Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa mee eens, je wilt weten of alles wel betrouwbaar isZelf zou ik geen prive ontvangst dames zonder recensie bezoeken, de kans op een slechte ervaring of zelfs oplichting is mijn inziens te groot.
En dan? Masturberen tot in de lengte der dagen?Zelf zou ik geen prive ontvangst dames zonder recensie bezoeken, de kans op een slechte ervaring of zelfs oplichting is mijn inziens te groot.
Ik mis het woordje 'nieuwe' of 'onbekende'.Zouden jullie zonder recensies nog dvp's willen bezoeken?
je kan gewoon de ramen bezoeken.En dan? Masturberen tot in de lengte der dagen?
Daar kun je zonder voorkennis ook aardig de mist in gaan, hoor.Dan kan je nog kiezen voor privehuizen of ramen.
Precies dit!Weet je wat ik veel waardevoller vind dan die recensies? Het uitwisselen van ervaringen. Beseffen dat ik me misschien in een taboewereld begeef, maar niet alleen sta in de dingen die ik daar meemaak en waar ik tegenaan loop. De gelegenheid hebben dingen te vertellen die ik in het echte leven niet kwijt kan, omdat betaalde seks nog steeds een taboe is. En ja, al die stoere binken onder ons die zeggen 'dat ze het iedereen vertellen en niets te verbergen hebben', dat geldt voor jullie. Want jullie gebruiken uiteindelijk ook een schuilnaam.
Dat is dus de reden waarom ik GR waardevol vind en het zal missen als het opgedoekt wordt. De recensies zijn echt niet onmisbaar, geloof me.
Amen.
Jij niet alleen ik heb lijsten vol betrouwbare dames en nog belangrijker goedkope dames! HahaEn, trouwens... na twee jaar dit forum heb ik wel een lijstje van interessante dames beschikbaar... Houdt me nog wel enkele jaartjes bezig! Haha!
Vroeger was alles beter zelfs de prijzen en de service. En laten we wel wezen de recensies helpen ons veel niet alleen om de service maar ook of de dame wel op de foto's lijkt of niet ook heel belangrijk.Vroegeh, voordat het internet er was deden we toch niet anders?
Ik weet nog goed toen ik jaren geleden op de wallen een deur uitliep dat iemand me op mijn schouder tikte en vroeg of het wat was. Ik was toen denk ik een jaar op 30, schrok me het apelazerus want dacht dat het een bekende was)
Maar eens, uitstervend ras ben ik aan het worden..........
En... 'k blijf trouwens zelf recensies maken... voor mezelf.Zo ben ik ook begonnen, dus ik zou gewoon doorgaan met dames bezoeken.