- 3.535
- 18/09/23
- 7.464
Voor wat ik heb gehoord kwamen ze voor corona echt langs en daarna niet meerWaar ik wel eens kom. Heeft gewoon GGd testen voor de dames.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor wat ik heb gehoord kwamen ze voor corona echt langs en daarna niet meerWaar ik wel eens kom. Heeft gewoon GGd testen voor de dames.
Het huis waar ik werkte stond bij de dames wel heel goed aangeschreven, dus het kan nog veel ergerZoals ik al zei. Je hebt goeie en slechte privé huizen.
Dit schijnt de theorie te zijn ja, maar de enige keer dat ik echt ben opgelicht in mijn diverse wandelgeschiedenis was bij een privéhuisPrivehuizen zijn eerlijker de kans dat je bij een privéhuis slecht service kteigt is klein plus de prijzen zijn een stuk lager. Bij prive-ontvangst is de kans veel groter dat je belazerd wordt je geld terugvragen is vaak niet mogelijk je hebt ook geen gastvrouw om te klagen.
Heb door schade en schande bijna geen last meer ervan en ik draai zo om als de deur wordt opengemaakt door iemand anders of als ik geen goed gevoel erbij heb. Weet inmiddels wel waar ik op moet letten voordat ik een afspraak maak en vis ik meestal in de juiste privéontvangstvijver; alléén maar betrouwbare toppertjes!Bij prive-ontvangst is de kans veel groter dat je belazerd
Dan heb je pech gehad bij mij is het juist andersom bij privehuizen heb ik goede dates gehad. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je nooit op je bek gaat bij een privéhuis 100% garantie heb je namelijk nooit in het leven.Dit schijnt de theorie te zijn ja, maar de enige keer dat ik echt ben opgelicht in mijn diverse wandelgeschiedenis was bij een privéhuis
Daar ben ik ook heel makkelijk in als de dame niet op de foto's lijkt draai ik me gauw om. Verder kijk ik ook naar het uiterlijk van een dvp ziet ze er lief uit dan is de kans groot dat ze dat ook is.Heb door schade en schande bijna geen last meer ervan en ik draai zo om als de deur wordt opengemaakt door iemand anders of als ik geen goed gevoel erbij heb. Weet inmiddels wel waar ik op moet letten voordat ik een afspraak maak en vis ik meestal in de juiste privéontvangstvijver; alléén maar betrouwbare toppertjes!