Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel dames gingen van Yin yang naar ss na de sluiting. Werd me altijd verteld hoe fijn ze het daar vonden gezien het groter en luxer zou zijn. Ben er zo nooit geweest dus dat gaan we nog wel zien. Lijkt me logisch dat er een paar dames wel terug gaan
 
De eerste werkt er al ruim twee jaar niet meer (wel vorig jaar een korte rentree gemaakt). Ze is overigens definitief gestopt met dit werk.
De eerste werkt er al ruim twee jaar niet meer (wel vorig jaar een korte rentree gemaakt). Ze is overigens definitief gestopt met dit werk.
Daarvoor ook al 3x definitief gestopt net als vele meiden. Top meid wel
 
Ik ben razend benieuwd naar de prijsstelling, line up en service van de dames.
Zoals 5 jaar geleden (of langer) zal het sowieso niet meer worden maar als het SS niveau wordt dan ben ik al tevreden.
Scheelt mij iig 3 kwartier rijden.
 
Dames zullen van veel verschillende clubs komen niet alle ex YY dames zijn naar de SS gegaan.
En ook de SS heeft een groot aantal dames die een groot klantenbestand daar hebben opgebouwd die gaan niet zomaar zonder goede reden switchen.
Maar er zullen denk wel een paar overlopen, ik denk dat we de eerste maanden met maximaal 30 tot 50 dames moeten rekenen.
Maar blijken de bezoekersaantallen zoals vroeger zullen daar snel de nodige dames bij gaan komen.
Ik hoop wel dat ze aan hun oude standaard vast houden en niet dames carte blanche gaan geven om maar binnen te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan