WHEM Zoe, Diane's Secret, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallotje liefhebbers,

Ik heb het gevoel dat deze dame "te mooi om waar te zijn" zal ik maar zeggen.
Overal vindt ik DS wel betrouwbaar met hun AD's met de dames die ze aanbieden.
Ik ben bij deze dus ook zeer benieuwd met enige ervaringen met deze Zoe.

Laat het aub graag weten, dan weten wij ook meer voor een eventuele bezoek !

Grt, Dredger

Hallotje beste fritsvk4,

Bedankt voor je eerlijke bericht...."We"weten alweer genoeg....
Ik was er al een beetje "bang" voor.
Zo'n mooie dame volgens de foto's in combi met de normale ( wat wij gewend zijn ) DS girls reviews, zeg maar goed klappen en waar voor je dure Euro's.
Over het algemeen ben ik altijd zeer tevreden de deur uit gestapt na een bezoek bij DS ( op 1x na, dame noemde d'r eigen NiNa, heeft er maar een paar weken gewerkt en dit is inmiddels x jaar geleden, maken we geen worden meer aan vuil).
De eerste keer dat ik in DS kwam stampt alweer terug uit het jaar 2000, ik weet dus wel waar ik over praat.
Volgens mij is DS ook een tijdje gesloten geweest i.v.m. brand schade, toen is de "zaak" 2006/ 2007 of zoiets tijdelijk verhuist naar de Mayfair ( =avond uren/ club) maar over dag's in de Bilderdijkstraat N#106 hete het "Stout-privehuis".
Heel veel dame's die daar aanwezig die destijds voorheen bij DS te vinden waren, Privehuis-Stout was in vergelijking met DS wat stukken moeilijker te bereiken met de auto maar gezien de service van de DS's/ Stout's meiden was het altijd zeker de moeite waard !!
Ik denk dat deze "Zoe" dan ook niet al te lang bij DS mag blijven proberen om zo veel mogelijke onze Euro's binnen te harken met haar minimale inzet.
"Zoe" is dus niet echt wat we gewend zijn van DS.

@Management van DS, hoop dat jullie bovenstaande berichten over Zoe lezen en actie gaan ondernemen ( hou je top tent ook TOP aub ).

Grt, Dredger

Ĵ
Hallotje beste fritsvk4,

Bedankt voor je eerlijke bericht...."We"weten alweer genoeg....
Ik was er al een beetje "bang" voor.
Zo'n mooie dame volgens de foto's in combi met de normale ( wat wij gewend zijn ) DS girls reviews, zeg maar goed klappen en waar voor je dure Euro's.
Over het algemeen ben ik altijd zeer tevreden de deur uit gestapt na een bezoek bij DS ( op 1x na, dame noemde d'r eigen NiNa, heeft er maar een paar weken gewerkt en dit is inmiddels x jaar geleden, maken we geen worden meer aan vuil).
De eerste keer dat ik in DS kwam stampt alweer terug uit het jaar 2000, ik weet dus wel waar ik over praat.
Volgens mij is DS ook een tijdje gesloten geweest i.v.m. brand schade, toen is de "zaak" 2006/ 2007 of zoiets tijdelijk verhuist naar de Mayfair ( =avond uren/ club) maar over dag's in de Bilderdijkstraat N#106 hete het "Stout-privehuis".
Heel veel dame's die daar aanwezig die destijds voorheen bij DS te vinden waren, Privehuis-Stout was in vergelijking met DS wat stukken moeilijker te bereiken met de auto maar gezien de service van de DS's/ Stout's meiden was het altijd zeker de moeite waard !!
Ik denk dat deze "Zoe" dan ook niet al te lang bij DS mag blijven proberen om zo veel mogelijke onze Euro's binnen te harken met haar minimale inzet.
"Zoe" is dus niet echt wat we gewend zijn van DS.

@Management van DS, hoop dat jullie bovenstaande berichten over Zoe lezen en actie gaan ondernemen ( hou je top tent ook TOP aub ).

Grt, Dredger

Dat een iemand een slechte ervaring of heen klik met haar heeft is natuurlijk geen reden tot actie.

Vaak zijn het de mooie poppetjes waar het minste mag of kan.

Zoals vingeren, diep penetreren of hard een beurt geven.

Zelfs aan de borsten zuigen of stevibg vastpakken, mag dan vaak niet als ze nep tieten hebben, zelfs zoenen is soms teveel gevraagd.

Dan moetje gewoon een andere dame kiezen die dat wel goed vind.

Ik heb Zoe ervaren als een hele lieve en toegankelijke dame die niet vies is van een stevig potje seks. Ik mocht ook het plezier ervaren haar te laten klaarkomen. Haar borsten zijn dan wel een beetje geholpen, maar ze zijn prachtig en ik mocht er vrij mee spelen.

Ok beste Blrosu,

Ik zou zeggen plaats een recensie onder Clubs& Privehuizen, Zuid-Holland, DS.
Als er daarna meerdere + berichten gaan volgen zal ik als ik in de buurt zal zijn zeker een bezoek aan deze Zoe gaan wagen.
Inderdaad prachtige borsten, Den Dokter heeft goed werk afgeleverd.

Terug
Bovenaan Onderaan