Zouden jullie zonder recensies nog dvp's willen bezoeken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zouden jullie zonder recensies nog dvp's willen bezoeken?

  • Nee zonder recensies heeft het voor mij geen nut.

    Stemmen: 48 18,6%
  • Ja zelfs zonder recensies zal ik net zoveel dvp's gaan bezoeken.

    Stemmen: 87 33,7%
  • Ja ik zal ze bezoeken maar wel minder dan voorheen.

    Stemmen: 79 30,6%
  • Alleen nog maar raamdames

    Stemmen: 21 8,1%
  • Alleen nog de vaste dames die ik al ken

    Stemmen: 73 28,3%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Recensies zeggen niet altijd heel veel. Net zoals in werkelijke leven geldt het ook bij P6 dat je een klik hebt met je sexpartner en dat beiden op het moment van de daad in de stemming zijn. Ik heb het zo vaak meegemaakt dat ik supersessies heb mogen beleven met dvp's die slechte recensies hadden of andersom.
Recensies zeggen veel over een dame de kans dat je goede service krijgt bij een dvp met goede recensies is groot. Bij een dvp zonder recensies is het altijd een gok en met de prijzen van tegenwoordig snap ik heel goed dat sommigen zekerheid willen en eerst een recensie willen lezen.
 
Recensies zeggen veel over een dame de kans dat je goede service krijgt bij een dvp met goede recensies is groot. Bij een dvp zonder recensies is het altijd een gok en met de prijzen van tegenwoordig snap ik heel goed dat sommigen zekerheid willen en eerst een recensie willen lezen.
Iemand moet toch altijd als eerste gaan he om tot een recensie te komen. Sommigen zullen dat nooit doen.
 
Velen bezoeken dvp's maar willen gewoon niks met anderen delen omdat ze egoïsten zijn. Maar wat honeybear hier al eerder zei er zitten ook parels van dvp's zonder recensies die worden hier niet gedeeld terwijl ze door sommige forumleden wel degelijk zijn bezocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Te mijden meid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan