Algemeen Yu&Mi Eindhoven Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees hier allemaal dingen over extra's bij vragen. Ik ben echt een leek wat voor extra's
Dat kan over het algemeen betekenen dat handelingen verdergaan dan wrijven, kneden, masseren en aftrekken.
Denk aan: pijpen, penetreren, prostaatmassage, bdsm, blinddoeken, diverse speeltjes erbij of misschien een niet mis te verstane golden shower... bedenk het maar.

Hello does anyone knows any certain ladies that do the extras and how much ? I mean obviously i go there to have sex , not for the massage itself. Because they are not professional masseuzes , anyway , can anyone answer ?

Ik weet dat Amber hier mee leest en mij ook kent, zou leuk zijn als ze mij berichtje stuurt, is een topper en erg leuk, gezellig en zeer goed in wat ze doet

Ik ben van plan om binnenkort de stoute schoenen aan te trekken en massagesalon Yu & Me te gaan bezoeken (en als ik er eenmaal ben uit te trekken). Zijn er mensen hier die daar al vaker geweest zijn en mij een leuke dame kunnen aanbevelen?

Ik zie Ruby staan op hun site: ziet er WAANZINNIG lekker uit maar ze is vaak niet aanwezig zo te zien. Is het de moeite waard om op haar te wachten of zijn er leukere (Nederlands sprekende) dames daarzo?

Ik ben van plan om binnenkort de stoute schoenen aan te trekken en massagesalon Yu & Me te gaan bezoeken (en als ik er eenmaal ben uit te trekken). Zijn er mensen hier die daar al vaker geweest zijn en mij een leuke dame kunnen aanbevelen?

Ik zie Ruby staan op hun site: ziet er WAANZINNIG lekker uit maar ze is vaak niet aanwezig zo te zien. Is het de moeite waard om op haar te wachten of zijn er leukere (Nederlands sprekende) dames daarzo?
Er zijn genoeg leuke dames, wat is jouw type dame? En je moet er een juiste klik mee hebben.
Mijn ervaringen:
Macy echt een topper, mooie volle rondingen, ze geeft een erotische bodywash onder de douche en bouwt de spanning heel goed op tijdens de massage.
Camilla: ook een Topper, mooie sexy blondine, geeft ook een erotische bodywash onder de douche.
Poppy: hele slanke dame, massage is goed
Roxy: ook een hele goede massage
Ik zou zeggen ervaar het zelf. Je kunt binnen lopen dan stellen de dames zichzelf voor of je maakt een afspraak, dan weet je zeker dat je die dame hebt die je wilt.
Macy, camilla en roxy zijn best druk bezette dames

Vandaag bij Macy en Camilla geweest voor een trio, wat bekend om stond.

Camilla is een leuke geile dame waar ze het goed probeert. Echter is Macy een brabantse en kon ik totaal geen klik met haar vinden.

Na de normale trio tarief heb ik ook extra betaalt, wat ik ten zeerste afraad. Ze maken je geil en daarna proberen ze heel snel af tr raffelen. Nu is dit ook mijn fout dat ik het kon weten.

Verder qua massage voelde het plichtmatig en werd er totaal geen body to bod aangeboden, los van Camille, zij probeert tenminste wat .

Ik raad aan om de dames gewoon apart te boeken naar ieders voorkeur. Ik vond het toch wel wat dat ik 475 euro lichter ben nadat ik maar mezelf heb afgetrokken..

Edit van de Admin met een weerwoord van de dame in kwestie over deze review:

Geachte Girlsreview,

Via deze weg wil ik een recensie rapporteren die onterecht is en mijn professionele reputatie schaadt. Het betreft een klantbezoek op 21 april, waarbij ik samen met mijn collega Macy een volledige, verzorgde en klantgerichte sessie heb uitgevoerd.
De klant uit in zijn recensie verschillende beschuldigingen die feitelijk onjuist zijn:
• Hij beweert dat wij "snel het geld probeerden af te rachelen", terwijl wij juist méér tijd dan afgesproken hebben genomen om hem een fijne ervaring te bieden. Er was geen sprake van haast – integendeel, we zijn zelfs over de tijd heen gegaan om hem tegemoet te komen.
• Hij stelt dat ik slechts "probeerde" mijn best te doen. In werkelijkheid heb ik een volledige, aandachtige body-to-body massage gegeven, met teasende technieken en continue betrokkenheid.
• De massage zou volgens hem "plichtmatig" zijn geweest. Wij hebben juist met enthousiasme, initiatief en spel gewerkt om spanning op te bouwen en de ervaring persoonlijk te maken. Er was absoluut geen sprake van routine of onverschilligheid.
• Hij claimt dat er "totaal geen body-to-body massage" is gegeven door Macy of mij. Dit is aantoonbaar onjuist: wij hebben zowel de voor- als achterkant van het lichaam met volledige body-to-body technieken behandeld.
• Toen de klant er ondanks onze inspanningen niet in slaagde klaar te komen, hebben wij hem zelfs de mogelijkheid geboden om dit zelf te doen – buiten de reguliere tijd – om hem alsnog een bevredigend einde te bieden.

Verder geeft de klant aan dat er geen "klik" was met Macy. Hoewel dit subjectief is en nooit volledig te voorkomen valt, is dit geen geldige reden voor een negatieve beoordeling van de totale ervaring. Tijdens de sessie en bij navraag aan de receptie heeft de klant zich overigens positief uitgelaten – er zijn geen klachten geuit op of rond het moment van het bezoek.

Belangrijk om te vermelden is dat de klant direct na de afspraak zijn negatieve recensie heeft geplaatst, uit teleurstelling dat hij niet door ons tot een orgasme kwam, maar dit zelf moest doen. Dit wijst erop dat zijn beoordeling gebaseerd is op persoonlijke frustratie in plaats van op de kwaliteit van onze service.

Op basis van bovenstaande constateringen verzoek ik u vriendelijk doch dringend om de recensie te herzien / te verwijderen, conform de richtlijnen van uw platform. Indien gewenst ben ik bereid aanvullende informatie aan te leveren.
Alvast dank voor uw aandacht en ondersteuning.

Met vriendelijke groet,

Camilla

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja natuurlijk zal een dame altijd alles ontkennen het gaat hier immers om geld veel geld ook zeker tegenwoordig mogen we wel zeggen.

Ik zie de meerwaarde van op deze manier te reageren niet in, de dame kan hier ook zelf een account aanmaken en haar zegje doen toch.
Het zijn immers geen kinderen van 8 jaar oud meer gelukkig.

Ter verduidelijking:

In principe mag een belanghebbende geen commentaar leveren in een rubriek die over haar/hem gaat. Eventuele opmerkingen of klachten moeten via de "Rapporteerknop" of in een privébericht aan een moderator worden gemeld.

Camilla heeft dus strikt de forumregels gevolgd.

BigBenny (mod)

Vandaag bij Macy en Camilla geweest voor een trio, wat bekend om stond.

Edit van de Admin met een weerwoord van de dame in kwestie over deze review:

Geachte Girlsreview,

Via deze weg wil ik een recensie rapporteren die onterecht is
• Hij claimt dat er "totaal geen body-to-body massage" is gegeven door Macy of mij. Dit is aantoonbaar onjuist: wij hebben zowel de voor- als achterkant van het lichaam met volledige body-to-body technieken behandeld.

Met vriendelijke groet,

Camilla
Oh ..AANTOONBAAR onjuist.....🤔
is de massage dan dus op beeld vast gelegd?

Terug
Bovenaan Onderaan