Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Knutje begrijpt het punt van Scirocco niet. Hij heeft het niet over clubhopsters die verschillende tarieven toepassen. Hij heeft het over tarieven die in zijn algemeenheid veel te laag zijn in heel wat SC in de regio NRW en NL. Zoals ik onlangs al schreef, er is geen instroom meer in deze SC omdat dames niet meer aan de slag willen met smeerkezen die service verwachten met alles erop en eraan voor 50 € of 60 € of 70 € voor een half uur. Deze trend zal zich enkel maar doorzetten waardoor de resterende dames in SC enkel nog aan hogere tarieven werken en de dames met de looks en goede service enkel nog in het privecircuit te vinden zullen zijn maar dan aan prijzen die momenteel minstens op 130430 liggen. Even een wake up call voor al de wijsneusen die de laatste 5 jaar braindead waren: in clubs buiten NRW en NL is deze prijzenslag al lang aan de gang. Een club die dames wil hebben, kan dit enkel ondergaan want de dames bepalen het prijsniveau. Zoniet is de club leeg. Dus je begint er beter stilaan aan te wennen of je kan als alternatief zoals Scirocco het plastisch uitdrukt een beetje met je plassertje gaan spelen.

Ik begrijp het punt prima hoor, ik denk alleen dat mijn zienswijze je niet aanstaat. Volgens mij is het gros van de dames op dit moment werkzaam bij YY afkomstig uit andere clubs. Ik zal geen namen van dames of clubs noemen maar het is duidelijk dat deze dames vorige maanden in hun vorige club een ander tarief en serviceniveau hanteerde dan dat ze nu bij YY doen. Het ging toch duidelijk over de dames in YY en dat er absurde prijzen werden gevraagd. Toch?

Abdurde prijzen jaagt bezoekers weg, en goh waar moet de eigenaar van de club het van hebben? Volgens mij wil die z'n club vol hebben met heren die entree betalen en vervolgens terugkomen. Als dames teveel vragen en vervolgens met de beentjes over elkaar zitten te klagen, dan rijden die bezoekers doodleuk 50 km verder waar de dames 60/70p30 en 110/120p60 vragen.

Vraagje aan jou, hoeveel verdient de eigenaar (en de dame) aan een bezoeker die entree betaalt, zich klem vreet en zuipt en niet kamert vanwege de absurde prijzen en vervolgens nooit meer terugkomt?
Antwoord: geen fluit!

En hoeveel verdient diezelfde eigenaar (en de dame) aan een bezoeker die zich buiten het eten en drinken ook nog wil vermaken met dames en na 2 x 60/70p30 en 1 x 110/120p60 omdat de prijzen marktconform zijn. Met een brede glimlach de club verlaat,zich amuseert en terugkomt.

Antwoord: een hoop!

Welke club zit vol? Waar zijn de dames het best gemutst?
 
Momenteel zit er geen enkele club nog vol. En als er al wat bezoekers zijn dan komen ze voornamelijk om te eten en drinken én andere bezoekers op het forum in het belachelijke te trekken (...) omdat die lange sessies maakt met een dame waar hij ook op valt en een half uurtje mee wil stoeien.
 
@Knutje begrijpt het punt van Scirocco niet. Hij heeft het niet over clubhopsters die verschillende tarieven toepassen. Hij heeft het over tarieven die in zijn algemeenheid veel te laag zijn in heel wat SC in de regio NRW en NL. Zoals ik onlangs al schreef, er is geen instroom meer in deze SC omdat dames niet meer aan de slag willen met smeerkezen die service verwachten met alles erop en eraan voor 50 € of 60 € of 70 € voor een half uur. Deze trend zal zich enkel maar doorzetten waardoor de resterende dames in SC enkel nog aan hogere tarieven werken en de dames met de looks en goede service enkel nog in het privecircuit te vinden zullen zijn maar dan aan prijzen die momenteel minstens op 130430 liggen. Even een wake up call voor al de wijsneusen die de laatste 5 jaar braindead waren: in clubs buiten NRW en NL is deze prijzenslag al lang aan de gang. Een club die dames wil hebben, kan dit enkel ondergaan want de dames bepalen het prijsniveau. Zoniet is de club leeg. Dus je begint er beter stilaan aan te wennen of je kan als alternatief zoals Scirocco het plastisch uitdrukt een beetje met je plassertje gaan spelen.
Ik vind het het helemaal niet erg deze bedragen te betalen MITS die aangeboden wordt door de klasse dames die bijvoorbeeld er optisch zo uitzien als in de GoldenTime 10 jaar geleden en ook de service van toen leveren!
Dat is niet het geval en tuurlijk moet je een club tijd geven maar ik vrees dat ze zich enkel in hun eigen voet gaan schieten.
Alles heeft zijn prijs maar het is aan de heren uiteindelijk te bepalen of de dames die er werkzaam zijn dit waard is.
En als ik 90% van de recensies en berichten lees op alle forums vinden de heren ze het niet waard.
Dan heb je het niet enkel over die paar zeik stuivers wat de varkens nog niet vreten.
Maar ook over het kopje optiek en service volgens mij is dat ook iets wat niet iedereen hier begrijpt.
 
De afgelopen jaren vele positieve verhalen over Yin Yang gehoord: mooie en luxe club en wel meer dan 100 vrouwen aanwezig! Zelf ben ik hier nooit eerder geweest en dit weekend ben ik poolshoogte gaan nemen. Na enig zoeken naar de ingang, kwam ik om ca. 11.00 uur aan op een ruime parkeerplaats waar een vriendelijke parkeerwacht voor het toezicht zorgde. De entree is luxueus en ik werd vriendelijk door de dame achter de receptie ontvangen. De lockers zijn brandnieuw en solide maar helaas was er geen stoel of bankje (slechts drie kleine poefs) aanwezig om je kleren op te leggen. Na het omkleden ben ik de club gaan verkennen. Het geheel is in een moderne en zakelijke stijl ingericht en oogt misschien enigszins saai of kil. Toch voelde ik mij er na enige tijd thuis en niet ontkend kan worden dat de stoelen en bankjes heerlijk zitten. Het restaurant is ruim opgezet en biedt voldoende plaats. Het ontbijt, de lunch en het diner zijn gewoonweg heel goed verzorgd. In tegenstelling tot eerdere critici vind ik bediening aan de bar vriendelijk en je werd snel geholpen. Met name een jonge dame uit de Oekraïne verdient alle lof. En dan de dames. Om 11.15 ontmoette ik als eerste Cleo maar zij was (helaas voor mij) de gehele dag geboekt. In de loop van de zaterdag groeide het aantal dames tot ca. 35 en van alle maten en leeftijd. Met enige ben ik een gesprek aangegaan. Het wordt duidelijk dat het standaardtarief 70 euro is maar dat je daarvoor slechts een beperkte dienstverlening krijg. Voor de gebruikelijke dienstverlening in een saunaclub betaal je toch minimaal 100 euro en dat 40 tot 50 euro meer dan in Gold of Vaals. Voor mij reden om af te zien van een kamer. In de loop van de dag was de beheerder nadrukkelijk aanwezig. Bij mijn vertrek werd ik ook vriendelijk door hem bedankt voor het bezoek en gedag gezegd maar een vraag naar mijn ervaringen bleef achterwege. Een gemiste kans!
 
Voor mij reden om af te zien van een kamer.
Stel je voor je bent eigenaar van YY en na al die moeite om een mooie club voor de 2e keer op te bouwen, daar ben je jarenlang mee bezig... en dat er dan klanten komen, de entree betalen en dan na een hapje en drankje weer vertrekken om daarna nooit meer terug te komen... omdat een van de belangrijkste redenen voor een klant om terug te komen niet voldeed... dan moet je als eigenaar toch ongelovelijk balen?
 
Bij mijn vertrek werd ik ook vriendelijk door hem bedankt voor het bezoek en gedag gezegd maar een vraag naar mijn ervaringen bleef achterwege. Een gemiste kans!
En dat is iets wat niet goed is, je bent ondernemer en verdient je boterham door mensen zoals jij (en nog velen). Dan wil je toch weten wat er goed was en nog belangrijker wat er niet goed was? Of je terugkomt of waarom je dat niet doet.
 
Ze komen er vanzelf achter, voor de sluiting vroegen ze het eigenlijk ook nooit is mijn ervaring.
In andere clubs word het meestal wel gevraagd.In het toenmalige GT werd zelfs gevraagd met wie je gekamerd had en wat de ervaring was met die meiden.
 
Denk je nu echt dat ze daar wakker van liggen ?
Komen er altijd wel andere in de plaats. Ik kwam vroeger wekelijks en soms 2 keer in dezelfde club, denk je dat die er wakker van liggen dat ik nu elders ga ?
 
Toch snap ik de eigenaar van yy niet helemaal,,ik zou in ieder geval de prijzen voor de dames hetzelfde houden als bijvoorbeeld in ss.
Als eigenaar kan je dat eisen..en anders vertrekken.
En bj zonder en tz is standaard in de prijs zoals het altijd was.
Daarnaast zou ik de eerste paar maanden 40 euro entree vragen..
Dan zit die tent zo vol.
Iedereen die teleurgesteld vertrekt komt voorlopig niet terug en vertelt het door.
Eigenaar denkt zeker omdat het toen vol zat het nu vanzelf gaat.
Maar goed de tijd zal het leren.
Ik ga er zeker kijken om zelf te ervaren.
Valt het tegen dan blijf ik voorlopig weg.
Bij le grand heb ik dat ook gehad..stelde ook weinig voor dus niet meer heen.
Vaak is het zo in het leven dat je eerst moet geven en later nemen
Ik hoop trouwens wel dat het lukt want hij verdient het wel.
 
Denk je nu echt dat ze daar wakker van liggen ?
Komen er altijd wel andere in de plaats. Ik kwam vroeger wekelijks en soms 2 keer in dezelfde club, denk je dat die er wakker van liggen dat ik nu elders ga ?
Ja natuurlijk vinden ze dat vervelend. Het scheelt omzet en natuurlijk wordt het erger wanneer er meer klanten wegblijven. 1-2 Keer per week is 100 Euro entreegeld per week dat ze mislopen en dat is 5.000 Euro per jaar. En voor iedere negatieve recensie zullen er altijd heren zijn die er door zich laten beinvloeden en de club voorbij rijden.
 
Momenteel zit er geen enkele club nog vol. En als er al wat bezoekers zijn dan komen ze voornamelijk om te eten en drinken én andere bezoekers op het forum in het belachelijke te trekken (...) omdat die lange sessies maakt met een dame waar hij ook op valt en een half uurtje mee wil stoeien.
Inderdaad @prospere, zo is het. Alle clubs in NL en NRW hebben de grootste moeite van de wereld om nieuwe, mooie jongedames aan te trekken en moeten het met derderangs stellen of meubilair dat ze al jaar en dag in hun club hebben rondhangen en er blijven zitten tot hun pensioen. Veel bezoekers zijn geen klanten maar eten en drinken maar wat en zitten in de wellness met hun forumvriendjes te klagen over de klanten die de dames het volle pond betalen met lange sessies.

@Volmer, @Knutje als de dames de prijsstelling niet bepalen maar de klanten, hoe komt het dan dat prijzen alleen maar stijgen? En wat die clubs dan betreft die geen klanten trekken door dit prijsbeleid van de dames en ten dode zijn opgeschreven, LG, GG,... bewijzen het tegendeel en blijven al jaren verder draaien. Raar hé, die zijn nog steeds niet bankroet? Wat een gebrek aan kennis van het SC wereldje. 😂

@T85 Ik begrijp je nostalgie naar GT maar zo'n club van dat niveau komt nooit meer terug in NRW. Ik kan je enkel aanraden het privécircuit op te zoeken in Duitsland, daar vind je nog veel GT dames of dames die qua looks en service daar hadden kunnen werken. Maar dan wel aan prijzen van minstens 130430. Service is dan wel op GT niveau, dat vind je hedendaags in geen enkele NRW of NL SC.
 
Inderdaad @prospere, zo is het. Alle clubs in NL en NRW hebben de grootste moeite van de wereld om nieuwe, mooie jongedames aan te trekken en moeten het met derderangs stellen of meubilair dat ze al jaar en dag in hun club hebben rondhangen en er blijven zitten tot hun pensioen. Veel bezoekers zijn geen klanten maar eten en drinken maar wat en zitten in de wellness met hun forumvriendjes te klagen over de klanten die de dames het volle pond betalen met lange sessies.

@Volmer, @Knutje als de dames de prijsstelling niet bepalen maar de klanten, hoe komt het dan dat prijzen alleen maar stijgen? En wat die clubs dan betreft die geen klanten trekken door dit prijsbeleid van de dames en ten dode zijn opgeschreven, LG, GG,... bewijzen het tegendeel en blijven al jaren verder draaien. Raar hé, die zijn nog steeds niet bankroet? Wat een gebrek aan kennis van het SC wereldje. 😂

@T85 Ik begrijp je nostalgie naar GT maar zo'n club van dat niveau komt nooit meer terug in NRW. Ik kan je enkel aanraden het privécircuit op te zoeken in Duitsland, daar vind je nog veel GT dames of dames die qua looks en service daar hadden kunnen werken. Maar dan wel aan prijzen van minstens 130430. Service is dan wel op GT niveau, dat vind je hedendaags in geen enkele NRW of NL SC.
GG draait dan ook echt als een tierrelier, hoeveel dames zijn daar gemiddeld op een zaterdag? 15-20? Stuk voor stuk stunners ook echt…

En bij LG 10 dames met wat mazzel. Natuurlijk bij beide club hordes mannen die de deur plat lopen. Vandaar ook de swingersparty's om toch maar volk binnen te krijgen.

Nee als YY wil je ECHT dat je club die kant op gaat.
 
@T85 Ik begrijp je nostalgie naar GT maar zo'n club van dat niveau komt nooit meer terug in NRW. Ik kan je enkel aanraden het privécircuit op te zoeken in Duitsland, daar vind je nog veel GT dames of dames die qua looks en service daar hadden kunnen werken. Maar dan wel aan prijzen van minstens 130430. Service is dan wel op GT niveau, dat vind je hedendaags in geen enkele NRW of NL SC.
70% van mijn wandel activiteiten in NE/BE/DE is privé, het bordeel, of ramen trouwens.
Ik bezoek saunaclubs hoofdzakelijk in het zomerseizoen als het lekker weer is.
En een aantal keer daarbuiten.
Al moet ik zeggen dat ik ook het privé aanbod in Duitsland de laatste jaren hard achteruit heb zien gaan bij mij in de buurt.
Toevallig dit weekend nog in Düsseldorf geweest voor een dame die daar een paar dagen werkzaam was een Slavische schone die normaal in Rome woont.
Maar dit is een dame waar je niet per ongeluk via 6relax terecht komt trouwens.
Het merendeel van mijn privé dates komen momenteel van Belgisch Limburg of Luik waar het aanbod ook een stuk beter is als Nederlands Limburg.
Vroeger zat ik net het merendeel van mijn dates in Duitsland denk dat de veranderde wetgeving en corona gewoon veel kapot gemaakt heeft daar.
En idd. de prijzen privé gaan ook nergens meer over dames die ik voor de eerste keer neem pak ik 99% eerst maximaal 20 minuten om te testen of het wat is.
Helaas of soms gelukkig zie je 80% van die dames daarna nooit meer terug in de regio.
 
@Knutje Leer eens begrijpend lezen, ik heb het helemaal niet over het aantal dames in die aangehaalde clubs.

@T85 Dames in het privécircuit wisselen vaker van locatie maar dat heeft andere redenen. Zo kan je een gekende dame al eens in verschillende steden of landen zien opduiken en kan je daar patronen in herkennen. Als je de juiste kanalen leert kennen, wijst zich dat na een tijdje uit.
 
Ik zie hier een heleboel mannen klagen over de prijzen die door de dames gehanteerd worden. Ik zou tegen al deze vrekken willen zeggen dat ze dan maar een beetje met hun plassertje moeten gaan spelen of ga naar zo'n afwerkertje achter een of ander raam. Zouden jullie voor een habbekrats met jan en allemaal het bed induiken om diegene te plezieren? Je wil niet weten met wat voor smeerkezen de dames allemaal te maken krijgen. Dus als je geen centjes te besteden hebt moet je hier lekker wegbljven ipv voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten.
Jij bent wellicht zo een figuur dat enkel maar de aandacht krijgt van een vrouw indien je er wat geld tegen gooit. Jammer dat dat zo is maar daardoor hoef je het niet te verzieken voor de andere mannen. Ik ga heus niet zitten afdingen bij een vrouw want er zotten inderdaad een hoop vieze mannen bij dus chapeau voor de vrouwen maar als ze de prijzen blijven verhogen zal men steeds minder en minder de vrouwen bezoeken. Tenzij losers die blijven toegeven en het voor iedereen.een.beetje moeilijker maakt
 
@Knutje Leer eens begrijpend lezen, ik heb het helemaal niet over het aantal dames in die aangehaalde clubs.

@T85 Dames in het privécircuit wisselen vaker van locatie maar dat heeft andere redenen. Zo kan je een gekende dame al eens in verschillende steden of landen zien opduiken en kan je daar patronen in herkennen. Als je de juiste kanalen leert kennen, wijst zich dat na een tijdje uit.
Oh, ik begrijp je wel maar ik (en met mij vele heren) hechten wel degelijk waarde aan de line-up van een club. En dan gaat het niet altijd om kwantiteit maar ook om kwaliteit en de prijs/kwaliteit verhouding van die line-up.

Weinig dames (en die er zijn vragen de hoofdprijs) —> weinig heren —> weinig omzet. Precies de reden waarom die club in Vaals WEL uit gaat breiden want daar zitten gewoon 50+ dames die doorgaans niet van die absurde bedragen vragen. Daar heb je met 20+ kamers in het weekend soms wat wachttijden en zie je veel heren op regelmatige basis terugkomen in plaats van een sporadisch bezoek.

Venus doet het ook goed, kleine club, 10-15 dames met goede service en normale prijzen. Regelmatig volle bak daar.

Ik bezoek een club voor de vrouwen, de looks van die vrouwen en de service die ze bieden. Voor een topmodel met topservice zou ik best een keer wat meer willen lappen maar bij 2-3 kamers per bezoek en zo nu en dan een trio kies ik dan toch voor de club waar ik met 60/70p30 weg kom.

Jij denkt daar anders over, prima maar wil YY een succes worden, dan zouden ze meer het voorbeeld van Sixsens moeten volgen. Nu lopen/rijden veel heren met een grote boog om Roermond heen.
 
@Knutje begrijpend lezen zal je nooit beheersen blijkbaar. De LU en service in ALLE clubs in NRW en NL stellen niets voor. Ook in de door jou aangehaalde clubs. De ene heeft enkel oudgedienden die er al tig jaren zitten en die kan je idd aan 60430 hebben, nieuwe dames betaal je substantieel meer voor een beperkte service. De andere club die je aanhaalt heeft een handvol dames die er al jaren zitten en de nieuwe dames blijven er niet en/of zijn qua looks en service abominabel. Je kan natuurlijk voor 50430 of 60430 2x of 3x naar de kamer in jouw aangehaalde clubs maar niet voor de looks en service die je in het privécircuit vindt. Zoals ik al eerder schreef, SC zijn passé en kunnen enkel evolueren naar prijs zoals al buiten NL en NRW het geval is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan