Was afgelopen maandag vrij en had een volle zak die geleegd kon worden. Dus hup naar de doub. Ben altijd in de avonduren geweest en was benieuwd wat er overdag in de snoepjes straat aanwezig zou zijn.
Nou het viel me best wel vies tegen. Na een tweetal rondjes gelopen te hebben zag ik de Afrikaanse parel Yvonne staan.
Ik was gekomen om te neuken en neuken zou ik ook.
Dus ik naar haar toe gelopen en verteld wat ik wou en prijsje afgesproken. Yvonne doet echt haar best om het jouw zo goed mogelijk naar je zin te maken en is geen klokkijkster.
Eenmaal uitgekleed begon ze me te strelen en te zoenen lopend naar de wasbak toe om kleine Willem te wassen.
Nadat Willem weer propper was begeleide ze sensueel naar het bed toe en duwde me op het bed neer.
Ze begon me nek ze zoenen en likken, langzaam naar beneden toe, waarbij ze uitgebreid tijd nam om mijn ballen te proeven en likte lekker en uitgebreid.
Terwijl ze me ballen aan het reanimeren was zakte ze met haar speeltuin tegen mijn scheenbeen aan en voelde dat haar speeltuin lekker nat was geworden.
Ik moest en zou in haar mondje verdwijnen en vroeg der om snel een cd om te doen omdat ik nu uitgebreid gepijpt wou worden. Cdtje erom en ze keek me strak aan terwijl ze heerlijk mij stijve Willem steeds dieper en dieper in haar mondje nam. Likkend en zuigend en zachtjes kreunend ging ze haar gang.
Ze ging heerlijk te keer tegen Willem waarbij hij op gevarieerde manieren in haar mond verdween. Terwijl ze me pijpte zat ik de hele tijd met haar billen te spelen waarbij ik met enkele vingers verstoppertje speelde in haar speeltuin.
Daarna zei ik dat ik haar doggystyle wilde neuken. Ze bleef even doorpijpen en nam daarna de positie aan. Ik positioneerde achter haar waarbij ze voordat ik het wist Willem in haar speeltuin had begeleid.
Ik pakte haar heupen beet en begon lekker hard te stoten, je weet wel zodat je vlees op vlees hoort tekeer gaan. Ik keek naar dat mooie kleine kontje van der en zag hoe ze haar mooie ronde billen harder tegen me aan begon te duwen.
Terwijl ik lekker bezig was begon ze met haar linkerhand lekker aan me ballen strelen/spelen. Terwijl ze steeds harder en met haar billen tegen me aan kwam.
Op een gegeven moment hield ik het niet meer en kwam grommend klaar.
Ze bedankte me en vroeg of ik even naast der kwam liggen. Toen ik naast der lag zoende ze nog even me nek terwijl ik nog lekker met me handen haar lichaam verkende. Daarna had ze Willem nog gewassen. En ik ging met een lege zak en helemaal relaxed naar huis.
Ze vertelde me toen ik afscheid van der nam dat ze vanaf half december tot begin januari op vakantie is.
Voordat ik wel liep gaf ik nog een tik tegen haar billen aan waarbij ze moest lachen en vertelde dat ik een stoute jongen ben
Ik denk dat ik begin december nog maar even bij der langs ga