Attention: if you want an appointment in my place, let me know 30 o 20 min before :)"Hello there ,I'm Dream Girl, it's a pleasure to be here, I'm a model passing thr...
www.kinky.nl
Dit is een goed voorbeeld van een trans sekswerker (die niet vermeldt dat ze als man geboren is). Je kan het zien aan:
- Gezicht, het ziet er onnatuurlijk uit voor een Aziatische vrouw
- Lengte, 171 is verdacht lang voor een Filipijnse vrouw (155 is gemiddeld voor een vrouw daar)
- Grote billen én borsten, zeldzame combinatie bij Aziaten
Een paar weken geleden had ze nog wel netjes vermeld in de advertentie dat ze trans is. Zeker weggehaald omdat de klanten wegbleven.
Ja, dat is dus pure oplichting.
In een flits is hij/zij namelijk best 'aantrekkelijk' en helemaal omgebouwd als ik het goed begrijp, maar nadere inspectie, vooral van de filmpjes, geeft mij toch al snel het gevoel dat er iets niet in de haak is.
Ik vind dat transen bestaansrecht hebben, hun gevoel moeten volgen, nooit gebashed moeten worden om wie of wat ze zijn, maar als je sexwerker wordt moet je ts/trans bij je geslacht zetten.
Gewoon vrouw zetten, hoewel juridisch wellicht juist, blijft ethisch zo fout dat je op een gegeven moment tegen een man aanloopt die je een flink pak op je lazarus geeft.
Dat zou ik nooit doen, maar ik zou wel tamelijk onpasselijk worden als ik er achteraf achter zou komen. Ben zelf 100% hetero.
Ik moet altijd aan het moment denken waarbij ik een trans op straat luid zag ruzieen met een botte gast.
'I'm a woooomaaaan' riep die trans, maar op zo'n aanstellerige manier dat ik gelijk dacht: 'Ah, dat is een trans.'
Ik denk dat ik (en velen hier met mij) 100 x beter weten wat een 'vrouw' is dan dat een trans dat weet. Die wil iets worden waarvan hij denkt dat het vrouwelijk is, maar datgene heeft eigenlijk verdomd weinig met vrouwelijkheid te maken.
Prima dat ieder zijn/haar leven leidt zoals ie dat wil, maar je kunt nep-merk-kleding ook niet ongestraft als zodanig verkopen. Straathandelaren denken daar anders over, maar hoe erg een fake Chanel tas ook op een echte Chanel tas lijkt, het is het niet.
Je kunt zeggen: Je had me bijna gefopt, ik dacht zowaar dat je een echte vrouw was. De trans zal dan zeggen: Maar dat ben ik. Maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.
Het is een tussen-menselijke vorm die je moet respecteren, maar iemand die sex-werk doet is verplicht om te melden dat ie die tussen-menselijke vorm heeft of nu helemaal het een of het ander is maar dat ooit niet was.