Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoezo een club voor rijken, waar is dat op gebaseerd?
ik probeer daar mee te zeggen niet de prijzen van aca gold en penelope en dan heb ik het over de intree prijs en de dames prijs . overgens kom ik ook graag in sauna club penelope . het aantal dames die bij een club werken bepaalen de prijs van de kamer . de explotant mag zich niet bemoeien met wat een dvp per 30 minuten vraag . in sixsens werken ook dames die meer als 60 euro per 30 minuten vragen.
We gaan het zien maar de prijzen voor dit niveau club liggen nu meer op 60/110 en 60 a 70 entree
dames prijs zou wel naar boven bijgesteld worden in sixsens vragen de dames ook verschilende prijzen . ik denk eerder dat de prijs van de dames 70 30 minuten/140 uur gaat en de intree 50 hapy en 60 normaal

zeker als ik bekijk welke dames er gaan werken en ik ken er een paar . ik zou ze hier met de links van kinky kunnen plaatsen maar ik heb al een ban gehad dat ik reclame maakte . die dames vragen tussen de 150 en 180 euro per uur .
 
Laatst bewerkt:
zat wat te dagdromen, YY is natuurlijk gemangeld door de gemeente en al die jaren stonden wij droog.. het zou mooi zijn als de gemeente als gebaar om het goed te maken iedereen een tegoedbon entree en 1 uurtje met dame naar keuze geeft.
nou ja,,, keep on dreaming muis
Dat zou inderdaad een mooie geste zijn van de gemeente.
Maar ja....dromen zijn bedrog
 
Jongens het is heel simpel zoals vroeger gaat het nergens meer worden, tijden veranderen helaas in dit geval.
Als we naar de line up kijken van alle huidige saunaclubs is deze overal minder optisch en qua kwantiteit als laten we zeggen 10 jaar geleden.

De prijzen zijn overal mede door de inflatie omhoog gegaan en dit zal zo blijven 50 euro entree schrijf dat maar op je buik (misschien de eerste maand als tijdelijk lokkertje) dat kunnen alleen nog budgetclubs en dat is de YY niet.

Dames vragen op bijvoorbeeld kinky.nl 100/150 euro per half uur dan ga je voor laten we zeggen de nieuwe prijs 60 euro per half uur voor zover dat nog een standaard is echt geen lading topdames krijgen.
Ik denk dat we met een mediaan van 70 euro voor een half uur al blij mogen zijn in de nieuwe YY.
Daarnaast is bij de huidige nieuwe generatie dvp en zeker ook saunaclubdames een heel andere mentaliteit.

Wie weet als er op korte termijn weer een enorme beurcrash en economische crisis komt hier wat verandering in kan komen omdat veel mensen zeker in het Oostblok zonder werk zouden komen te zitten.
Maar vooralsnog verwacht nergens meer wat je voor corona misschien als standaard zag.

Het enige wat je denk ik direct mag verwachten is dat de club er weer tiptop gelikt uit zal zien.
Goed restaurant en een geweldige wellness met de mooiste tuin die ik ken in dit wereldje.
 
Jongens het is heel simpel zoals vroeger gaat het nergens meer worden, tijden veranderen helaas in dit geval.
Als we naar de line up kijken van alle huidige saunaclubs is deze overal minder optisch en qua kwantiteit als laten we zeggen 10 jaar geleden.

De prijzen zijn overal mede door de inflatie omhoog gegaan en dit zal zo blijven 50 euro entree schrijf dat maar op je buik (misschien de eerste maand als tijdelijk lokkertje) dat kunnen alleen nog budgetclubs en dat is de YY niet.

Dames vragen op bijvoorbeeld kinky.nl 100/150 euro per half uur dan ga je voor laten we zeggen de nieuwe prijs 60 euro per half uur voor zover dat nog een standaard is echt geen lading topdames krijgen.
Ik denk dat we met een mediaan van 70 euro voor een half uur al blij mogen zijn in de nieuwe YY.
Daarnaast is bij de huidige nieuwe generatie dvp en zeker ook saunaclubdames een heel andere mentaliteit.

Wie weet als er op korte termijn weer een enorme beurcrash en economische crisis komt hier wat verandering in kan komen omdat veel mensen zeker in het Oostblok zonder werk zouden komen te zitten.
Maar vooralsnog verwacht nergens meer wat je voor corona misschien als standaard zag.

Het enige wat je denk ik direct mag verwachten is dat de club er weer tiptop gelikt uit zal zien.
Goed restaurant en een geweldige wellness met de mooiste tuin die ik ken in dit wereldje.
Inderdaad! Zo is het !
 
Terug
Bovenaan Onderaan