het Juridisch Loket ook voor minder mensen toegankelijk is gemaakt: er geldt nu een
inkomensgrens van € 28.600 (alleenstaand) of € 40.400 (gehuwd of samenwonend).
Ja die paralel kun je zeker maken. Maar je lichaam beschikbaar stellen is wel zo'n persoonlijke kwestie, dat ik daar niet zomaar een prijs aan kan hangen.

Nu 'snelwippers'... zouden zich bij vele 40ers die ik ken... ronduit belachelijk maken in bed!
Blijf dus maar best bij jonge meiden met liefst niet al te veel ervaring... Mijn mening!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan