Vandaag wederom richting Amstelveen gereden
onderweg Yuki geappt, ik kon komen, toen ik aankwam, haar geappt en kon ook gelijk doorlopen?!!
Zelfde locatie als de vorige keer, keurig verzorgd, en alles lekker schoon, Yuki had een rood setje aan...
Toen ze de deur opende had ze geen mondkapje op hahaha, had ze voorgaande keren wel....Afijn plaatsgenomen op de slaapkamer, haar het geld gegeven en ook gelijk het rolgordijn omhoog getrokken, wil wel wat zien
een donkere kamer met een klein klote lampje vind ik niks, heb dat vaker gedaan bij haar en ze kon er wel om lachen! Nou eigenlijk is er niks veranderd, eerst douchen, en dan kan t feest beginnen, ze likt je overal en begon me heerlijk te kluiven, dit duurde zo'n kwartier, had haar aangegeven te willen neuken, nou zij een klits glijmiddel tussen haar benen gedrukt en hopla on top en rijden maar.... Had het idee toch snel klaar te komen, en Yuki maar gauw op haar rug gelegd, om het zo in missionaris af te ronden, mmmmm, je kan lekker los gaan, ze vindt t allemaal best! Daarna nog van een kleine sensuele massage genoten en met een voldaan gevoel richting huis gereden
trouwens die Anna en Sofia waren er ook, maar omg die sla ik over hoor, das niet wat, zo om te zien, maar Yuki Yuki
die druk ik nog wel weer es een keertje vol!