Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOptie 3: ze biedt het aan tegen bijbetaling, doet het vaker en is daar eerlijk overNou...
Er zijn 2 opties...
1. OFWEL je hebt echt een super speciale band met haar en je bent echt die enige die zonder mag.
Is zeldzaam, maar niet onmogelijk.
2. OFWEL ze doet dit vaker en liegt erover.
Het zou allebei kunnen, het komt allebei voor, maar punt 2 lijkt me aannemelijker, en ja dat gebeurt vaker.
Vroeg zij überhaupt of je zonder wilde? Of stak ze hem er gewoon in?
@HornyCorny , wat jij zegt komt voor, maar het sluit niet aan op het specifieke verhaal van de topicstarter, die schetst een dame die zegt dat hij de enige is, en dat is toch echt waar ik op reageerde en waar dit topic over gaat.Optie 3: ze biedt het aan tegen bijbetaling, doet het vaker en is daar eerlijk over
Het gebeurt ook vaak genoeg met wederzijdse instemming.
Tsja... En zelfs als je je ejaculatie zo goed zou kunnen controleren... dat je niet in haar komt... is het dus echt nog niet ok natuurlijk!En dat voor die twee seconden plezier van het klaarkomen. Ik weet het. Op zo n moment gaat het bloed waar het niet heen kan, maar achteraf niet best nee. Ik denk dat de meeste dat wel hebben denk ik.
ik noem geen namen. Zal ik ook nooit doen.
Precies!DVP's die het melden in hun advertentie (tegen bijbetaling) vind ik dan wel een stuk eerlijker... tegenover de klant.
Kan ik ze persoonlijk tenminste mijden...
Nu... ze mag mijn pik ook altijd bewonderen zoveel ze wil hoor! Mag m' zelfs in haar mond steken... zonder condoom!Precies!
Als de kleine Sjaak door de dame er zonder overleg zo ingepropt wordt zonder condoom zou ik echt zwaar over de zeik gaan.
Hoewel ik echt een geweldige leuter heb, maakt een DVP mij niet wijs dat ze mij zo geweldig vindt dat ik de enige ben bij wie ze dat doet. Dan gebeurt het dus vaker en loop ik een risico.
Je zou d'r gvd zwanger duwen. Dan ben je pas echt de Sjaak!
Meesten lezen hier niet en zeker niet losse topicsAls mevrouw in kwestie gewoon kan lezen en 1 + 1 kan optellen hoeft er zeker geen naam bij .
Ja, de tijden dat iedereen doodsbang was voor HIV en dat het een doodvonnis was, die zijn wel voorbij.Ik vraag mij af wat er tegenwoordig allemaal aan de hand is met nzc. Eens even gecheckt op redlights op mogelijkheden nzc en kreeg meer dan 2000 aanbiedingen. Is dit het nieuwe normaal, heb zelf nooit onveilig gedaan buiten pzc.
Dit kan toch niet goed komen
?
Grtn
Maar alle andere SOA's niet vergeten.Ja, de tijden dat iedereen doodsbang was voor HIV en dat het een doodvonnis was, die zijn wel voorbij.
HIV is nog altijd ongeneeslijk hoor! Je geraakt er nooit meer vanaf... en blijft gedoemd om al die pillen te slikken... En wat dan precies de lange termijn gevolgen zijn? (bijv in combinatie met enkele andere nieuwe virussen?)Ja, de tijden dat iedereen doodsbang was voor HIV en dat het een doodvonnis was, die zijn wel voorbij.
Wat mij ook opvalt is dat Roemeense dames het vaakst adverteren met intiem zonder condoom, dames uit dat gebied doen het vaak niet vrijwilligWat mij de laatste tijd op begint te vallen is dat er steeds meer dames opeens bare aanbieden. Vaak zelfs zonder bijbetaling. Is dat ook anderen opgevallen? Beginnen ze het een stuk rustiger te krijgen en proberen ze de klandizie/inkomsten wat op te krikken door bare te doen?