Algemeen Yu&Mi Eindhoven Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees hier allemaal dingen over extra's bij vragen. Ik ben echt een leek wat voor extra's
Dat kan over het algemeen betekenen dat handelingen verdergaan dan wrijven, kneden, masseren en aftrekken.
Denk aan: pijpen, penetreren, prostaatmassage, bdsm, blinddoeken, diverse speeltjes erbij of misschien een niet mis te verstane golden shower... bedenk het maar.

Hello does anyone knows any certain ladies that do the extras and how much ? I mean obviously i go there to have sex , not for the massage itself. Because they are not professional masseuzes , anyway , can anyone answer ?

Ik weet dat Amber hier mee leest en mij ook kent, zou leuk zijn als ze mij berichtje stuurt, is een topper en erg leuk, gezellig en zeer goed in wat ze doet

Ik ben van plan om binnenkort de stoute schoenen aan te trekken en massagesalon Yu & Me te gaan bezoeken (en als ik er eenmaal ben uit te trekken). Zijn er mensen hier die daar al vaker geweest zijn en mij een leuke dame kunnen aanbevelen?

Ik zie Ruby staan op hun site: ziet er WAANZINNIG lekker uit maar ze is vaak niet aanwezig zo te zien. Is het de moeite waard om op haar te wachten of zijn er leukere (Nederlands sprekende) dames daarzo?

Ik ben van plan om binnenkort de stoute schoenen aan te trekken en massagesalon Yu & Me te gaan bezoeken (en als ik er eenmaal ben uit te trekken). Zijn er mensen hier die daar al vaker geweest zijn en mij een leuke dame kunnen aanbevelen?

Ik zie Ruby staan op hun site: ziet er WAANZINNIG lekker uit maar ze is vaak niet aanwezig zo te zien. Is het de moeite waard om op haar te wachten of zijn er leukere (Nederlands sprekende) dames daarzo?
Er zijn genoeg leuke dames, wat is jouw type dame? En je moet er een juiste klik mee hebben.
Mijn ervaringen:
Macy echt een topper, mooie volle rondingen, ze geeft een erotische bodywash onder de douche en bouwt de spanning heel goed op tijdens de massage.
Camilla: ook een Topper, mooie sexy blondine, geeft ook een erotische bodywash onder de douche.
Poppy: hele slanke dame, massage is goed
Roxy: ook een hele goede massage
Ik zou zeggen ervaar het zelf. Je kunt binnen lopen dan stellen de dames zichzelf voor of je maakt een afspraak, dan weet je zeker dat je die dame hebt die je wilt.
Macy, camilla en roxy zijn best druk bezette dames

Terug
Bovenaan Onderaan