Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren20 euroAltijd bijbetalen voor PZC?
Ik zal u een techniek leren, maar ik moet @Some toch wel bijtreden dat ge erg lui zijt…Mannen, ik heb wat hulp nodig
Ik heb hier natuurlijk ook nog maar weinig ervaring.
Ik kan de juiste link niet vinden. Hoe vind ik haar gegevens zonder door 100 berichten te moeten rollen? Er moet toch een andere techniek bestaan dan door alles te scrollen.
Deze week Zoe,Oostende, terug actief gevonden op redlights.Vlug een afspraak geboekt voor vandaag,zaterdag om 14 u.Adres doorgekregen van het appartement.Nog geen nummer of verdieping.
Op het afgesproken uur was de dame niet bereikbaar.Na verschillende pogingen afgedropen, een uur verplaatsing en 20 minuten verwonderd en ontgoocheld in de mens in kwestie,voor niks!
Jullie zijn verwittigd!![]()
Het siert jou dat je zo een grote fan bent van de dame in kwestie.
Het siert jou dat je een actieve wandelaar bent met heel wat meer ervaring, ook schrijfervaring, dan ik.
Ik zet mijn eerste stapjes en heb idd net een account aangemaakt om mijn frustratie te melden.
Denk je heus dat ik dat zomaar uit mijn duim zuig?
Jammer dat,volgens de contractvoorwaarden met deze side, geen printscreens van het communicatieverkeer via verschillende kanalen kunnen getoond worden.Ongelovige Thomassen zouden de waarheid van mijn versie kunnen lezen.
Einde discussie voor mij: na een duidelijk afspraak,jawel op zaterdag, liet de dame mij in de steek.En na diverse pogingen om haar te bereiken,een half uur aan een stuk, bleef ik daar staan blinken op de zeedijk van Mariakerke!![]()
Nu toch wel toevallig juist hetzelfde meegemaakt. Dag voordien is de afspraak nog bevestigd door haar en de dag zelf vergeten. Nam wel op en excuseerde zich voor de vergissing. Qua agenda beheer stel ik me toch serieuze vragen.Deze week Zoe,Oostende, terug actief gevonden op redlights.Vlug een afspraak geboekt voor vandaag,zaterdag om 14 u.Adres doorgekregen van het appartement.Nog geen nummer of verdieping.
Op het afgesproken uur was de dame niet bereikbaar.Na verschillende pogingen afgedropen, een uur verplaatsing en 20 minuten verwonderd en ontgoocheld in de mens in kwestie,voor niks!
Jullie zijn verwittigd!![]()
Link alleen online als ze effectief werkt anders offline. Al eerder meermaals aangegeven in dit topic.Iemand een link? Om contact te leggen met haar?
Waarom boek je bij zo'n vrouw dan niet meteen 60min?Conclusie, een half uur is véél te kort bij deze topper en zoals met rode wijn, ze wordt beter doorheen de jaren. Zoë blijft met voorsprong mijn nummer 1 in West Vlaanderen. Hopelijk gaat ze nog enkele jaren door doen.
Nooit 30 minuten gedaan vroeger altijd 1 uurtje. Nu met ouder te worden neem ik meestal 2 uurtjes zeker bij toppertjesWaarom boek je bij zo'n vrouw dan niet meteen 60min?
Vooral tijdsgebrek en omdat we als koppel nog van plan zijn om te gaan en dan heb ik wat extra budget nodigWaarom boek je bij zo'n vrouw dan niet meteen 60min?