Recensie Zina, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zover ik haar ken denk ik niet dat ze dit toe laat. Maar je kunt het haar altijd telefonisch of per mail vragen.

Foto's zijn zeker waarheidsgetrouw.
Ik heb ook lang getwijfeld over Zina.
Heb dan gewoon mij stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt voor een uurtje.
Was een van het beste uurtje dat ik bij en dvp beleefd heb. Alles was voor mij gewoon goed. Zowel looks, babbel, hygiëne, vriendelijkheid, ontvangst .. .
En duur? Ja wat is duur? Veel hangt af van wat je terug krijgt. En voor mij was het dat waard.

Ik zou zeggen laat je ook eens gaan.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Totale kosten (in euro)
200
Deze leuke dame heb ik reeds al een eindje geleden ontmoet , ze ontvangt in een zeer leuke woning ,met een steile trap ,ik werd vriendelijk begroet ,en mocht direct mij plaats nemen in haar douche , na de douche werd ik verwacht in haar kamer waar ik een zeer leuke ontspannende massage kreeg , dan nam ze mee naar haar groot King size bed ben ik zeer lekker oraal bevredigend geweest ook was ze zeer indrukwekkend anders in bed ze kwam klaar op mij ik was onder de indruk maar een echte klik had ik niet en het is bij deze 1keer gebleven

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Squirting
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/zina-18/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor het werk in Gent en tijdens de middag afspraak gemaakt om na de werkuren even bij Zina te passeren voor een snelle wip.
Stond me bovenaan de trap op te wachten in een zeer geil kruisloos rood setje en high-heels. Lekkere tong zoen als verwelkoming.

Afgerekend en snel de douche in.

Eens uit de douche stond ze wat met haar kont te schudden naar me terwijl ze voorover gebogen stond voor haar bed. Mijn handen over haar poep laten gaan en de rest van haar lichaam gestreeld; ook reeds even de temperatuur van haar poesje genomen.

Haar dan laten omdraaien en op het bed laten zitten, beentjes wijd open en gevraagd of ze haar kutje met 1 hand kon openhouden en op die manier haar kale kutje kunnen uitlikken. Heerlijk hoerig zich zo op haar lichaam.

Na enkele minuten maakte ze duidelijk dat de rollen moesten omgedraaid worden. Ik zette me op haar bed, terwijl Zina dan tussen m'n benen kwam zitten en m'n pik heerlijk begon te pijpen. Alles kwam aan bod. Aftrekken, diep, spuug.

Uiteindelijk zij ook op het bed, deed BH uit zodat ik heerlijk met haar borsten kon spelen en zachtjes in haar tepeltjes kon bijten. Heerlijk om haar borsten in m'n handen te hebben. Wat over en weer geplaag en gestreel en dan over gegaan in 69. Kutje en kontje verder uitgelikt, terwijl ik (niet te hevig) haar mondje kon neuken.

Na de 69 is ze geknield boven me komen zitten terwijl je zichzelf verder vingerde. Ik hoorde gewoon dat ze natter en natter werd en is zo dan squirtend klaargekomen. Rollen dan omgedraaid, ik geknield boven haar, mezelf verder afgetrokken. Zina was ondertussen zichzelf terug aan het vingeren en goed klaargekomen op haar borsten.

Neuken is er deze keer niet aan tepas gekomen. Maar wel geil uurtje.

Zina blijft een van die zeldzame mature dames van plezier die fun hebben in wat ze doen en dat ook laten merken.

Douche achteraf en terug de auto in.

Terug
Bovenaan Onderaan