Door mijn reacties in dit topic krijg ik wel eens een privé bericht met vragen over Zina, maar als ik hier een review post heeft iedereen er wat aan.
Om te beginnen wil ik eerst even duidelijk maken dat ik al even niet meer bij Zina langsgeweest ben! Maar ik ben ruim een jaar regelmatig bij haar langs geweest, en nu ik even stilsta bij de toenmalige ervaringen komt de zin om haar nog eens een bezoekje te brengen meteen terug. Laat dat alvast een indicatie zijn!
Zina ontvangt in een huis net buiten Gent. Vlot bereikbaar vanaf de autosnelwegen, en voor wie wil zelfs niet zo ver van Gent-Sint-Pieters! Parkeerplek genoeg in de buurt, maar let op, de Gentse parkeermaffia ligt op de loer!! Wie zijn bezoekje geen 40€ duurder wil maken met een briefje van Lovely Rita onder de ruitenwisser passeert dus best eerst even via de parkeermeter!
Afspreken met Zina gaat vlot via de telefoon. Ze is gewoon een heel spontane, sympathieke dame waarbij je je meteen op je gemak voelt. Ik had haar achteraf nog via Whatsapp een foto gestuurd met een kledingverzoekje, waar ze met veel plezier rekening invulling aan heeft gegeven. Ook bij mijn latere bezoekjes trok ze heel graag sexy outfitjes voor mij aan!
Het interieur van de ruimtes waar ze ontvangt is heel erg Zina! Niet meteen mijn ding, maar het past zo ontzettend goed bij haar en de kamers zijn met zoveel zorg ingericht dat ik het ronduit fantastisch vind! Het draagt allemaal bij aan de sfeer!
Opfrissen kan in een douche in een kamer die is omgetoverd tot een grote walk in kleerkast. Dan zie je wel meteen dat outfitjes en sexy lingerie geen probleem zijn voor Zina! Ze heeft er gewoon tonnen van!
De douche is altijd proper en zowat alles wat je kan nodig hebben is voorzien. Heel verzorgd!
In de slaapkamer is er een groot comfortabel bed voorzien voor de actie. Maar lang voordat we daar geraakten hing Zina meestal al rond mijn nek en waren we hevig aan het zoenen! Qua overgave wel een van de meest intense ervaringen die ik tot dan toe gehad heb!
Eens op bed wist ze mij altijd goed op toeren te brengen met haar handen en mond. Laat het maar aan Zina over om je pik keihard te maken!
Neuken is net zo lekker bij haar. Ik ga wel graag een tijdje door, waar ze geen probleem mee had. Integendeel, ze deed meestal enthousiast mee!
Bij de eerste bezoekjes ben ik zoals ik zelf het liefst heb in haar klaargekomen (in het condoom voor alle duidelijkheid!!), tot ze mij eens vertelde dat ze een man liefst met haar handen doet spuiten. Nu sta ik altijd wel open voor een nieuwe ervaring, dus ik liet haar haar gangen gaan. Ze ging over mijn been zitten, begon mij vaardig af te trekken terwijl ze met haar kutje speelde. Het duurde niet lang vooraleer ze heel heftig squirtte! Dat trok mij uiteraard ook over de streep en ik spoot mijn ballen leeg, wat haar duidelijk nog geiler maakte en waardoor zij ook nog meer spoot!
Achteraf vertelde ze me dat ze alleen zo kan klaarkomen wanneer ze het bij haarzelf doet. Maar ik dacht dat er op het oude forum beschreven stond dat het andere mannen wel gelukt was om haar met beffen en vingeren zo ver te brengen. Hoewel ik haar wel kon doen klaarkomen met beffen (geen idee of het al dan niet fake was, het interesseert mij ook niet) heb ik haar toch nooit kunnen doen spuiten.
Maar voor de mannen die hier op kicken en er vragen over hebben, contacteer Zina! Ze is een heel lieve dame en naar mijn ervaring altijd eerlijk en rechtuit.