Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoeveel dames waren er dan? En wat was er zo teleurstellend? De geboden service?
Volgens hun 35, ik heb er zelf maar 15 geteld ( was 4 uur lang aanwezig). Schoonheid van de dames vond ik zwaar onder standaard, service op kamer was ook geene vette.. Heb met paar andere bezoekers gesproken, de meeste deelden dezelfde mening, ook vonden ze het geld niet waard. Ik rijd in vervolg liever wat langer door naar een andere plaats.

Gisteren heb ik mijn "debuut" gemaakt in Yinyang (sinds de heropening dan), ondanks eerdere matige berichten en het werd een prima dagje vol meevallers en ook enkele tegenvallers. Laat ik beginnen met de grootste meevaller: de Line-Up. Er waren gisteren 35-40 dames. 2 dames die ik in de stunner categorie zou plaatsen: Denisa en Serena (weer terug uit Sixsens). Beide met beperkte service (geen tongzoenen), maar lekker om naar te kijken. Het aantal dames van 39 jaar (DVPs worden op magische wijze nooit ouder) viel mee: 7. Daarbij ook meteen een tegenvaller: Vita. Maar goed. Bij de overige 30 dames zaten er een heel stel knappe dames zoals Nataly, Cleo, Anaïs, Rosa en Daria. Zeker een stuk of 10 waar ik wel een praatje mee zou willen maken voor een kamer. Er zat een Nederlands sprekende dame in de bar. Uit de verhalen van andere mannen had ik het vermoeden dat dit wel eens Sandra zou kunnen zijn. Ik waagde de gok en vroeg haar of zij Sandra was. Een stomverbaasd gezicht omdat wij elkaar nog nooit gezien hadden. "Kent iedereen hier mijn naam of zo?". Er waren 4 dames van kleur, waarbij er bij 1 (Nicky?) de BBL wel erg uit de hand gelopen was. Die kont kon je als bijzettafel gebruiken. Iets voor de liefhebbers denk ik dan maar. En er was 1 blonde olietanker.
Nog meer meevallers: het eten is goed. Het ontbijt is zeer uitgebreid met ook een salade van vers fruit. Daarbij ook een tegenvaller: iemand had gezegd dat je onbeperkt steaks kon eten bij het avondeten, maar er was geen steak te zien. Wel prima vis, kip, mix van bloemkool en broccoli, rijst, frites en gebakken aardappelen, een redelijk uitgebreid saladebuffet, genoeg vers fruit, watermeloen en toetjes.
Het weer was natuurlijk perfect gisteren dus heerlijk buiten gezeten en veel bekende mannen getroffen. Ook bij de dames wat bekende gezichten voor mij: Raluca als theke, Cleo, Ines, Vivian en Anaïs uit Sixsens, Nataly uit Babylon en Melena waar ik ooit de kamer mee op was in Samya. Ik wist dat niet meer, maar een andere bezoeker wist het nog wel. Even terug gezocht en inderdaad had ik in 2022 een trio gedaan met haar. Ook Lulu (massage) was natuurlijk bekend en meende 's middags over het terras te moeten krijsen.

Ik heb even bijgepraat met Cleo, die ik sinds haar verblijf in Living Room al niet meer had gezien en afgesproken om met haar een kamer te maken. Uiteindelijk gebeurde dat pas na het avondeten, want ze was druk bezet. Maar ik zat aan de bar te praten met Zoë toen ze binnen kwam. Van een afstand gezwaaid, want ze ging naar haar plekje aan de andere kant in de bar. Ze wilde nog even roken en daarna zouden we naar de kamer gaan. Die was weer net zo goed als onze laatste kamer in Sixsens. Die ze overigens nog wist inclusief de dame die er bij was en het kamernummer. Ik kan het niet controleren, maar ik denk dat het klopt.
Aan het begin van de dag toen ik die meevallende Line-Up bekeek zag ik een aantal dames waar ik op afgestapt ben. Een nieuwe dame: Anita die Nederlands spreekt. Wat forser, Braziliaans, mooi gezicht en afkomstig uit Boccaccio in Laren. Ook sprak ik met Daria, Miruna en Jolina en uiteindelijk besloot ik tot een trio met Jolina en Daria. En dat was erg leuk en goed. Zie de recensies.
Mijn massagepraktijk begon ook al te lopen. Tsja als je bekend bent… Elena heb ik uitgebreid gemasseerd in de Kino (van wie had ze dat nu gehoord?). En die had dat weer aan Melena verteld, die mij 's avonds dan ook op kwam zoeken voor een massage.
Dan nog een tegenvaller: je kunt maar met 2 mensen tegelijk in een jacuzzi. Mentholbear zou misschien graag tussen 2 mannen liggen, maar dat is niet zo mijn ding. Eigenlijk is hij perfect voor 1 man met 2 dames
smile2.gif
. Er was er maar 1 gevuld met water en die was continu bezet. 's Avonds kreeg ik alsnog een kans om er in te gaan liggen. Het is leuk om de dames door de glazen gang te zien lopen vanuit de jacuzzi. Maar de stralen water zijn extreem zacht. Jammer. Het heeft zo lang geduurd voordat ze er waren. Een andere tegenvaller was de sfeer in de bar 's avonds. Waar in mijn stamclub op vrijdag en zaterdag overal gedanst wordt en er topjes naar beneden gaan, zat iedereen hier maar doods op zijn barkruk, stoel of bankje. Ik heb nog een tijd gewacht, maar toen het om 10 uur nog steeds een doodse boel was ben ik naar huis gegaan. Bij het inleveren van mijn bandje vertelde Zoë dat ze een show ging geven. Damn die heb ik dus gemist. Volgende keer nog wat langer wachten dus.
Dan nog wat meevallers: de heenweg is een half uur korter dan naar Sixsens en de terugweg is een kwartier korter. Het gebouw is prachtig, evenals het terras en de bar en 's ochtends netjes schoon. De kamers waar ik was zijn ook prachtig en mooi ruim! Gedurende de dag werd dat wel wat minder. De tafeltjes in het restaurant werden bijvoorbeeld niet schoongemaakt.
Conclusie: het was een erg leuke dag en ik zal zeker nog wel eens vaker ter afwisseling naar YinYang gaan. Het was wat meer relaxt, maar ook wat saaier dan mijn stamclub. En het belangrijkste: de line up was beter dan verwacht. Er zitten nog wel wat dames om nader kennis mee te maken.
Had ze borsten of een a cup. Dan kan het de sonja van sixsens zijn.
Nee Sonja was er niet. Ik heb haar al heel lang niet meer gezien.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan