- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1918409-yuki
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Zo'n drie weken terug had ik Yuki bezocht in Hoorn en een heerlijke tijd gehad. Gisteren reed ik in de buurt van Amstelveen en zag dat Yuki nu daar aan het werk was. Direct maar een app gestuurd en een afspraak gemaakt. Moet zeggen dat het weer fantastisch was, Yuki herkende mij nog van de vorige sessie en was vrolijk me terug te zien. Na het financiele afgehandeld te hebben was het feest weer compleet.
Lekker zoenen en tongzoenen om te beginnen wat geleidelijk over ging in een heerlijk standje 69 waarbij ik op mijn rug lag en Yuki bovenop mijn jonge heer onder handen nam terwijl ik vol overgave haar kleine schelpje kon uitlikken. Na verschillende standjes te hebben afgewerkt ben ik uiteindelijk in missionaris in haar lekkere poesje (zc) klaargekomen. Echt een aanrader, wat mij betreft komt ze weer snel terug naar Hoorn want dat is even handiger voor me. Een perfecte uitvinding die betaalde sex, anders had ik op mijn leeftijd toch nooit meer zo'n lekker jong ding kunnen neuken denk ik.
Lekker zoenen en tongzoenen om te beginnen wat geleidelijk over ging in een heerlijk standje 69 waarbij ik op mijn rug lag en Yuki bovenop mijn jonge heer onder handen nam terwijl ik vol overgave haar kleine schelpje kon uitlikken. Na verschillende standjes te hebben afgewerkt ben ik uiteindelijk in missionaris in haar lekkere poesje (zc) klaargekomen. Echt een aanrader, wat mij betreft komt ze weer snel terug naar Hoorn want dat is even handiger voor me. Een perfecte uitvinding die betaalde sex, anders had ik op mijn leeftijd toch nooit meer zo'n lekker jong ding kunnen neuken denk ik.
Laatst bewerkt: