Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen dinsdag voor de eerste keer bij de "nieuwe" YinYang geweest. Voor mij een grote tegenvaller in vergelijking met wat ik gewend was in de "oude". Misschien omdat het heel rustig was, maar het bargedeelte is veel te groot wat mij betreft (de oude was veel knusser en gezelliger en zat je echt tussen de dames). De dames van nu kunnen qua uiterlijk, omgang en diensten niet tippen aan de dames in de "oude" Yinyang. Twee kamers gedaan en toen enigszins teleurgesteld vroegtijdig naar huis. Dus al met al een grote tegenvaller en voor mij voorlopig geen vervolg.

Afgelopen dinsdag voor de eerste keer bij de "nieuwe" YinYang geweest. Voor mij een grote tegenvaller in vergelijking met wat ik gewend was in de "oude". Misschien omdat het heel rustig was, maar het bargedeelte is veel te groot wat mij betreft (de oude was veel knusser en gezelliger en zat je echt tussen de dames). De dames van nu kunnen qua uiterlijk, omgang en diensten niet tippen aan de dames in de "oude" Yinyang. Twee kamers gedaan en toen enigszins teleurgesteld vroegtijdig naar huis. Dus al met al een grote tegenvaller en voor mij voorlopig geen vervolg.
bargedeelte veel te groot?
Is het niet meer zoals vroeger in een vierkant,waar je rond de bar kon zitten, en al die tafeltjes er achter?

Is het niet meer zoals vroeger in een vierkant,waar je rond de bar kon zitten, en al die tafeltjes er achter?
Nee, het lijkt er niet eens meer op. Vroegere bar is nu gedeeltelijk restaurant en sauna en de vroegere wellness is nu bar. Gewoon een rechte bar en in je rug tafeltjes en bankjes. Niet mijn ding. Misschien in de zomer bij mooi weer eens proberen.

Neen, helaas… maar het is overal tijd voor modernisering zeker? :) het was wel leuk, maar natuurlijk is de nieuwe lichting ook niet meer de lichting van vroeger….

Vandaag voor de 2e keer in de YY 2.0 geweest ik kreeg een vrijkaart en dan moet je hé nou ja moeten over een dikke week zit ik in Azië en daar gaat ook genoeg van onze hobby plaats vinden.
Dus heb me voorgenomen dat dit de laatste wip hier is voor ik vertrek maar goed dat is een tweede, ik ging middels de vrijkaart op een voor mij ongebruikelijk tijdstip 16:45 kwam ik aan.
Op een nogal lege parkeerplaats na het papierwerk mijn badjas gekregen en op strooptocht gegaan, het was idd. erg rustig zelfs een overschot aan dames op heren in de bar.
Na 17:00 me richting restaurant begeven nette maaltijden ik mis als cultuur barbaar wat frietjes of ander soort aardappel product uit het vet maar wat er was keus uit vis,kip,vega was goed van smaak.
Aan de bar trof ik daarna een Lulu met een zeer slecht humeur het was schijnbaar de hele dag al rustig qua heren ik denk dat ook bij haar de verdiensten vandaag zullen zijn tegen gevallen.
Verder een hele nette line up met dames die gelukkig vriendelijker reageerden als gekke oude Lulu, sterker nog YY is langzaam een paradijs voor Ebony en Latina lovers zeker 4 zwarte dames gezien en minstens 1 Mulatin.

Verder ook 2 zeer leuke Poolse milfs verder een roedel jongere Rumbul dames zaten een paar aardige tussen de line up was voor tegenwoordig optisch zeker niet slecht, maar door de karige bezetting qua heren blijft het aantal dames rond de 25/35 steken schat ik.
Het is een beetje het kip en het ei verhaal weinig heren geen dames en weinig dames geen heren, er zaten zeker een flink aantal dames tussen die echt wel wat meer klandizie verdienen.
Personeel was vriendelijk en alles was weer op en top geregeld maar wat er toch een beetje aan ontbrak was toch wel sfeer en beleving, natuurlijk was vandaag valentijn dus veel heren zullen thuis wel hun verplichting hebben en morgen is er een party waarop het ook wel een stuk drukker zal zijn.
Enige wat ik nogal storend vind is dat in het bar gedeelte massa's dames barkrukken en banken bezet houden middels er vaak langdurig hun handdoek op te laten liggen, het is geen all inclusive hotel in Turkije dus voor mij mogen ze die handdoeken wel opruimen als de dames langer als 5 minuten van hun plaats af zijn.

Uiteindelijk een topsessie gehad met majesty een letterlijk zwarte parel waarbij ik het geluk had haar te treffen een heerlijke sessie mee beleefd heb een toppertje waarvoor ik alleen al terug zal komen.
Het beloofd alvast een lange hete zomer te worden waarin ik een lastige spagaat dreig te belanden tussen 30 minuten of 20 minuten naar een heerlijke tuin in mijn Limburgse land te moeten rijden, maar eerst nog wat avonturen maken in de oost.

Ben van plan om a.s. donderdag te gaan, mijn doel is een date met Cleo, Yara of Majestic. Moet ik er vroeg bij zijn, voor twaalven om een kans te maken bij Cleo of zijn ze niet aanwezig deze dag?

ik weet niet wat dit voor discusie is afgelopen zaterdag telde ying yang meer als 50 dames de laatste kamers in de kelder bij de bioscoop waaren in gebruik je tref zeker ook in ying yang stunters maar de prijs is daar gewoon 70 euro per half uur niet tussen de 60 en 80 euro . er lopen echt wel helle mooie dames in ying yang met een goede dienstverlening

ik weet niet wat dit voor discusie is afgelopen zaterdag telde ying yang meer als 50 dames de laatste kamers in de kelder bij de bioscoop waaren in gebruik je tref zeker ook in ying yang stunters maar de prijs is daar gewoon 70 euro per half uur niet tussen de 60 en 80 euro . er lopen echt wel helle mooie dames in ying yang met een goede dienstverlening
Maak eens een lijstje A.U.B. van stunners of hele knappe dames in YinYang met goede service. Daar help je ons mee als lezers en mij, omdat ik binnenkort eens naar YinYang zal gaan.

Lijstjes gaan we hier niet plaatsen, je zult het zelf moeten ervaren. En……er is al 1 jacuzzi in gebruik, miss dat ze voor jou de tweede wel zullen openen gezien je anders weer heel kritisch zult zijn.

Lijstjes gaan we hier niet plaatsen, je zult het zelf moeten ervaren. En……er is al 1 jacuzzi in gebruik, miss dat ze voor jou de tweede wel zullen openen gezien je anders weer heel kritisch zult zijn.
We?
Ga je nu ook al voor een ander spreken of is dit een gevalletje dissociatieve identiteitsstoornis?
Waarom geen lijstjes? Van die andere club waar deze club mee hoopt te wedijveren worden er tal van recensies en line ups geplaatst. Op andere fora lees ik erg vaak dezelfde namen van dames, o.a:
Cleo (voorheen Sixsens) Majestic (voorheen Legrand), Laura (voorheen o.a. Sixsens) en Simina/Gia (voorheen Venus).

Oh, post ik nou zomaar een lijstje….
Hopelijk geen ban.

We = Bescheidenheidsmeervoud 😉. Ik begrijp ook niet waarom @prospere zo reageert op een normale vraag. We zitten toch op dit forum om mede lezers te informeren? Ik ben het eens met @Assman. Meer recensies (en dan liefst waar je wat aan hebt zoals welke service dames bieden en welke dames er zijn) is de hoofdfunctie van een forum. En 1 jacuzzi is genoeg voor mij.

ook eens binnen gesprongen , dinsdag namiddag .
- mooie club
- jammer dat er minder wellnes is tegenover vroeger , binnen dan , zelf kon ik toen ook wel genieten van het binnenzwembad
- inderdaad een goede keuken
- beperkt aanbod dames tot 16.30 u met idd wel enkele heel knappe dames
- vraagprijzen worden sterk gecontroleerd door de uitbaters op het moment
zelf gekamer met Majestic , daar doe je nooit iets verkeerd mee , ze snotterde wel wat .... dus wat ziektekiemen onder de leden

ga ik terug .... nee niet direct , de afstand is voor mij te groot als ik van thuis uit moet vertrekken , als ik in de buurt ben spring ik binnen .
mijn eerste keuze blijft Le Grand , gewoon omdat het vlakbij is , de kamer kost daar iets meer , maar dat betaal ik anders ook aan benzine , ik houd het meestal bij één kamer dus ...

Terug
Bovenaan Onderaan