Helaas kan niemand dat je precies zeggen. Zelfs de eigenaar niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe bedrijfsleider en de bar medewerker hebben ze kennelijk al gevonden. Want die vacatures zijn niet meer online.Ja en men zal ook personeel moeten vinden (wat ook niet meevalt in deze tijden).
Speculeren heeft geen zin. Velen hebben al foute voorspellingen gedaan. Als ze open gaan, dan zal het hier wel gemeld worden. En tot die tijd is de club dicht. Gelukkig hebben we nog een goede club in Nederland (Sixsens) en diverse alternatieven in Duitsland.Vraag aan (vooral) de Nederlandse collega's: is er enig perspectief op heropening van YinYang in een niet al te verre toekomst? Of is het definitief einde verhaal?
Van wanneer is dat bericht? Van wat ik kan vinden is van begin dit jaar.Las net een artikel dat er problemen waren met het openen van een bankrekening bij ING. De rechter heeft geoordeeld dat ING dit niet mag tegenhouden,. Dit was een recent bericht dus kennelijk is men bezig met een heropening.
Hopelijk gaat het zover komen!
Bericht is bij nader inzien toch alweer wat ouder zie ik net. Was alweer januari dit jaar.Van wanneer is dat bericht? Van wat ik kan vinden is van begin dit jaar.
Geloof er zelf niet meer in dat ze nog open gaan. Alle seinen staan op geoen maar toch gebeurt er niks
Een nuance bij dat bericht is dat ING inderdaad medewerking moet verlenen, maar dan wel alleen aan 'n rekening houden.Bericht is bij nader inzien toch alweer wat ouder zie ik net. Was alweer januari dit jaar.
Tsja, zoiets zat er wel in. Voor wie nog twijfelde, die gaat niet meer open dus.
Welnee joh..Verzekeringsfraude
Puur toeval inderdaad.Nou ja, een brand in een club waarover gesteggeld wordt om weer open te gaan. Ik heb eerder zoiets voorbij zien komen maar zal wel toeval zijn.
Wat betreft je gevoel over de brand en louche bedoeling ben ik het volkomen met je eens. Ik zelf ben in het verleden (kapitaalvernietiging) vaak bij de clubs geweest.Ik ben ooit 1x in de YY geweest, in 2017 of 2018.
Kende een paar mensen die me zeiden dat ze het beter vonden dan in de SS, waar ik toen wel al vaak geweest was.
De verwachtingen waren dus redelijk hoog. Ik ben er geweest op een vrijdag of zaterdag en arriveerde er in de vooravond. Hoewel het me dus een heel goede dag leek (naar verwachting maximaal aantal dvps) en het tijdens een doorsnee periode op het jaar was (geen vakantieperiode of (orthodoxe) feestdagenperiode) viel het qua dvps ferm tegen. Er waren er nochtans meer dan genoeg aanwezig maar amper een echt knappe te bespeuren.
Zeker tov wat ik gewoon was in de SS en de saunaclubs in Duitsland (die kleiner zijn dan de YY) Ook in de rosse buurten in België en ook in Duisburg (Haus 26 aan de overkant) heb ik (héél) zelden dat probleem gehad.... Heb daarom toen slechts 1 kamergang gedaan in de YY, die gelukkig meeviel.
Maar nog méér, de sfeer vond ik heel anders (en zelfs wat grimmig) dan in de SS. Heb dit later ook gezegd aan die kennissen die de YY preferen boven de SS. Er was precies een anders soort volk/cliënteel in de YY dan in de SS. Eingelijk is het beste woord om mijn gevoel toen te verwoorden is dat ik het er louche vond.
Dat kan natuurlijk een momentopname geweest zijn. Maar nooit in de SS en ook geen enkele keer in elke andere saunaclub die ik in Duitsland gedaan heb (zoals de GT, LR en LL) heb ik nooit die mindere sfeer ondervonden en ben ik wel verschillende keren geweest. Dus hoe het allemaal verlopen is met de YY en nu weer die brand... == mijn gevoel dat het er een louche bedoening was.
Dat gevoel heb ik nooit ergens anders (SS, GT, LR,...) gehad terwijl ik wel wat gewoon ben 's nachts in de rosse buurten (hoe dieper in de nacht, hoe ... het volk) in België en waar het tegenwoordig zeker niet 'slim' meer is om in de A-straat in Brussel 's nachts rond te lopen, wat ik jarenlang wel gedaan heb.
60 eerste half uur, 50 elk volgend half uur. Dus geen graaiflatie door de damesEn wat zijn de prijzen daar? Kweet de laatste keer in yin-yang was 50 per half uur toen
Nooit geweest maar ik begreep dat het een prachtige clubs was en goed voor de dames, maar dat deze blijkbaar ten onder is gegaan aan de ongure types die er kwamen. Sixsens is niet zo mooi als YY en kan ern opknapbeurt gebruiken maar ik heb niet veel gekke dingen gezien daar, de sfeer is goed en de dames bieden goede service.Er is geen alternatief voor YY, toch niet in NL.