Hallotje beste fritsvk4,
Bedankt voor je eerlijke bericht...."We"weten alweer genoeg....
Ik was er al een beetje "bang" voor.
Zo'n mooie dame volgens de foto's in combi met de normale ( wat wij gewend zijn ) DS girls reviews, zeg maar goed klappen en waar voor je dure Euro's.
Over het algemeen ben ik altijd zeer tevreden de deur uit gestapt na een bezoek bij DS ( op 1x na, dame noemde d'r eigen NiNa, heeft er maar een paar weken gewerkt en dit is inmiddels x jaar geleden, maken we geen worden meer aan vuil).
De eerste keer dat ik in DS kwam stampt alweer terug uit het jaar 2000, ik weet dus wel waar ik over praat.
Volgens mij is DS ook een tijdje gesloten geweest i.v.m. brand schade, toen is de "zaak" 2006/ 2007 of zoiets tijdelijk verhuist naar de Mayfair ( =avond uren/ club) maar over dag's in de Bilderdijkstraat N#106 hete het "Stout-privehuis".
Heel veel dame's die daar aanwezig die destijds voorheen bij DS te vinden waren, Privehuis-Stout was in vergelijking met DS wat stukken moeilijker te bereiken met de auto maar gezien de service van de DS's/ Stout's meiden was het altijd zeker de moeite waard !!
Ik denk dat deze "Zoe" dan ook niet al te lang bij DS mag blijven proberen om zo veel mogelijke onze Euro's binnen te harken met haar minimale inzet.
"Zoe" is dus niet echt wat we gewend zijn van DS.
@Management van DS, hoop dat jullie bovenstaande berichten over Zoe lezen en actie gaan ondernemen ( hou je top tent ook TOP aub ).
Grt, Dredger