Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit heb ik ook vernomen.ik heb vernomen als ze heet is/wordt gemaakt dat ze het zou toelaten in het "heetst van de strijd"
Klopt… al meermaals meegemaakt. Laat je niet afschrikken door haar leeftijd. Ze is echt een tijger, als je haar laat genieten, is er geen condoom te bespeuren.Dit heb ik ook vernomen.
Its all about the money boys!doet ook bare dates hoorde ik ?
Meestal het voordeel van de twijfel, maar ik lees ook andere berichten op een "ander" forum, waarin net hetzelfde wordt gezegd. Dus in dit geval...Zeer ongeloofwaardig en respectloos wat er hier allemaal over haar geschreven wordt! Zij doet nooit aan nzc en anaal en zij zou dit ook nooit toelaten, al wie dat hier schrijft zijn grote leugenaars en willen gewoon stoer overkomen. Ik ken haar persoonlijk heel goed en al wie hier nog iets schrijft over nzc of anaal wordt gerapporteert, bij deze!
Staat er toch? Wat ik nooit doe anaal, intiem zonder condoomgebruik .Zonder condoom? Is haar advertentie dan vals?
Speelse zina
Hallo mijn naam is Zina (belgische afkomst). Airco aanwezig Ik ben een speelse levendige dame die jullie graag prive ontvangt.en wilold.redlights.be
Of ze heeft klanten genoeg die bereid zijn 200€ te betalen.Dat zie je meer...... het is zakelijk interessanter om je te dwingen om half uur af te spreken dan halen ze per dag veel meer op