Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer dat mensen die altijd op fora rondhangen maar nauwelijks in andere clubs komen dan hun stamclubje, menen te weten hoe het eraan toegaat in andere clubs. Ik ben op dinsdag en woensdag in YY geweest en heb op beide dagen aan alle dames die ik had 70430 betaald. Zoals in alle clubs zijn dames vrij om hun tarief te bepalen en klanten vrij dit te betalen. Dit is ook zo in de naburige clubs uit de regio. En dames zijn vrij te bepalen welke service ze willen geven. Elke klant zal niet dezelfde service krijgen van dezelfde dame. Sommige klanten krijgen voor hetzelfde tarief een uitgebreide service en anderen een zeer beperkte service. Maar dat willen velen op fora niet snappen. Dat de club dames gaat opleggen welke prijzen zij moeten hanteren is niet wettelijk en kan de club fiscaal en sociaal rechterlijk in problemen brengen. Zulke fantasieverhalen worden in dit geval enkel als kwalijke roddels verspreid om de club te schaden.
 
Idd , en ik denk dat sommige forumleden ook niet serieus moet nemen, omdat ze "gehoord hebben van ", een ander bezoeker,
en van een dame (waar ze mee bevriend zijn ) "gehoord hebben van " , de dames zeggen nooit de waarheid hahaha.
En geloof me maar dat er genoeg forumleden gevraagd worden van andere clubs om ff een slechte revieuw te schrijven !
Neem het allemaal niet te serieus, en ga zelf op onderzoek uit!
 
Die dames hebben groot gelijk dat ze geen zin hebben om voor een habbekrats jan en alleman maar te moeten plezieren. En daarnaast heb ik een hekel aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ja leuk dat je dat zegt alleen de meeste heren die naar een saunaclub als de Ying Yang gaan willen niet de tarieven van de oude Yab Yum te Amsterdam betalen.
En weet je wat nu zo grappig is een enorme saunaclub als Ying Yang kan alleen overleven op massa.
Komen door deze prijzen straks nog maar maximaal 30 tot 50 heren per dag is de zaak in no time pleiten.
En zul je er ook niet meer als 15 a 20 dames aantreffen amper de moeite dus...
 
Hopelijk komen er nog wat goede reviews van mensen die er zijn geweest want zoals het nu gaat het negatieve toch wel overheersen, ben hier zelf nooit geweest maar zoals het voorheen klonk leek het de hemel op aarde😅. Ben zelf wel aantal keren in ss geweest waar ik dan toch ook wisselende ervaringen heb gehad. Ook daar wisselen de prijzen per dame wel. Maar is het bij yy dan toch gemiddeld 70/30 -140/60 zonder/ met of kloppen de stuk hogere prijzen toch wel. Zou mooi zijn als er daar toch wat duidelijkheid in kan komen de aanstaande weken door wandelaars die vaker gaan. Wil binnenkort zelf ook gaan maar door de wisselende recensies ga je toch twijfelen om het stukje verder rijden toch maar weer te overwegen. Mij boeit de welness eigenlijk niks maar het aanbod/kwaliteit dames vind ik belangrijker.
 
Maar is het bij yy dan toch gemiddeld 70/30 -140/60 zonder/ met of kloppen de stuk hogere prijzen toch wel.
€70 voor 30 minuten, maar als je PZC wilt komt daar €50 bij en dan zit je dus op €120 voor een half uur en met TZ nog meer. En de dames zijn niet mooier dan bij andere saunaclubs in de buurt waar je €50 of €60 per 30 minuten betaalt incl PZC (Babylon, Venus, Acapulco Gold, Acapulco Prime, Freude, Sixsens, Penelope). Dat is de kern van het probleem.

En dan blijft de wellness ook nog wat achter omdat er binnen alleen een kleine sauna is en de op de website vermelde jacuzzi's nog niet geïnstalleerd zijn.

Aan de positieve zijde is het gebouw mooi en het eten goed. Maar dat is natuurlijk niet de hoofdreden om naar een saunaclub te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan