Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoeveel dames waren er dan? En wat was er zo teleurstellend? De geboden service?Deze week nog eens geweest, dames zijn echt teleurstellend! Jammer want ik ging er graag. Andere clubs hebben meer en beter aanbod. Ik blijf voorlopig een tijdje weg van YY…
Met Majestic heb je een dame met een zeer hoog serviceniveau.Afgelopen maandag waren er 12-15 dames aanwezig.
Deze dames heb ik minimaal gezien. Bonny, Maribel, Rena, Iris, Yara.
En dan nog 4 donkere dames, waaronder Majestic en Nicky (nieuw)
Volgens hun 35, ik heb er zelf maar 15 geteld ( was 4 uur lang aanwezig). Schoonheid van de dames vond ik zwaar onder standaard, service op kamer was ook geene vette.. Heb met paar andere bezoekers gesproken, de meeste deelden dezelfde mening, ook vonden ze het geld niet waard. Ik rijd in vervolg liever wat langer door naar een andere plaats.Hoeveel dames waren er dan? En wat was er zo teleurstellend? De geboden service?
Is een van de donkere dames ook de sonja van sixsens hed haar al lang niet meer gezien.gaf altijd goede service.Afgelopen maandag waren er 12-15 dames aanwezig.
Deze dames heb ik minimaal gezien. Bonny, Maribel, Rena, Iris, Yara.
En dan nog 4 donkere dames, waaronder Majestic en Nicky (nieuw)
Had ze borsten of een a cup. Dan kan het de sonja van sixsens zijn.Gisteren geweest en gekamerd met Nicky/Nikki (donkere dame).
Vond haar service niet heel goed. Op de kamer was zij opeens heel afstandelijk. Daarentegen wel een super kont.
Nee Sonja was er niet. Ik heb haar al heel lang niet meer gezien.Had ze borsten of een a cup. Dan kan het de sonja van sixsens zijn.
Ik neem aan dat je de kino bedoelt, in plaats van de men's lounge'... en een sessie in de mens lounge gehad met melena.'
haha, zeker de men's lounge.Ik neem aan dat je de kino bedoelt, in plaats van de men's lounge
Hoewel, met Melena kun je volgens mij overal een top sessie hebben.
Had ze borsten of een a cup. Dan kan het de sonja van sixsens zijn.
Enige wat ik kan zeggen is dat het resultaat was.Bij het inleveren van mijn bandje vertelde Zoë dat ze een show ging geven. Damn die heb ik dus gemist.
welke stel je voor?Deze week nog eens geweest, dames zijn echt teleurstellend! Jammer want ik ging er graag. Andere clubs hebben meer en beter aanbod. Ik blijf voorlopig een tijdje weg van YY…
Ik deel deze mening niet. Het komt niet overeen met mijn ervaring in Yin Yang sinds de heropening.Volgens hun 35, ik heb er zelf maar 15 geteld ( was 4 uur lang aanwezig). Schoonheid van de dames vond ik zwaar onder standaard, service op kamer was ook geene vette.. Heb met paar andere bezoekers gesproken, de meeste deelden dezelfde mening, ook vonden ze het geld niet waard. Ik rijd in vervolg liever wat langer door naar een andere plaats.
Ik ben nu 1 keer in de "nieuwe" Yinyang geweest en in mijn ogen kan het niet tippen aan de gezelligheid, meer intieme sfeer en aanbod van dames aan de Yinyang van voor de sluiting. Voor mij is deze uitvoering maar waterverf in vergelijke met mijn beleving van voor de sluiting. Ik zal er dan ook niet snel meer naar toe rijden (1,5 uur).Ik deel deze mening niet. Het komt niet overeen met mijn ervaring in Yin Yang sinds de heropening.
Het serviceniveau van de dames waarmee ik heb gekamerd in Yin Yang is goed tot zeer goed. Ik vind het een verbetering ten opzichte van de Yin Yang van vóór de sluiting. De huidig aanwezige dames hebben duidelijk een betere attitude.
Schoonheid van de dames is een kwestie van smaak of voorkeur. Maar ook dat aspect vind ik naar volle tevredenheid in Yin Yang. ik ben vooral blij met de nog steeds toenemende diversiteit van de dames (gelukkig niet nagenoeg alleen dames afkomstig uit één bepaald land).
Ik vond de Yin Yang van de beginperiode een gezellige en intieme sfeer hebben. Na de verbouwing tot aan de sluiting vond ik de sfeer veel minder. Vanaf toen kwam er een overvloed van Roemeense dames met een verkeerde attitude.Ik ben nu 1 keer in de "nieuwe" Yinyang geweest en in mijn ogen kan het niet tippen aan de gezelligheid, meer intieme sfeer en aanbod van dames aan de Yinyang van voor de sluiting. Voor mij is deze uitvoering maar waterverf in vergelijke met mijn beleving van voor de sluiting. Ik zal er dan ook niet snel meer naar toe rijden (1,5 uur).
1 keer in de week moet ik alles ventielerenMisschien een domme vraag. Ik ben nog niet bij deze club geweest. Houden de heren hun onderbroek aan onder de badjas?