Keep Dreaming
Stamgast
BARE dat is een merk duikerskleding.
Zo gaan ze allemaal onder water. Bare dus.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp zoek naar de mariane trogBARE dat is een merk duikerskleding.
Meestal toch wel zwemkleding er onderaan hoor. En als het water kouder is, een strak onderpak.BARE dat is een merk duikerskleding.
Dacht ik ook wel!Meestal toch wel zwemkleding er onderaan hoor. En als het water kouder is, een strak onderpak.
Door die gedachtengang is er een opmars aan soa's bezigNiets zo geil en lekker als zonder condoom neuken. Ik heb er geen moeite mee. Die hele angst voor 'ziektes' is zwaar overdreven.
Totdat Mr Sunshine zich gaat afvragen waarom de zon maar niet onder gaat.Niets zo geil en lekker als zonder condoom neuken. Ik heb er geen moeite mee. Die hele angst voor 'ziektes' is zwaar overdreven.
Doe je nog steeds zonder?Door de jaren heen best wel zonder condoom lopen neuken. En me laten testen. En nog nooit wat opgelopen. Maar ik weet zeker als je wel wat oploopt, dan is het zeker niet waard geweest.
Ja! Een typische 'het zal mij wel niet overkomen'... gedachtengang.Doe je nog steeds zonder?
Je bent wel een interessante casus zeg. Ik krijg de indruk dat de meeste bare neukers gewoon concluderen dat de gevolgen niet zo erg zijn. Jij trekt dezelfde conclusie als ikzelf, dat als je tegen de gevolgen aanloopt het het allemaal niet waard is geweest, en toch kies je voor bare. Is in elk geval een invalshoek die ik nog niet gezien heb.
Daar is de wereld groot mee geworden.Ja! Een typische 'het zal mij wel niet overkomen'... gedachtengang.
De wereld is groot geworden met een gezonde mix van lef en voorzichtigheid.Daar is de wereld groot mee geworden.
Niet met angstige n
En... alvast niet met het herhalen van de fouten die anderen al gemaakt hebben!De wereld is groot geworden met een gezonde mix van lef en voorzichtigheid.