Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niets zo geil en lekker als zonder condoom neuken. Ik heb er geen moeite mee. Die hele angst voor 'ziektes' is zwaar overdreven.
Totdat Mr Sunshine zich gaat afvragen waarom de zon maar niet onder gaat.
Blijkt het niet de zon te zijn, maar zijn eikel die de hele kamer oranje-rood doet opkleuren
🤪

Door de jaren heen best wel zonder condoom lopen neuken. En me laten testen. En nog nooit wat opgelopen. Maar ik weet zeker als je wel wat oploopt, dan is het zeker niet waard geweest. Voor die paar minuten plezier, je de rest van je leven pillen moeten slikken. Maar het is zoveel lekkerder dan met een rubber om. Vooral als ze goed vochtig zijn. Best raar eigenlijk dat je met je eikel het kan voelen of ze goed nat zijn, en de warmte van het kutje. Dat houd het rubber weer tegen

Misschien doen mensen meer bare omdat je je heel makkelijk kan laten testen met de online tests.
Heb je niet meer de drempel om naar de arts moeten steeds.
En als het steeds oke is dan ga je er mee door. Het voelt beter aan , en je kan gevarieerder sexen omdat je niet steeds een condoom moet open scheuren en er opdoen.

Door de jaren heen best wel zonder condoom lopen neuken. En me laten testen. En nog nooit wat opgelopen. Maar ik weet zeker als je wel wat oploopt, dan is het zeker niet waard geweest.
Doe je nog steeds zonder?

Je bent wel een interessante casus zeg. Ik krijg de indruk dat de meeste bare neukers gewoon concluderen dat de gevolgen niet zo erg zijn. Jij trekt dezelfde conclusie als ikzelf, dat als je tegen de gevolgen aanloopt het het allemaal niet waard is geweest, en toch kies je voor bare. Is in elk geval een invalshoek die ik nog niet gezien heb.

Doe je nog steeds zonder?

Je bent wel een interessante casus zeg. Ik krijg de indruk dat de meeste bare neukers gewoon concluderen dat de gevolgen niet zo erg zijn. Jij trekt dezelfde conclusie als ikzelf, dat als je tegen de gevolgen aanloopt het het allemaal niet waard is geweest, en toch kies je voor bare. Is in elk geval een invalshoek die ik nog niet gezien heb.
Ja! Een typische 'het zal mij wel niet overkomen'... gedachtengang.

Terug
Bovenaan Onderaan