WHEM Julianna, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zijn die benen wat atletisch? met photoshop niet altijd duidelijk
Ik had pech, toen ik er een date mee maakte, kreeg ik een andere. Karol, dacht ik. Dat was wel in de beruchte villa in Grobbendonk.

Maar wel opgepast, zie dat je echt haar krijgt.

Ik kreeg namelijk deze en was echt slecht. Zit ook per toeval in Boom 😀

Laatst bewerkt:
Ook meegemaakt, mee afgesproken omdat een andere dvp opeens geen tijd meer had .zag haar profiel en leek al te mooi om waar te zijn. Vlot contact via whatsapp, ik naar daar en deur werd opengedaan door een ander meisje. Was ook wel een aangename verschijning en ben toch met haar meegegaan.
Had ik beter niet gedaan, want deed niets van wat we hadden afgesproken. Pmc ipv pzc, geen tongzoenen, 5 seconden beffen,
Belabberde pijpbeurt, ik dacht dat ze hem ging afsleuren. Zoog veel te snel en machinaal.
Neuken dan maar, maar was ook geen topper. Ze voelde zo nauw aan, en zei continue dat ik te groot was. Zou als een compliment moeten klinken, maar die meid werkte duidelijk niet met haar gedacht. Heb best wel een goed exemplaar, maar een professionel moet daar toch mee omkunnen?
Was het eigenlijk al beu, maar was echt pissed, en heb haar dan maar keihard doggy afgeneukt. Voelde me wel schuldig, want ze was echt wel nauw, maar langs de andere kant is het pure oplichting, ik werd ook genaaid…
Slechte dvp bezoek ever…

Terug
Bovenaan Onderaan