Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn de oplichtsters graan gretig door. Oppassen dus weer voor onze venezuelaanse "zwangere" (al 2 jaar zwanger). Ze duikt tegelijkertijd weer op in :Vandaag heeft ze weer Camila en zit ze in Deinze en Pittem EN Tielt tegelijk.
Toch geweldig als je je zo snel kan verplaatsen.
De tekst is ook duidelijk door een pooier geschreven, ook al zegt ze het zelf gepubliceerd en geschreven te hebben. Ze enkel Spaans (Venezuela).
Ze gaat lekker door met haar oplichtingspraktijken.
Op één van de foto's is ze goed herkenbaar, heeft ze vergeten haar gezicht af te plakken. En ja, ze is al minstens 15 maanden zwanger, deze oplichtster.
zwangere sexy hete diepe keel
Hallo, ik ben Lucy sexy meid. Ik heb een prachtig figuur en ben gezegend met mooie, mooie borsten en grote, mooie lippen waar je op kuntwww.redlights.be
Ervaring mee ?¿Latín embarazada súper caliente?
Hallo allemaal, mijn naam is Beatriz Latina, ik heb het erg warm en in mijn toestand verdubbelt de angst, waardoor ik multi-orgastischwww.redlights.be
Nu in brasschaat. Voor de liefhebbers.
Iemand ervaring met haar?
Zulke opmerkingen zijn doorgaans al goed voor een rode vlag.Jaaahhh....mmm....grrrrr...
Deze adverteerde al op 5 october onder andere nummer en met fotos van een insta model (followers >1 miljoen followers)Want?
Jammer ze stuurde een foto met een buikje dus dacht dat ik geluk had maar als je het afraad dan ga ik daar vanuitDeze adverteerde al op 5 october onder andere nummer en met fotos van een insta model (followers >1 miljoen followers)
Dus zeker weg blijven!