Gisteren richting het zuiden gereden om een kijkje te gaan nemen bij YingYang. Rond 11.30 uur reed ik het parkeerterrein op, er stonden al redelijk wat auto's. Na een vriendelijk ontvangst en wat een kleine uitleg over het de vernieuwde inrichting, heb ik de badjas aangetrokken. In het verzorgde restaurant eerst de innerlijke mens versterkt, gebakken eitje met spek op een verse boterham. De wellness binnen is niet meer dan een Finse sauna, dat is wel jammer. De gastvrouw vertelde dat ze nog wachten op de whirlpools. In de bar neergestreken met een espresso aan een rustig tafeltje, al snel kwam er een dame binnenlopen. Zij haalde een latte en ging naast mij zitten. Al snel raakte we in gesprek en het voelde goed. Toen ik de klik voelde, gevraagd om een kamer te gaan zoeken. Op de kamer stelde we elkaar nogmaals aan elkaar voor, Kira... ze werkte eerst in Golden Gate, door de 'tijdelijke' sluiting werkt ze nu in Roermond. Het was een fijn half uurtje. Na een douche op de kamer, een klein hapje gegeten, weer een sauna gepakt. In de bar was het inmiddels drukker geworden. Goede verhouding tussen dames en beren,
Daar tussen zitten, alleen, vind ik toch altijd een beetje ongemakkelijk.
De lounge beneden vond ik wel even prettig. Toen kwam er een Oekraïnse dame binnen met mooi krullend haar en een wulps lichaam, sorry naam vergeten. Al snel belande we op een kamer. Was wederom top! Op het hoogtepunt moet je stoppen, hiermee mijn dag afgesloten bij YY. Ze zien mij zeker terug.