Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat een wijd gedeelde mening? Voor mij maakt neuken met of zonder cd eigenlijk niet uit qua gevoel. Pijpen is dan weer dag en nacht verschil.
Als je langzaam heen en weer gaat dan voel je haar poes om je pik heen glijden, met condoom voel je dat niet want dan heb je geen fysiek contact

Er is dus echt een hele grote groep die bij het woord bare meteen afhaakt. Zelf hoor ik daar ook bij. Ik vraag mij af of het niet meer klanten kost dan dat het oplevert? Zijn daar nou echt nog zoveel liefhebbers voor?
Ja, die zijn er, en ssssst anders gaat onze bemoeizieke overheid ook daar weer een stokje voor steken.
Ik doe het al ruim 35 jaar ,een keer schaamluisjes opgelopen in de Rozemarijnstraat. kenners weten hoe lang die straat al geen dames meer herbergt

met de juiste condooms voel ik maar weinig verschil met of zonder. Bij pijpen maakt het wel iets meer verschil dan bij neuken. Meer invloed heeft het gebruik van wel of geen glijmiddel en de toegepaste hoeveelheid.

Ik ervaar hetzelfde. Pijpen is toch ook visueel en bij neuken gaat het mij meer om de handeling zelf en het stoten. En als een dame haar kutspieren goed gebruikt voel je er ook met condoom genoeg van. Maar een warm en nat tong en lippen om je lul zonder en met condoom is wel een erg groot verschil.
Ook is het risico tussen pijpen en neuken zonder zo groot dat ik het ene wel wil en het ander niet.

Het verbaast mij de laatste tijd meer en meer hoeveel dames er bare aanbieden.
Je hebt de min of meer oversized oudere dames (type ma Flodder) waar dat precies nogal normaal bij is. Maar je hebt ook heel regelmatig van die fantastisch mooie jongere vrouwen, meisjes eigenlijk nog en die ook bijzonder lief ogen die eveneens neuken zonder condoom aanbieden. En dat begrijp ik dus niet, die beschikken qua uiterlijk en looks over de allerbeste papieren en die gaan dan hun gezondheid te grabbel gooien omdat ze eventueel een meerprijs van 50 euro kunnen vragen. Van heel veel van deze dames begrijp ik zelfs niet wat die überhaupt in de prostitutie te zoeken hebben.

Misschien dat ze in het thuisland gewoon heel weinig voorlichting krijgen, en dus niet goed overzien wat de risico's zijn.. Anders kan ik het ook niet verklaren.
Vergeet niet dat er geen hoeren school bestaat, dus ze moeten het soms allemaal zelf maar uitvinden. Zeker de dames die prive (alleen) werken, die gaan misschien af op war hun pooier zegt dat normaal is.

Inkomsten worden minder dus zoeken hoeren nieuwe manieren om toch alles op peil te houden. Ik hoor regelmatig dat het met de tijd minder wordt. Aangezien veel hoeren geen normen en waarden hebben is rubbertje achterwege laten niet zo'n heel groot probleem als er maar verdiend wordt. Geld is belangrijk om te leven natuurlijk maar veel hoeren zetten dit op de eerste plaats en dan maakt het nog maar weinig uit hoe laag ze zinken. Daarom zijn het ook hoeren dus.
Proficiat met dit respectvol berichtje. Ben je zelf niet gezonken, als je zo praat?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan