Was weer eens toe aan een nieuw adresje, en zeker omdat de keuze niet breed is, kom je al snel bij een nieuwe dame uit. Ik had Yvonne al vaker zien zitten, maar ze heeft me nooit echt bijzonder aangesproken, ondanks het gewoon een hele mooie vrouw is, zeker voor haar leeftijd (ik schat dat ze ergens halverwege de. 40 is).Ga toch meestal voor de iets jongere dames, daar ik zelf ook wat jonger ben. Misschien komt het ook omdat ze heel vaak op haar telefoon kijk, wat toch minder uitnodigend is. Door de reviews was ik toch erg benieuwd geraakt, dus zodoende bij haar naar binnen gestapt.
Eenmaal binnen heeft ze volledig aandacht voor je en is het echt een fijne vrouw in de omgang. Gekozen voor een pzc-date omdat ik dacht dat de mede-forumleden daar wel positief over waren. Dat bleek al snel een goede keuze. Ze vroeg mij hoe veel ik voor pzc-date wilde betalen. Dat ze dat aan mij vroeg overviel me een beetje, maar 75 leek mij redelijk. Achteraf denk ik dat minder ook had volstaan, maar heb er geen spijt van. Samen wasje gedaan, zij zette een muziekje op en ze kwam bij me zitten. Ze heeft me heerlijk gepijpt en deed dat met veel afwisseling. Ook lekker wat spuug erbij en zo af en toe even Russisch tussen haar grote neptieten. Ik mocht overal wel aanzitten, al gleed ik nergens naar binnen. Volgens mij is er veel mogelijk bij haar. Ik heb een heerlijk kwartiertje gehad, geen moment het idee gehad dat ik moest haasten en zij nam ook de tijd voor me. Klaargekomen op haar borsten, zonder daarvoor betaald te hebben. Al met al een heerlijke ervaring met haar gehad en denk dat ik haar zeker nog eens ga bezoeken.
Weet iemand of zij nog steeds anaal aanbiedt? Zie dit in oude reviews wel genoemd, maar in de meer recente niet. Heb het haar zelf niet gevraagd.
Groeten van de Buurman!