Roxas
Meubelstuk
Limburg is te verEn... heb je Limburg al gezien?
Vind trouwens het aanbod in O-VL ook niet slecht...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLimburg is te verEn... heb je Limburg al gezien?
Vind trouwens het aanbod in O-VL ook niet slecht...
En... niet alleen de afstand... maar de file-ellende!Limburg is te ver
Dank voor de goede wensen!Ondanks dat ik het met vele niet altijd eens ben en sommige mij misschien een lul vinden wens ik iedereen een gezond 2024. En dat iedereen zo veel mag neuken voor de prijs die hem of haar bevalt.
Gewoon een vraag. Krijg jij korting om als woordvoerder te spelen? Of voel je je daar goed bij? Is dot gentlemen gedrag? Serieuze vraag
Uiteindelijk gaat het erom of je leuke tijd hebt met de DvP en of dat nu voor 80 of 200 euro is who the hell cares.
Vergeet de omeidingen niet.En... niet alleen de afstand... maar de file-ellende!
B en NL slippen helemaal dicht!
Gister was er een maat hier bij me met Oudjaar ( hij weet niet hoeveel ik wandel.) Maar hij was 2 weken naar Thailand geweest en 4000€ in totaal uitgegeven, vertelde hij mij.Altijd de discussie hier tussen altijd dezelfde personen welke beiden niet willen toegeven.
Feit is dat altijd plekken zijn die goedkoper zijn dan een bepaalde locatie of persoon.
Uiteindelijk gaat het erom of je leuke tijd hebt met de DvP en of dat nu voor 80 of 200 euro is who the hell cares.
Daarnaast is het wel makkelijk roepen dat Thailand duurder wordt door de jappen.
Wat veel mensen vergeten is dat alle prijzen absurd zijn gestegen van de meest basis middelen. Logisch dat je de prijzen omhoog gooit.
Heeft niks met hebzucht te maken.
Ja hoe denk je dat ik het doe? Zie Thailand deel. voor de NL Prijzen lach je daar de ballen uit je broek!Gister was er een maat hier bij me met Oudjaar ( hij weet niet hoeveel ik wandel.) Maar hij was 2 weken naar Thailand geweest en 4000€ in totaal uitgegeven, vertelde hij mij.
Had wel hele tijd gezelschap van een Thaise vertelde hij nog.
Inclusief alles ja ,1 binnenlandse vlucht en hotels van 100€ per nacht. Bier kostte wel 300 bahtJa hoe denk je dat ik het doe? Zie Thailand deel. voor de NL Prijzen lach je daar de ballen uit je broek!
Die 4K was waarschijnlijk incl vlucht/hotel en ALLES
14 dagen en 4.000 aan DVPs lukt namelijk niet eens
Zou je op 10.000THB per dag zitten en de dames vragen 2500-5000 per DAG
Heb je het weleens omgedraaid? Namelijk dat jij als (naïve) westerling juist de hoofdprijs betaald daar ?300THB voor biertje is veel! 180THB is beetje gangbaar in de meeste agogos. Maar goed als hij Phuket was ben ik weer niet verbaasd!
En 100e per nacht. Dat is veel! Ik zit meestal rond de 40e
conclusie? Als je boven de rivieren woont kan je beter naar Thailand vliegen dan in NL 200+ per uurtje lappen
Blijf je wel ontopic? We hebben hier toch niets aan de prijzen in Thailand?Ik snap heus wel dat heel veel forumleden niet naar Thailand kunnen!
hoofdprijs betalen ben jezelf bij he? Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt. De echt dure toestanden laat ik links liggen en het goedkopere ook trouwens.
Maar vond het voorbeeld dat @Nachtjager aanhaalde heel passend! Zijn maat gaat op vakantie. Besteed 285 per dag aan de hobby alleen is het daar dan wel incl vlucht/hotel/eten/drinken en een leuke vakantie
Dat weet ik. Maar met al jouw bijdragen over de prijzen in Thailand wijk je nogal af van het onderwerp in dit topic. Misschien een nieuw topic voor jezelf openen?@LiefhebberZ dankje voor je nuttige bijdrage! Ik gaf reactie op iemand
2 weken op een jaar gaan neuken in Thailand is niet echt een alternatief .Blijft ook een hoop geld! Maar voor de NL prijzen is het logisch dat wandelaar naar alternatieven gaan kijken ook.
Dat verklaart een hoop. Maar ik zal er verder niet op reageren. Anders gaan we weer off topic.En ja, ik heb haar een paar keer mogen ontmoeten
Ja joh? Er is meer vuurwerk gekocht dan in 2021 en alle jaren daarvoor. Er is vanwege de regen minder kindervuurwerk verkocht dan vorig jaar, maar meer siervuurwerk. Er is dus helemaal niet bezuinigd.Ik merkte dat er tijdens oud en nieuw minder vuurwerk werd afgestoken dan de voorgaande jaren toch een teken dat er bezuinigd wordt. Nu maar hopen dat de wandelaars ook wakker gaan worden en gaan bezuinigen op dvp's want dat is de enige manier om de hoge prijzen te stoppen.
2 weken op een jaar gaan neuken in Thailand is niet echt een alternatief .
Met datzelfde geld kan je een jaar 1 a 2 keer per maand dvps bezoeken hier.
Ja je hebt 2 weken dolle pret als dat je ding is maar de rest van het jaar ben je toch terug aangewezen op dvps van hier als je dvps wil bezoeken.
Dus prijzen in Thailand met prijzen hier vergelijken is onzin.
dan vergelijk je nog altijd appelen met peren.vind JIJ ja. Maar een maat van me doet al jaren niets anders. Die gaat trouwens 2x per jaar. Heel soms zal ie eens naar Duitsland gaan hooguit.
Hallo Ramon, allereerst de beste wensen en veel wandelplezier in 2024!Dat roep ik zelf al jaren al kun je de dure prijzen makkelijk betalen je hoeft het niet te betalen. Het probleem is niet dat alleen rijke wandelaars de dure prijzen betalen maar ook wandelaars met een gewone salaris. Inplaats dat de laatste groep de dure dvp's juist vermijden doen zij er ook aan mee en maken zo hun hobby extra duur. De dvp's worden hierdoor alleen maar aangemoedigd om meer te vragen. Zelfs dvp's die er niet eens bijzonder uitzien vragen tegenwoordig 200 euro, prijs kwaliteit verhouding klopt gewoon niet meer in Nederland.
Sorry dat ik het zeg maar er lopen tegenwoordig veel losers rond tussen de hoerenlopers die met makkelijk geld strooien indruk proberen te maken bij de dvp's. maar wat ze eigenlijk aan het doen zijn is zichzelf te kijk zetten want door veel geld uit te geven laat je alleen maar zien hoe wanhopig je wel niet bent voor een dame. De dames lachen zich van binnen kapot om zulke mannen en hebben geen respect voor ze.