Algemeen Yu&Mi Eindhoven Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had bv bij Carpe Diem in Boxtel een dame die vroeg 50 extra All In, was altijd top. Bij Yu&Mi vroeg een dame mij 100 extra voor pijpen en neuken, beide met condoom. Ik vroeg haar: en wat kost alleen pijpen? Antwoord: ook 100 extra.
Tsja dat gaat deze jongen niet doen
Welke dame was dat?
Wat mag dan niet?
De hoer uithangen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier ervaring met Shirley of Jill?
Vandaag bij Shirley geweest:

- aardige dame (oostblok)
- leeftijd half 40 denk ik zo
- cupje A
- rare kont (geen idee wat daar mee aan de hand is, maar ziet er wat vreemd uit :) )
- In jacuzzi tamelijk statisch, weinig initiatief
- massage is vooral penis gericht, en weinig opbouwend

herhalingsgevaar voor mij 0 iig
 
Vandaag bij Shirley geweest:

- aardige dame (oostblok)
- leeftijd half 40 denk ik zo
- cupje A
- rare kont (geen idee wat daar mee aan de hand is, maar ziet er wat vreemd uit :) )
- In jacuzzi tamelijk statisch, weinig initiatief
- massage is vooral penis gericht, en weinig opbouwend

herhalingsgevaar voor mij 0 iig
Mijn ervaring met Shirley is zeer vergelijkbaar. In ieder geval niet terug geweest in de laaste 6 maanden.
 
Vandaag bij Shirley geweest:

- aardige dame (oostblok)
- leeftijd half 40 denk ik zo
- cupje A
- rare kont (geen idee wat daar mee aan de hand is, maar ziet er wat vreemd uit :) )
- In jacuzzi tamelijk statisch, weinig initiatief
- massage is vooral penis gericht, en weinig opbouwend

herhalingsgevaar voor mij 0 iig
herkenbaar, had ik ook en 2x over extras beginnen 🙈
 
Iemand ervaring met Anika ?
Yep. Waanzinnig geile donder die er helemaal voor gaat als je een klik met d'r hebt. Ze is wel al wat ouder, maar dat zie je vooral in d'r gezicht. Borsten hebben wel wat hulp gehad, maar haar lichaam is verder nog rete-strak.

Enige reden waarom ik zelf niet meer terug ben geweest is haar stem. Ze klinkt een beetje vergelijkbaar met Maxima uit de lucky-tv shorts 😅😅😅
 
Yep. Waanzinnig geile donder die er helemaal voor gaat als je een klik met d'r hebt. Ze is wel al wat ouder, maar dat zie je vooral in d'r gezicht. Borsten hebben wel wat hulp gehad, maar haar lichaam is verder nog rete-strak.

Enige reden waarom ik zelf niet meer terug ben geweest is haar stem. Ze klinkt een beetje vergelijkbaar met Maxima uit de lucky-tv shorts 😅😅😅
Anika, ik heb me laten vertellen daar dat het een travestiet is, dit klopt dus niet ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan