Recensie Yvonne, Amsterdam, Korte Kolksteeg 4 5,00 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 2899
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben teee eeken geleden bij haar geweest. Eerst lekker spelen en kussen Het wordt steeds lekkerder. Beffen anilingues en nog veel meer. Mijn mond vol en mijn gezicht kletsnat. Ze kwam wel drie of vier keer klaar. Ze wil mijn pik volgende keer in haar kontje.

Iemand tips mbt hoe je met haar kunt afspreken? Bijv. een link op Kinky of tel.nr. Met geduldig wachten in de steeg gaat het niet lukken heb ik inmiddels door. Tips graag per PM

Iemand tips mbt hoe je met haar kunt afspreken? Bijv. een link op Kinky of tel.nr. Met geduldig wachten in de steeg gaat het niet lukken heb ik inmiddels door. Tips graag per PM
Gewoon wachten voor een kwartiertje en dan op het raam kloppen en schijt hebben wie er ook staat te wachten , daarna nog een keertje kloppen en dan mazzel of niet. Als je de mazzel hebt om op een of andere manier binnen te zijn gekozen een meier geven en zeggen verras me maar dan ga je het erg naar je zin hebben en niet na een paar keer meer geld uit je zak laten trekken want dan gaat zij erop pezen en denk zij je in haar macht te hebben want daar kickt zij op.

Hopelijk geile tijd met haar voor jou en laat je niet in de zeik nemen.

Terug
Bovenaan Onderaan