Zo heren, naar aanleiding van de recensies hier boven móest ik deze dame wel bezoeken, en kon niet wachten. Vrijdag is vaak de enige dag dat het lukt agenda-technisch, dus vanmorgen gelijk gebeld en een afspraak gemaakt. Het was al een tijdje geleden dat ik in DS ben geweest, maar dit huis stelt me nooit teleur. Wederom vriendelijk ontvangen (en je kunt aan de weg gratis parkeren!), het duurde een paar minuten langer dan gepland maar dat geeft niet, je warmt alvast op in de warme huiskamer, en voila: daar was Yasmine.
Iets steviger qua postuur dan je op de foto's ziet, was even bang dat ik spijt van mijn keuze zou krijgen - maar dat is zeker niet het geval. Eenmaal op de kamer een ware GFE. Echt intieme sex, waarbij ze er duidelijk plezier in heeft. Volle overgave. Teasen, pleasen, heerlijk. Ze maakt echt gelijk connectie aan het begin, dat doet niet elke DVP, van afstandelijkheid of zakelijkheid is geen sprake. Pijpt geweldig, met veel oogcontact. Daarna heeft ze me langdurig bereden (cowgirl) waarbij ik heerlijk haar borsten kon kneden. Nog nooit een DVP meegemaakt die zo graag en zo lang bovenop wil, echt top! Uiteindelijk in doggy afgemaakt.
Echt super slank is ze niet, maar ik zou je daar niet door laten weerhouden. Dit is een topper, waarbij je een echte GFE krijgt. Cowgirl was echt geweldig met haar. En de blowjob ook heerlijk. Haar borsten zijn echt heerlijk, perfect rond en natural.