Dan ga ik alleen nog naar een paar privéhuizen waar je min of meer weet dat een dame er voor langere tijd zit en zowel zij als het huis voordeel hebben bij klandizie die vaker komt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@Wrxflyer ik weet over wie dit gaat.Een van de dames die nog op mijn wishlist stond is notabene nu één van de klokkenluiders bij de NOS.
Had op GR best een hoge dunk van zichzelf maar had ook best wel wat goeie recensies.
En nu ze privé in zwaar weer verkeert, geeft ze daar GR de schuld van, notabene in de media.
Hoe betrouwbaar zijn recensies dus nog.......??
Idd, mag ik u feliciteren met de artiest en songkeuze, monumentaal op alle gebiedZoals wijlen Ramses Shaffy zong:
We zullen doorgaan
Recensies kunnen -op z'n best- een hulpmiddel zijn.Rare topic
Als ik elke keer zou moeten wachten tot er een recensie is geschreven over een DVP die in mijn ogen boeiend kan zijn zou ik nogal weinig meemaken. Heb de indruk dat er zowieso maar weinig mensen zijn die iets schrijven over hun ervaringen. Er zijn onmoemelijk veel Dvp's die al jaren meedraaien zonder recensie maar worden gewoon bezocht door klanten die dit forum niet gebruiken. Nee ik kan soms geinteresseerd geraken door een recensie maar meestal kies ik zelf.
Ik bezoek zelf regelmatig dames zonder recensies en vaak met succes, ook dames die al een poosje meedraaien en knap uitzien. Ik vraag me af waarom deze dames geen recensie hebben en niet gedeeld worden hier, ik denk persoonlijk omdat ze juist goed zijn dat niemand ze hier wil delen dat moet het wel zijn dan. Verder vind ik recensies juist handig het geeft je weliswaar geen garantie op een succesvolle date maar wel vertrouwen op een goede afloop.Rare topic
Als ik elke keer zou moeten wachten tot er een recensie is geschreven over een DVP die in mijn ogen boeiend kan zijn zou ik nogal weinig meemaken. Heb de indruk dat er zowieso maar weinig mensen zijn die iets schrijven over hun ervaringen. Er zijn onmoemelijk veel Dvp's die al jaren meedraaien zonder recensie maar worden gewoon bezocht door klanten die dit forum niet gebruiken. Nee ik kan soms geinteresseerd geraken door een recensie maar meestal kies ik zelf.
Ik denk dat hier de prijzen ook meespelen mannen willen zekerheid dus wachten ze liever tot een andere forumlid hier eerst een recensie schrijft en ze zekerheid hebben.Wat mij betreft wel, toen ik begon met wandelen, had ik nooit gehoord van hookers oid. Dat kwam later pas. Ik bezocht toen dames die er leuk uitzagen en dacht van die zou ik wel eens willen begroeten.
Nu lijkt het wel dat iedereen op elkaar wacht. En afwacht totdat iemand wel een berichtje over die éne nieuwe dame schrijft. Tja 1 moet er de eerste zijn.
Ik denk dat hier de prijzen ook meespelen mannen willen zekerheid dus wachten ze liever tot een andere forumlid hier eerst een recensie schrijft en ze die zekerheid geeft.
Daar kan ik mij best inkomen. Echter ik merk dat velen, en dat zijn vaak dezelfde personen, vragen van heb je die of die al gehad want ik wil er ook wel naartoe.Ik denk dat hier de prijzen ook meespelen mannen willen zekerheid dus wachten ze liever tot een andere forumlid hier eerst een recensie schrijft en ze die zekerheid geeft.
Daar kan ik mij best inkomen. Echter ik merk dat velen, en dat zijn vaak dezelfde personen, vragen van heb je die of die al gehad want ik wil er ook wel naartoe.
En daar baal ik wel eens van.
Ik wacht zelf niet in mijn regio komen veel nieuwe dames zonder recensies dus ik moet eigenlijk wel gokken. Maar ik kan me voorstellen dat sommige wandelaars liever eerst afwachten totdat iemand een recensie schrijft en in de tussentijd een andere dame bezoeken. De gok is voor sommige wandelaars gewoon te groot om roulette te gaan spelen.Met het risico dat zoiets maanden kan duren? Tegen de tijd dat er eindelijk iets verschijnt ( als dat al gebeurd ), ben je haar inmiddels allang vergeten.
Zeker omdat er ook kwantiteit door sommige dames wordt geboden, of dames die niet zo discreet met je nummer omgaan.Ik wacht zelf niet in mijn regio komen veel nieuwe dames zonder recensies dus ik moet eigenlijk wel gokken. Maar ik kan me voorstellen dat sommige wandelaars liever eerst afwachten totdat iemand een recensie schrijft en in de tussentijd een andere dame bezoeken. De gok is voor sommige wandelaars gewoon te groot om roulette te gaan spelen.
PreciesWij mannen hebben duizenden jaren gewandeld zonder online recensies. Komt wel goed.