Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gangbare prijzen in SS zijn tot 100€ per 1/2u en PZC of TZ zijn niet altijd incl. Dan zal er in YY wel ruimte zijn om beter te doen, daar start de club met een clean sheet en heeft men de controle nog niet verloren. Naar entree en openingsuren toe geven ze al aan beter te doen. Prijzen van dames is 1 zaak, maar de service die ze ervoor bieden nog een andere. In de Nederlandse Saunaclubs is dit volledig ontspoord, YY kan hier lessen uit leren en het beter doen.
Onzin. Dr. Drake mag Sixsens niet meer in en maakt er nu een sport van Sixsens zwart te maken en andere clubs zonder een spoor van bewijs op te hemelen. De gangbare prijs in Sixsens is €60 voor 30 minuten en €110 voor een uur. En de standaard service is inclusief PZC en bij ongeveer de helft van de dames is ook tongzoenen inclusief. Ik ben er gisteren nog geweest. En ja, er zijn een handjevol dames die meer rekenen. Maar die 3-5 dames als "gangbaar" te bestempelen is onzin. Laten we hopen dat de service en prijzen in YinYang op hetzelfde niveau liggen.
En de Sixsens bezoekers noemen wel namen in hun recensies. Iets wat Dr.Drake niet kan omdat zijn verhalen altijd fake zijn.
 
Ik las nochtans dat 100/30 ook gangbaar is tegenwoordig. Lola ?
Is idd gangbaar en jammer genoeg niet beperkt tot 3 à 5 dames maar het merendeel. Op zich zou dat nog niet erg zijn als de service van premium kwaliteit zou zijn maar jammer genoeg biedt dat geen enkele garantie, integendeel. Vandaar dat men enkel kan hopen dat YY hier lessen uit trekt om niet in dezelfde val te trappen.
 
Toch vreemd dat ik in Sixsens de afgelopen jaren met tientallen verschillende dames naar de kamer ben geweest die allemaal de volledige Sixsens service (tongzoenen, PZC, NMC en beffen) verleenden en allemaal €60/30 minuten en €110/60 minuten rekenden (en 1 uitzondering, die Lola die €100/30 rekende) en een groot deel van die kamergangen gedocumenteerd heb op de fora. En dat Dr.Drake uit wraakgevoelens een dergelijke uitspraak doet zonder 1 spoor van bewijs. Kan hij ook niet, want hij is niet meer welkom in Sixsens wegens wangedrag. En ook zijn uitspraken over andere clubs zijn op niets gebaseerd. Nooit vertelt hij iets specifieks. Geen exacte datum van zijn bezoek, geen enkele damesnaam, niets wat er gebeurd is op die dag. Allemaal omdat hij anders door de mand zou vallen.
 
prospere heeft de correcte info van mij mee en het begrepen. De ongegronde en lasterlijke uitlatingen van wandelaar5 zijn lachwekkend en herinneren mij aan een ander account dat hier vroeger actief was, het gaat zonder twijfel om dezelfde persoon die achter die 2 accounts zit. Daar maak ik geen woorden aan vuil.
 
prospere heeft de correcte info van mij mee en het begrepen. De ongegronde en lasterlijke uitlatingen van wandelaar5 zijn lachwekkend en herinneren mij aan een ander account dat hier vroeger actief was, het gaat zonder twijfel om dezelfde persoon die achter die 2 accounts zit. Daar maak ik geen woorden aan vuil.
Pot en ketel…
 
Terug
Bovenaan Onderaan