Rob45
Vaste klant
- 112
- 07/04/22
- 137
Tja, echte inside informatie, maar nogmaals toch eerst zien en dan gelovenBest snel. Hoe kom je hier aan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTja, echte inside informatie, maar nogmaals toch eerst zien en dan gelovenBest snel. Hoe kom je hier aan?
Ah oke, ja hoop t welTja, echte inside informatie, maar nogmaals toch eerst zien en dan geloven
Mijn bron zat er niet zover naast, wordt geen PSR einde met de vergunning op zak. Uitstekende deal dat deze zaak terugkomt. Een en ander komt zo terug in balans...Deze uitstekende club is druk bezig om de deuren terug te openen, tegen de zomer wordt gezegd...we will see. Zou een prima zaak zijn om een goede saunaclub te hebben in deze regio.
Willen we zeker zien. Uiterst mooie locatie en faciliteiten. Over de opening zal men ten gepaste tijd communiceren, zie ook mijn posts vorige maand daarover. Van de burgemeester zal men niet veel last meer hebben. Gezien de dreigende claims was er ook geen andere keuze mogelijk logischerwijs.Kijk dit willen we zien. Iemand die een datum van opening heeft?
Geweldig als dit doorgaat. Ik ben er nog nooit geweest maar altijd goede berichten. Qua reistijd vanuit de randstad goed aanrijdbaar. Helemaal geweldig.Willen we zeker zien. Uiterst mooie locatie en faciliteiten. Over de opening zal men ten gepaste tijd communiceren, zie ook mijn posts vorige maand daarover. Van de burgemeester zal men niet veel last meer hebben. Gezien de dreigende claims was er ook geen andere keuze mogelijk logischerwijs.
YY was mijn eerste ervaring met een saunaclub. voor de sluiting 2x GT geprobeerd, maar toch telkens terug naar YY gegaan.Geweldig als dit doorgaat. Ik ben er nog nooit geweest maar altijd goede berichten. Qua reistijd vanuit de randstad goed aanrijdbaar. Helemaal geweldig.
There aint a substitute for the original Naar verluidt zou de heropening in de loop van juli zijn. En niets laat vermoeden dat ze niet even top als tevoren zullen zijn.De website is precies al vernieuwd.
Het zal tijd worden dat het terug opengaat
Wat is er dan nieuw aan de website ?De website is precies al vernieuwd.
Het zal tijd worden dat het terug opengaat
Er is nog steeds niks officieel bekend gemaakt. Plus : het pand en omgeving staan al enkele jaren leeg, er moet dus ook flink wat onderhoud gebeuren.Iemand die een datum van opening heeft?
Goede middag GeorgeWat is er dan nieuw aan de website ?
Zie niks anders....
Goede middag.onderaan de website van yinyang staat: copyright 2022
Scherp weerJa hoor: YinYang is nog dicht en heeft nog geen opening gepland.
Ja en men zal ook personeel moeten vinden (wat ook niet meevalt in deze tijden).Er is nog steeds niks officieel bekend gemaakt. Plus : het pand en omgeving staan al enkele jaren leeg, er moet dus ook flink wat onderhoud gebeuren.
Geduld.