WHEM Rubi, 3 Angels, Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nico64

Vaste klant
Forumpionier
193
06/07/21
91
11
iemand ervaring? Volgens mij is deze dame hier al langer werkzaam.

Ik heb bij Rubi al geweest toen ze nog iets dichter bij Oost-Vlaanderen zat. Het is een ongekende schoonheid. Haar advertentie staat nu terug online zie ik.

Maar wat is nu het verhaal met 3 angels? Is dit een mooi huis? Soms wil ik echt nog eens haar bezoeken - Genk is wel helemaal de andere kant van het land voor mij en omdat er zo weinig te lezen valt over 3 angels ben ik toch maar wantrouwig.

Idd meestal maar 2 of 3 dames.
Geen gastvrouw. Dus als dames bezig zijn. Sta je voor een gesloten deur.

Zaak is boven een retailzaak. Delen ook parkeerplaats achter.
Ga ook na sluitingstijd. Want echt discreet bij voordeur is het niet.
Zeker als je lang moet wachten.

Rubi is er terug zag ik.

Heb haar tijdje geleden eens bezocht, 60 voor half uur.
Helemaal top, heel lekkere (bewerkte tieten) heeft me 2x klaargezogen (met condoom) op half uurtje (thanks to het geile zicht van haar D-cup)

Zeker aan te raden dus, maar is zeer onregelmatig daar

Ik ben ook nog eens langsgeweest want haar figuur was ongelofelijk. Echter vandaag is er 5kg bijgekomen (heeft ze zelfs gezegd) en die zit allemaal in haar billen. Reden was niet ver te zoeken; ze is grote fan geworden van ons jupiler bier :LOL:

Maar haar origineel figuur was adembenemend, nu echter niet meer.

Ik ben ook nog eens langsgeweest want haar figuur was ongelofelijk. Echter vandaag is er 5kg bijgekomen (heeft ze zelfs gezegd) en die zit allemaal in haar billen. Reden was niet ver te zoeken; ze is grote fan geworden van ons jupiler bier :LOL:

Maar haar origineel figuur was adembenemend, nu echter niet meer.
Hoe was voor de rest je bezoekje meegevallen ?

Viel goed mee - temeer omdat ze nog wist wie ik was. Ik had dit duidelijk gemaakt aan de persoon met die ik whatsappte.

Maar euh, je bent zelf ook al geweest bij haar in november 22. En dat was je niet goed bevallen...

Viel goed mee - temeer omdat ze nog wist wie ik was. Ik had dit duidelijk gemaakt aan de persoon met die ik whatsappte.

Maar euh, je bent zelf ook al geweest bij haar in november 22. En dat was je niet goed bevallen...
Vandaar ook mijn vraag. Was het een slecht moment of een wederkerend probleem. Ik herinner me dat ik de indruk had dat ze teveel had gedronken.

awel je bent niet verkeerd - bij mij had ze niet teveel gedronken maar ze ging wel een biertje gaan halen tijdens onze afspraak :confused: En dat kan eigenlijk niet, dus we kunnen stellen dat ze een probleem ontwikkeld heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan